• ×Once Upon a Time×
    in Neverland


    Ik heb bij Once Upon a Time altijd het gevoel gehad dat er in Neverland een groot deel miste. Omdat ik erachter kwam dat ik niet de enige was, had ik zoiets van "Waarom ook geen RPG?"
    Dus hierbij een RPG van Once Upon a Time in Neverland.

    De verhaallijn kunnen we nog in het praattopic (dat nog komt) uitwerken, voor de rest is het nog niet echt vastgesteld. Dit zodat meerdere mensen het leuk vinden en niet alleen ik ^-^

    Rules:
    ×Geen "next generation karakters" als het kan. Natuurlijk hoef je je niet volledig aan de OUAT verhaallijn te houden, maar dit is gewoon verwarrend, Pan moet niet plots acht zusjes hebben en Rumple niet dertig kinderen. Dus geen familieleden TENZIJ er een logische verklaring achter zit.
    ×Eerst reserveren voor je een rol aanmaakt
    ×Er is geen minimum van woorden per post
    ×Anderen rollen niet besturen, tenzij het een figurant is natuurlijk
    ×Maximaal 4 rollen, dit is veel, omdat het soms onhandig is als er teveel figuranten zijn. Begin maar met 2 en bewaar de rest voor later
    Aanpassing: Je mag 4 zelf bedachte rollen. Je kan een figurant (Felix, Mister Smee, Devin enz.) op je nemen als je dat leuk vindt.

    Characters:
    Lost Boys:
    Jongens:
    × Peter Pan - Gereserveerd door Inktzwart (Robbie Kay)
    × Felix - Verloren (Parker Croft)
    Meisjes:
    × Odette "Odi" Straw - Inktzwart (Georgie Henley)
    × Florence Red - Undertale (Faceclaim waarvan ik de naam vergeten ben)
    × Aina Fighter - Fictionalworld (Geen faceclaim)
    × Leslie/Brian - JoSnape (Sabrina Carpenter)
    × Merel "Cry Baby" Goat - Verloren (Rowan Blanchard)
    × Wendy Moira Angela Darling - Verloren (Freya Tingley)
    × Ariël Watson - JoSnape (Onbekend voor mij)


    Pirates:
    Jongens:
    ×Hook - HeyItsGraham (Colin O'Donoghue)
    ×Julius O'brain - _Dark_ (Onbekend voor mij)
    ×Chris James - Undertale (Geen)
    ×
    Meisjes:
    ×Lisa Macaw - Lisadragonrider
    ×Phoebe "Rainbow" Beryl Morgan - Saiph (Nina Dobrev)
    ×Jo - JoSnape (Sabrina Carpenter)
    ×Sofia Brookelin - _Dark_ (Keira Knightley)
    ×Charlotte "Charlie" Blake - Verloren (Sabrina Carpenter)
    ×Megan Dilana Brookelin - shairell (Mackenzie Foy)

    Other:
    Jongens:
    × Alexandro Sanchez - illustrationx (Onbekend voor mij)
    × Sean - httpLAURA (Onbekend voor mij)
    Meisjes:
    × Tinkerbell - tinkerbell1 (Rose McIver)
    × Tiger Lily - Lost_Girl (Onbekend voor mij)
    × Fenne - tinkerbell1 (Geen faceclaim)
    × Kalea-Lilly Brown - Undertale (Ella Pumel)
    × Lynn Parker Lewis - shairell (Lindsay Hansen)
    × Aster "Sleepsong" Child - Verloren (Kaya Scodelario)
    × Jade ''Dollhouse'' Norman - httpLAURA (Onbekend voor mij)
    × Bastet - BastetCat (Selena Gomez)
    × Abbigail ''Abby'' Wakefield - illustrationx (Emily Rudd)
    × Catharina Sanchez - illustrationx (Onbekend voor mij)
    × Caitlin - shairell (Mia Wasikowska)
    × Babette Woodlin - httpLAURA (Daria Sidorchuk)


    Lijstjes:

    Lost Boys:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (lichamelijk en geestelijk):
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:


    Pirates:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Wapens:
    Extra:


    Overig:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:

    ×Praattopic: Klik
    ×Speeltopic: 1, 2, 3
    JE MOET ONCE UPON A TIME WEL KENNEN
    (er zijn nu al meerdere rollen gekomen die daar niks mee te maken hebben voorbij gekomen, schrijf je dan gewoon niet in)

    Stop op de meiden vanaf nu!

    [ bericht aangepast op 25 sep 2016 - 20:04 ]


    obsessive rage

    JoSnape schreef:
    Top! Ik laat wel even iemand anders beginnen ;)
    Dus we zijn op Neverland? Niet meer op het schip?


    Het schip ligt aan de kust van Neverland, en de Lost Boys zitten dus erg dichtbij de kust, dus jullie zitten wel op het schip ^^


    obsessive rage

    Okey dus we werken nog wel enzo...?


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    JoSnape schreef:
    Okey dus we werken nog wel enzo...?


    Jep


    obsessive rage

    Naam: Megan Dilana Brookelin
    Bijnaam: Meggie
    Leeftijd: 9 jaar
    Innerlijk:
    Goed:
    x Schattig
    x Avontuurlijk
    x Heel goed in mensen blijmaken
    Slecht:
    x Eigenwijs
    x Kan in de weg lopen
    x Zeurder

    Angsten:
    x Onweer
    x Sommige personen
    x Enge gezichten

    Uiterlijk:




    Verleden:
    Ze is als vierjarige in een rietenmand op zee gedumpt. Toen heeft het schip van Hook
    haar gevonden en is ze opgevoed door Sofia Brookelin. Soms loopt ze erg
    in de weg op het schip. Ze kan huilende aan het lachen maken en is
    erg eigenwijs.

    Wapens: Ze heeft een kleine pijl en boog en word soms
    bang van die echte grote wapens.

    Extra: Megan is klein en is niet echt
    in Neverland geboren. Alleen haar vader komt
    uit neverland.


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Aina Fighter
    They chance me by the fire, but I want to be who I am. So I want to say it, but if I do that, Pan will kill me.


    Bijnaam:Fighter



    Leeftijd (lichamelijk en geestelijk):
    geestelijk 14 jaar lichamelijk 12 jaar

    Innerlijk:
    Aina is erg naïf en makkelijk te manipuleren. Zo heeft het weken geduurd tot ze in Neverland zichzelf was. Al wordt ze wel regelmatig gemanipuleerd door pan bij het kampvuur. Ze kan zichzelf moeilijk beheersen met emoties, die ze ook schreeuwt. Ze vind het fijn om te zeggen wat ze voelt, maar wensen zeg ze nooit, zeker niet in Neverland. Omdat ze uit Neverland wil, staat ze niet aan de kant van Pan en is ze open voor vreemdelingen. Ze doet er alles voor om het perfecte leven te vinden, uit Neverland, waar ze gelukkig is. Toch doet ze veel dingen voor Pan, omdat ze bang voor hem is. Tegelijk houd ze niet van veranderingen en is avontuur niet haar grootste ding. Ze wil liever zonder avontuur uit Neverland komen. Ze vind haar eigen leven enorm belangrijk, maar niet die van anderen. Als ze dus plannen bedenkt om uit Neverland te komen (wat ze niet vaak doet) bedenkt ze vooral hoe ze zelf eruit zou kunnen komen.

    Angsten:
    Haar grootste angst is Pan, omdat hij de lost boys manipuleert, zodat ze met hem samenwerken. Ze is ook tegelijk bang om haar zelf kwijt te raken. Ze is bang dat ze hier nooit meer weggaat en nooit het ‘paradijs’ vind, maar tegelijk ook bang voor veel verandering en avontuur.

    Uiterlijk:
    Aina heeft lichtbruin haar en bruine ogen. Ze is kort en heeft korte benen en lange armen. Ze is licht gebouwd.

    Verleden:
    Ze komt uit Arendelle, waar ze de dochter was van een soldaat. Haar vader was veel weg en haar moeder zorgde voor haar. Daardoor waren ze een arm gezin. Toen er oorlog uitbrak met Hans, is haar vader gaan vechten en kort daarna gestorven in het slachtveld. Haar moeder stierf kort daarna aan een aanval van een beer en Aina zwierf op zevenjarige leeftijd rond. Maanden later vingen de rotstrollen haar op. Vijf jaar later is ze weggegaan, omdat ze een menselijk gezin wilde hebben, zoals ze vroeger had. Ze werd al snel ontvoerd door Hans en naar The Enchanted Forest gebracht, waar ze tijdens de reis wakker werd gemaakt door de rattenvanger en naar Neverland werd gebracht. In Neverland werd ze al snel een lost boy, omdat ze erg naïf is. Pas weken later ontdekte ze wat er met haar was gebeurd.

    Extra:

    [ bericht aangepast op 27 juni 2016 - 11:59 ]


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Ik ben klaar met Aina. Is ze goed voor een lost boy?


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Ja ^^ Ik zet haar erbij


    obsessive rage

    Tigerlily is klaar (onderaan pagina 4)

    Tigerlily

    “Sometimes I think that maybe we are just stories. Like we may as well just be words on a page, because we're only what we've done and what we are going to do.”


          - Naam
    Tigerlily

          - Bijnaam
    Tigerlily heeft niet echt een bijnaam. Enkel haar vader noemt haar soms buh'rai, wat vlinder betekent.

          - Leeftijd
    Ze is 14 jaar oud, maar hoe lang ze al 14 jaar is, is niemand echt duidelijk. Tijd verstrijkt anders op Neverland.

          - Innerlijk
    Tigerlily is een zeer loyaal meisje, dat altijd voor haar vrienden en familie klaar staat. Wanneer ze iets doet, doet ze dat gepassioneerd, zo ook houden van iemand en niet alleen op de vriendschappelijke manier. Ze heeft altijd al veel liefde voor Peter Pan gevoeld. Of hij hetzelfde voelt, is voor haar echter niet duidelijk.
          “She did not believe he could have really gone, because for her, to leave the person you loved was impossible.”

    Meestal zal Tigerlily twee keer nadenken voor ze iets doet. Soms kan ze enorm zitten piekeren over kleine dingen. Dat heeft meestal te maken met sociale interacties, aangezien dat haar slechtste punt niet is.
          “You have to be careful who you meet. You can’t unmeet them.”

    Op andere momenten kan Tigerily dan weer zeer impulsief zijn. Wanneer ze snel moet beslissen of reageren, heeft ze geen tijd om te denken en moet ze gaan met het eerste wat bij haar opkomt. Snel denken is niet een van haar beste kanten en dus gaat ze meestal instinctief reageren.
    Ook is ze best dromerig, wat haar af en toe afwezig maakt.
          “I can't even hear what I'm thinking most of the time. My brain's noisy.”

    Tigerlily is ontzettend koppig. Als dingen niet zijn zoals ze wilt dat ze zijn, zal ze zorgen dat het wel zo is of ze zal de situatie gewoon negeren. Als de dingen er niet in haar gedachten zijn, zijn ze er ook echt niet. Simpel.
          “The way I see it, ignoring things is important.”

    Tigerlily is altijd zeer dapper geweest. Ze is beschermend tegenover haar vrienden en familie en zal zich verantwoordelijk gedragen. Zoals eerder gezegd is ze enkel roekeloos als ze snel moet handelen en dus niet echt een andere keuze heeft.
          “To not do what you can to protect someone, that's cowardly.”

    Verder is ze een best naïef meisje. Ze heeft een bepaald beeld van goed en kwaad en laat zich daar sterk door leiden. Ze weigert het dan ook anders te zien. Peter Pan is goed in haar ogen en niets kan daar wat aan veranderen, want ze zal de dingen altijd goedspreken voor hem.
          “It didn't fit her ideas of who was bad, and who was good, and what was a happy ending, and what wasn't.”

    Ze gelooft in de kracht van de natuur en in magie.
          “Do you think magic exists if it can be explained?”

    Tigerlily is zeer onafhankelijk. Ze kan zich makkelijk op haar eentje redden en weet ook hoe te overleven in het bos. Ze is geen meisje dat iemand nodig heeft dat haar komt redden. Ze is sterk, niet alleen in wil, maar ook fysiek. Daarom vindt ze het leuk om met de Lost Boys te spelen. Bij hen moet ze niet voorzichtig zijn.
          “But men don’t want women who are brave. They want women who make them feel like men.”


          - Angsten
    Het meest van al is Tigerlily bang van zichzelf. Sinds jongs af aan gedraagt ze zich anders dan de meisjes uit haar stam. Daarom en omdat haar bijgelovige stam haar eens in een open plek zag staan met allemaal Raven is iedereen haar wat beginnen mijden. Tigerlily is zelf beginnen geloven dat er iets verkeerd is met haar en daarom is ze bang dat er zich ooit een duistere kracht in haar naar boven zal werken.
          “There was a beast in there. But there was also a girl who was afraid of being a beast, and who wondered if other people had beasts in their hearts too.”

          - Uiterlijk
    Tigerlily is een slank meisje dat lichamelijk rond de 14 jaar is, maar qua innerlijk al wat volwassener uit de hoek kan komen. Ze heeft lange, donkere haren, zoals iedereen bij haar in het dorp en draagt deze bijna altijd in twee vlechten. Ze kleed zich zoals dat traditioneel altijd gedaan wordt in haar dorp, in een knielange bruine jurk waar veel franjes en kleurrijke versieringen aan hangen. Ze heeft een brede, vrolijke lach en ondeugend glinsterende, bruine ogen.

          - Verleden
    Tigerlily is altijd wat gevreesd in haar dorp. Bij de bevalling stierf haar moeder en haar vader overleed enkele dagen later tijdens de jacht. Ze werd gemeden door de rest en zocht daarom vaak het bos op om wat rust te hebben. Het was tijdens een van die uitstapjes dat een schaduw plots tot leven kwam. Die schaduw nam haar mee naar Neverland, maar dat beseft ze nog niet helemaal. Ze denkt dat ze gewoon verdwaald is en dat na even goed zoeken haar dorp wel terug zal vinden.

          - Extra
    Toen de schaduw Tigerlily naar Neverland meenam, had ze haar pijl en boog en een mes bij zich, deze heeft ze dus nog altijd op het eiland.

    Aangezien er in OUAT geen indianendorp is natuurlijk, heb ik het zo gedaan dat ze naar Neverland is ontvoerd. Is het goed zo?

    Je kan mijn reservering voor Lost Girl trouwens laten vallen, voorlopig.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2016 - 15:07 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Lost_Girl schreef:
    Tigerlily is klaar (onderaan pagina 4)
    Tigerlily

    “Sometimes I think that maybe we are just stories. Like we may as well just be words on a page, because we're only what we've done and what we are going to do.”

    (...)
          - Naam
    Tigerlily

          - Bijnaam
    Tigerlily heeft niet echt een bijnaam. Enkel haar vader noemt haar soms buh'rai, wat vlinder betekent.

          - Leeftijd
    Ze is 14 jaar oud, maar hoe lang ze al 14 jaar is, is niemand echt duidelijk. Tijd verstrijkt anders op Neverland.

          - Innerlijk
    Tigerlily is een zeer loyaal meisje, dat altijd voor haar vrienden en familie klaar staat. Wanneer ze iets doet, doet ze dat gepassioneerd, zo ook houden van iemand en niet alleen op de vriendschappelijke manier. Ze heeft altijd al veel liefde voor Peter Pan gevoeld. Of hij hetzelfde voelt, is voor haar echter niet duidelijk.
          “She did not believe he could have really gone, because for her, to leave the person you loved was impossible.”

    Meestal zal Tigerlily twee keer nadenken voor ze iets doet. Soms kan ze enorm zitten piekeren over kleine dingen. Dat heeft meestal te maken met sociale interacties, aangezien dat haar slechtste punt niet is.
          “You have to be careful who you meet. You can’t unmeet them.”

    Op andere momenten kan Tigerily dan weer zeer impulsief zijn. Wanneer ze snel moet beslissen of reageren, heeft ze geen tijd om te denken en moet ze gaan met het eerste wat bij haar opkomt. Snel denken is niet een van haar beste kanten en dus gaat ze meestal instinctief reageren.
    Ook is ze best dromerig, wat haar af en toe afwezig maakt.
          “I can't even hear what I'm thinking most of the time. My brain's noisy.”

    Tigerlily is ontzettend koppig. Als dingen niet zijn zoals ze wilt dat ze zijn, zal ze zorgen dat het wel zo is of ze zal de situatie gewoon negeren. Als de dingen er niet in haar gedachten zijn, zijn ze er ook echt niet. Simpel.
          “The way I see it, ignoring things is important.”

    Tigerlily is altijd zeer dapper geweest. Ze is beschermend tegenover haar vrienden en familie en zal zich verantwoordelijk gedragen. Zoals eerder gezegd is ze enkel roekeloos als ze snel moet handelen en dus niet echt een andere keuze heeft.
          “To not do what you can to protect someone, that's cowardly.”

    Verder is ze een best naïef meisje. Ze heeft een bepaald beeld van goed en kwaad en laat zich daar sterk door leiden. Ze weigert het dan ook anders te zien. Peter Pan is goed in haar ogen en niets kan daar wat aan veranderen, want ze zal de dingen altijd goedspreken voor hem.
          “It didn't fit her ideas of who was bad, and who was good, and what was a happy ending, and what wasn't.”

    Ze gelooft in de kracht van de natuur en in magie.
          “Do you think magic exists if it can be explained?”

    Tigerlily is zeer onafhankelijk. Ze kan zich makkelijk op haar eentje redden en weet ook hoe te overleven in het bos. Ze is geen meisje dat iemand nodig heeft dat haar komt redden. Ze is sterk, niet alleen in wil, maar ook fysiek. Daarom vindt ze het leuk om met de Lost Boys te spelen. Bij hen moet ze niet voorzichtig zijn.
          “But men don’t want women who are brave. They want women who make them feel like men.”


          - Angsten
    Het meest van al is Tigerlily bang van zichzelf. Sinds jongs af aan gedraagt ze zich anders dan de meisjes uit haar stam. Daarom en omdat haar bijgelovige stam haar eens in een open plek zag staan met allemaal Raven is iedereen haar wat beginnen mijden. Tigerlily is zelf beginnen geloven dat er iets verkeerd is met haar en daarom is ze bang dat er zich ooit een duistere kracht in haar naar boven zal werken.
          “There was a beast in there. But there was also a girl who was afraid of being a beast, and who wondered if other people had beasts in their hearts too.”

          - Uiterlijk
    Tigerlily is een slank meisje dat lichamelijk rond de 14 jaar is, maar qua innerlijk al wat volwassener uit de hoek kan komen. Ze heeft lange, donkere haren, zoals iedereen bij haar in het dorp en draagt deze bijna altijd in twee vlechten. Ze kleed zich zoals dat traditioneel altijd gedaan wordt in haar dorp, in een knielange bruine jurk waar veel franjes en kleurrijke versieringen aan hangen. Ze heeft een brede, vrolijke lach en ondeugend glinsterende, bruine ogen.

          - Verleden
    Tigerlily is altijd wat gevreesd in haar dorp. Bij de bevalling stierf haar moeder en haar vader overleed enkele dagen later tijdens de jacht. Ze werd gemeden door de rest en zocht daarom vaak het bos op om wat rust te hebben. Het was tijdens een van die uitstapjes dat een schaduw plots tot leven kwam. Die schaduw nam haar mee naar Neverland, maar dat beseft ze nog niet helemaal. Ze denkt dat ze gewoon verdwaald is en dat na even goed zoeken haar dorp wel terug zal vinden.

          - Extra
    Toen de schaduw Tigerlily naar Neverland meenam, had ze haar pijl en boog en een mes bij zich, deze heeft ze dus nog altijd op het eiland.

    Aangezien er in OUAT geen indianendorp is natuurlijk, heb ik het zo gedaan dat ze naar Neverland is ontvoerd. Is het goed zo?

    Je kan mijn reservering voor Lost Girl trouwens laten vallen, voorlopig.


    Die schaduw nam haar mee naar Neverland, maar dat beseft ze nog niet helemaal. Ze denkt dat ze gewoon verdwaald is en dat na even goed zoeken haar dorp wel terug zal vinden


    I laugh ;D

    Ja, het is goed zo!


    obsessive rage

    Lisadragonrider schreef:
    Naam: Lisa Macaw (betekend ara in het Engels)
    Bijnaam: Lisa
    Leeftijd: 12
    Innerlijk:
    goede eigenschappen:
    - dierenvriend
    - moedig
    - nieuwsgierig
    - slim
    - spontaan

    slechte eigenschappen:
    - eigenwijs
    - ongeduldig
    - prikkelbaar
    - slordig

    Angsten: geen familie hebben en voor schorpioenen
    Uiterlijk: [fc Elle Fanning]
    kleding:


    Uiterlijk:


    Verleden: Toen ze 10 was waren haar ouders vermoord op de haven, door Blackbeard. Killian Jones had alles gezien en had een beetje medelijden gekregen met het meisje. Hij heeft voor haar gezorgd en haar dingen geleerd over het schip. Nu help ze hem op het schip en beschouwd ze hem als familie.
    Wapens: Zwaard
    Extra: Ze heeft altijd haar blauwe ara mee, Star.



    Ik heb uiterlijk toegevoegd

    Thanks daarvoor!


    obsessive rage

    Zou ik nog een personage mogen?
    Het liefste een lost Girl maar ik zie dat er wel erg veel daarvan zijn....
    Maar het liefste ^


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    JoSnape schreef:
    Zou ik nog een personage mogen?
    Het liefste een lost Girl maar ik zie dat er wel erg veel daarvan zijn....
    Maar het liefste ^


    Als ze net als Jo vermomd is... Al mag ze natuurlijk ook ontdekt worden ;D


    obsessive rage

    Ik vind het goed als ze vermomd is hoor ;)
    ontdekken mag altijd xD
    (ik vind dat soort dingen echt hilarisch!)
    Dus ik mag een lost Girl? (die als een jongen verkleed is)


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    JoSnape schreef:
    Ik vind het goed als ze vermomd is hoor ;)
    ontdekken mag altijd xD
    (ik vind dat soort dingen echt hilarisch!)
    Dus ik mag een lost Girl? (die als een jongen verkleed is)


    Jep ^^


    obsessive rage