• De Rollen:
    JoSnape=Jeroen
    AppieAkkab i= Appie
    Lisadragonrider= Noa
    Heyitsgraham =Fabian
    amber1 = Amber
    Marisha = Patricia (Alleen ze kijkt even hoe het gaat en dan laten we die plek vrij voor als ze het leuk zou vinden mee te doen)
    WensAter = Nienke

    Dit Topic is voor het spelen van de Personen, er komt ook een Praattopic, daar komen de regels, kleine onderlinge gesprekken en ideeën.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Jens

    'Hai. Ik ben Fenne. En dat meisje naast me is Lisa trouwens. Ik ben het zusje van Amber. Jij dus het broertje van Mick he? Je bent zelfs nog leuker dan Mick.' Oke ze was echt wel te enthousiast. "Euhm... Dat klopt, ik ben zijn broer... En euhm... Bedankt!" Ik wist niet echt goed om te gaan met overenthousiaste mensen, maar ik vond van mezelf dat het wel spontaan overkwam. Hierna zegt Lisa 'ik ben het zusje van Noa. Ik denk dat Fenne verlieft is.' Ik kijk beide meisjes verbaasd aan. Zou ik ze kussen? Neen. Dat doen we niet te snel. "Euhm... Oke..." Zeg ik dan maar.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2016 - 21:43 ]

    Fenne kruipt ineens verlegen achter Lisa weg.
    Ze lijkt hem echt heel erg leuk.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2016 - 21:45 ]

    Jeroen
    Kreunend sta ik op, wat een verschrikkelijke morgen! Als ik Fabian of Jo maar niet tegenkom, ik loop mijn kamer uit en zie het zusje van Amber staan, oh wacht, haar had ik nog niet weg gewenst, "Al weer met iemand aan het flirten?" vraag ik terwijl ik langsloop


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Fenne

    Dan komt ze weer achter Lisa vandaan en zegt: 'Uhm wil je misschien. Uhm. Wil je iets leuks gaan doen met Lisa en mij een keertje of zo? Of een keertje wij met z'n tweetjes. Ik snap het hoor als je dat niet wilt.'

    [ bericht aangepast op 29 juli 2016 - 21:50 ]

    Jens

    'Uhm wil je misschien. Uhm. Wil je iets leuks gaan doen met Lisa en mij een keertje of zo? Of een keertje wij met z'n tweetjes. Ik snap het hoor als je dat niet wilt.' Oh wat was ze toch verlegen. Ik begon dan maar de sociale uit te hangen. "Lijkt me leuk. Ik vind jullie beiden wel knap enzo, kan ik jullie beter leren kennen?" Vraag ik met een big smile.

    Fenne
    "Lijkt me leuk. Ik vind jullie beiden wel knap enzo, kan ik jullie beter leren kennen?" Vroeg Jens met een Big Smile.
    Ik sprong blij in de lucht en riep: 'Yes!'
    Zo hard dat Victor er misschien wel boos om kon worden.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2016 - 21:57 ]

    Jens

    'Yes!' Riep Fenne door zowat heel Europa. Manneke Pis, De Kleine Zeemeermin en alle andere standbeelden zijn denk ik omgevallen. "Haha, waarom zo blij?" Zei ik lachend.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2016 - 21:59 ]

    Jeroen
    Ik luister alles een beetje af dan sta ik op en loop naar Fenne en de nieuwe jongen toe,
    "Omdat ze gestoord is en je leuk vind..."


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Fenne
    Hij leek blij te zijn, en mij denk ik niet raar te vinden. Dus ik durfde het wel te zeggen en zei: 'Nou. Ik vind je heel erg leuk. Echt heel erg leuk.'

    typen wil ik

    Jens

    "Omdat ze gestoord is en je leuk vind..." Ik keek iedereen om te beurten aan. Waar was ik verzeild geraakt? Daarna zei Fenne nog 'Nou. Ik vind je heel erg leuk. Echt heel erg leuk.'

    [ bericht aangepast op 29 juli 2016 - 22:04 ]

    Fenne:
    'Oh ja trouwens en blijf uit de buurt van Jo en Jeroen. Allebei twee sukkels. Maar Amber en Lisa zijn wel geweldig. Lisa is echt leuk.' zegt Fenne.

    Jeroen
    Fenne maakt een gemene opmerking over mij en Jo, ik kijk haar woedend aan en pak haar bij haar kraag, "géén woord over Jo begrepen?!" Ik kijk haar boos aan en laat haar snel weer los, "Prutsers..." Zeg ik terwikl ik wegloop


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Jens

    'Oh ja trouwens en blijf uit de buurt van Jo en Jeroen. Allebei twee sukkels. Maar Amber en Lisa zijn wel geweldig. Lisa is echt leuk.' Ik knikte. Goed om te weten, dacht ik bij mezelf.

    Lisa

    Ik volgde heel het gesprek tussen Fenne en Jens. 'wil je een rondleiding door dit huis?' Vraag ik dan maar.