• Dit is iets wat in NaNoWriMo topics vaak wordt gedaan. Het is zowel erg interessant om te lezen als gewoon leuk om stukjes van iets waar je aan werkt te delen, dus het leek me goed om dit ook in niet-november maanden van het jaar te doen. ^^

    Het idee is erg simpel: post hier de laatste zin die je aan je verhaal (of werkstuk/essay/brief aan je oma, als je rebels wilt zijn) hebt geschreven. Als je daarna meer schrijft, mag je het natuurlijk nog een keer doen. :Y)

    'Ik ook. Als jij er niet was geweest, weet ik niet hoe het afgelopen was. Jason kon niets doen gezien hij zijn pistool in het kastje had laten liggen.' Ik omhels mijn beste vriendin en bedank haar nogmaals voor het redden van mijn leven.

    'Er is hier niemand geweest.' De jongen onderzoekt de plek rond het bankje. 'Ik ruik niks in ieder geval.'

    Ik besluit haar uit te zwaaien, opgelucht dat ik nog even wat van de stilte kan genieten voordat ze terug is - en voordat ik Sofie het nieuws vertel.
    Het is echt eeuwen geleden dat ik nog eens aan een echt verhaal heb geschreven, dus ik ben best wel trots op mezelf, yay.


    Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon

    'Beloof me dat dit tijdelijk is.' Ik heb moeite mijn tranen te bedwingen.

    Niemand nam de moeite om Ellan te vertellen dat stenen niet groeien.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    "Je bent zo geweldig schattig als je verlegen bent."

    "Hebbes," mompelde ik toen ik de kabels zag en ik pakte ze tussen de troep vandaan, waarna ik terug liep


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Even when unconscious, you keep me on my damn toes, you jerk.


    Ex astris, sciencia

    Zodat de rest van de wereld nooit meer hoeft omkijken naar alle kinderlevens die verwoest worden door het verlies van dierbaren of door de Hongerspelen en alle andere levens die kapot worden gegooid en in scherven kapot vallen op de grond door de afschuwelijkheid die steeds met zijn volle gewicht tegen de breekbare levens aan bost; zodat ze op de grond stuk vallen?


    i wanna die with you once or twice.

    “De Zevenster stal van de rijken om de armen te voeden, toch?”


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    "I looked down to Rowie who looked at me and seemed rather interrogatively. Where do I go?"


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    "No, you don't understand any-fucking-thing, Ryan! You always think that you get who i am but you don't! L-leave me alone," the girl shouted.


    Heaven is a place that we all have

    You are a doctor, damn it.


    Ex astris, sciencia

    "I can't do this," she sighed.


    Heaven is a place that we all have

    Een niet-plechtige begrafenis, precies wat een vampier verdiende.