• De Rollen:
    JoSnape=Jeroen
    AppieAkkab i= Appie
    Lisadragonrider= Noa
    Heyitsgraham =Fabian
    amber1 = Amber
    Marisha = Patricia (Alleen ze kijkt even hoe het gaat en dan laten we die plek vrij voor als ze het leuk zou vinden mee te doen)
    WensAter = Nienke

    Dit Topic is voor het spelen van de Personen, er komt ook een Praattopic, daar komen de regels, kleine onderlinge gesprekken en ideeën.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Jo


    "Jo! Hierkomen jij!" ik doe een oog open en zie dat mijn pleegmoeder voor me staat,
    "Jij gaat NU die kamer opruimen want anders krijg je het te voelen!" ik ben meteen klaar wakker en sta op,
    Ik knik nors en laat haar mijn kamer uit. Boos sla ik met mijn vuist tegen de kast waardoor er een deuk inkomt, er loopt een traan over mijn wang,
    "JO!" ik kijk om, kleed me snel aan en ren naar de kamer waar ik moet opruimen, het is donker, langzaam loop ik naar binnen.
    "Haha gefopt!" hoor ik een stem achter me, ik draai me om en zie nog net hoe hun zoontje de deur op slot doet, ik ren naar de deur toe,
    "Nee laat me eruit!" ik zoek paniekerig naar het lichtknopje, nergens,
    "Als jij je niet stilhoud dan zul je het berouwen!" hoor ik de stem van mijn pleegmoeder, ik zak op de grond, waarom gebeurt mij dit steeds?


    Met een schok word ik wakker en stoot daarbij mijn hoofd, pijnlijk wrijf ik over mijn hoofd, dat word een kleine bult...
    Ik keek nijdig naar Fabian, een opgevoede jongen, hoe durft hij? Ik ben ook opgevoed, als je in mijn droom kon kijken, dat is mijn opvoeding, is die niet goed ofzo?!
    Boos sta ik op en sla met mijn vuist tegen de kast deur aan.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2016 - 21:04 ]


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Jens

    Opeens wordt de deur bruusk open gegooid. Ik hoor "Geen interesse." Waarna de deur bijna nog bruusker weer wordt dichtgesmeten, maar dan zegt de persoon in het deurgat "Wat mot dat hier?" Ik bekeek het huis nog eens goed, en besefte dat mijn broer Mick hier moest wonen! "Ik zoek Mick. Die woont hier toch nog?" Vraag ik een tikkeltje onzeker.

    Viktor

    "Ik zoek Mick. Die woont hier toch nog?" de jongen komt vrij onzeker over. Ik open de deur iets verder. "Mick was gisteren vertrokken omdat hij met zijn ouders weg zou gaan, maar als jij hier bent neem ik aan dat ik denk ik extra bedden moet gaan regelen." ik zucht diep waarna ik wegloop van de deur waardoor de jongen naar binnenkomt. "Viktor Emanuel Roodenmaar is de naam, eigenaar van het huis Anubis. Het huis was eerst van de familie Winsbrugge Hennegauwe, maar die zijn omgekomen in een vreselijk auto ongeluk. Sindsdien is het overgegaan bij de Roodenmaars van Vader op Zoon."

    Fabian

    Ik kreun een beetje in mijn slaap waarna ik mij omdraai. Nog met gesloten ogen heb ik mijn gezicht de kant van Jo opgedraaid. Mijn ogen gaan open waarna ik een harde tik hoor. "Ook goedemorgen," zeg ik licht geïrriteerd tegen Jo. Ik schud mijn hoofd en draai me om om te proberen weer in slaap te vallen.


    Do I look like Mother Teresa?

    Amber

    Ik kwam op het lawaai af en zag een jongen. Hij zag er zo leuk uit. En hij leek me zo leuk.
    Ik liep naar Victor en keek de jongen aan en zei: 'Niet genoeg slaapkamers? Kan hij niet op een matrasje bij Appie, Jeroen en mij?'

    [ bericht aangepast op 29 juli 2016 - 21:19 ]

    Jo


    "Ook goedemorgen," ik kijk om, "Hoi" zeg ik lichtelijk verbaast, had hij nou serieus goedemorgen tegen me gezegd? Dat zegt nooit iemand tegen mij, meestal:
    OPSTAAN JO, ER IS WERK! Maar wat Fabian zei verbaasde me oprecht,
    "Ik denk niet dat je nog kunt slapen..." ik draai me om naar hem zodat ik met een schouder tegen de kast leun.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2016 - 21:18 ]


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Fabian

    "Hoi" Jo klinkt lichtelijk verbaast merk ik op. "Ik denk niet dat je nog kunt slapen..." ik zucht diep. Ze heeft gelijk. Ik pak mijn bril vanaf mijn nachtkastje en doe deze op. Waarna ik een hand door mijn krullen haal . "Ik denk dat je gelijk hebt." zeg ik terwijl ik een geeuw laat. "Goed geslapen? Al wat bijgekomen van gisteren?" zeg ik half lachend.


    Do I look like Mother Teresa?

    Jo


    Ik deed mijn ogen dicht, ugh hij is echt erg! Ik rol even met mijn ogen en kijk hem dan weer aan,
    "Heb ergere dingen meegemaakt..." zeg ik kalm en loop naar hem toe,
    "Man je haar ziet er niet uit..."


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Viktor

    Amber kwam aanlopen en kwam zich ermee mengen, maar stelde echter gek genoeg wel iets goeds voor. "Dat mag wel." zeg ik nors. Het was hoog nodig tijd om stapelbedden aan te schaffen.

    Fabian

    "Heb ergere dingen meegemaakt..." zegt ze kalm, terwijl ze naar me toeloopt. "Man je haar ziet er niet uit..." ik lach. "Ach, ik heb het erger meegemaakt." ik sta op en pak mijn ochtendjas van de stoel die ik aantrek. "Zullen we ontbijten?" vraag ik.

    (Ik meld me nu ff af. Misschien ben ik er zo weer. Amber mag Jens rondleiden ;) )


    Do I look like Mother Teresa?

    Jo


    "Ach, ik heb het erger meegemaakt. Zullen we ontbijten?" ik grinnik om de opmerking van Fabian, hij had dus wel een beetje humor...
    "Ja is goed..." zeg ik en doe de deur open, "Na jou..."


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Fenne

    Lisa en ik liepen naar beneden en daar stond een nieuwe jongen.
    'Wauw. Wat is hij knap.'
    Toen liep ik naar hem toe en zei vrolijk: 'Hey. Het superleuke meisje naast me is Lisa. En ik heet Fenne. Ik ben het zusje van Amber. Oh ja en oh ja Lisa is het zusje van Noa.'

    [ bericht aangepast op 29 juli 2016 - 21:36 ]

    Jens

    "Mick was gisteren vertrokken omdat hij met zijn ouders weg zou gaan, maar als jij hier bent neem ik aan dat ik denk ik extra bedden moet gaan regelen." Ik moest erom lachen, maar het was schijnbaar geen grap, daarom dat mijn blik weer normaal werd. "Viktor Emanuel Roodenmaar is de naam, eigenaar van het huis Anubis. Het huis was eerst van de familie Winsbrugge Hennegauwe, maar die zijn omgekomen in een vreselijk auto ongeluk. Sindsdien is het overgegaan bij de Roodenmaars van Vader op Zoon." Ik knikte. Opeens kwam er een overenthousiast meisje bij. 'Niet genoeg slaapkamers? Kan hij niet op een matrasje bij Appie, Jeroen en mij?' Ik keek van Viktor naar het meisje.

    eerste bericht van mij geld niet.

    sorry voor mijn spam. nu doe ik opnieuw. sorry ik verpest dit echt voor jullie ik ben echt een sukkel.

    Fenne.
    'Hai. Ik ben Fenne. En dat meisje naast me is Lisa trouwens. Ik ben het zusje van Amber. Jij dus het broertje van MIck he? Je bent zelfs nog leuker dan Mick.'

    Lisa

    'ik ben het zusje van Noa. Ik denk dat Fenne verlieft is.' Zeg ik met een lach.