• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2016 - 21:36 ]


    i put the fun in funeral

    Kijk niet zo naar elkaar, ik probeer dit niet te shippen.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Wauw, nooit gedacht dat ik er zo ver door zat. :')


    What would Emma do?

    Nou kan ie wel weer.


    ~

    Wiarda schreef:
    Ik heb een match met een Janneke en ik ben er 97% van overtuigd dat ik nu wel met haar moet trouwen


    Ik moet zeggen dat dat wel verdacht veel klinkt als Het Lot, ja. Ga ervoor. (krul) Ik ben zelf nog steeds op zoek naar familie van schrijver William Inge om een huwelijksaanzoek te doen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ImAwesome schreef:
    Topic sluiten zonder waarschuwing. Beetje jammer dit.

    Ja, ze hadden niet eens meer kunnen antwoorden op mijn vraag. Ik ben diep teleurgesteld.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    BoIton schreef:
    (...)
    Ja, ze hadden niet eens meer kunnen antwoorden op mijn vraag. Ik ben diep teleurgesteld.


    Dan kun je een pb sturen.

    OT: Ik heb zin in ijs en koekjes en chocola en andere zoetigheid. Waarom? -.-


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik kan niet meer.


    What would Emma do?

    Tyene schreef:
    (...)

    Dan kun je een pb sturen.

    OT: Ik heb zin in ijs en koekjes en chocola en andere zoetigheid. Waarom? -.-


    Me tooooo. Zo erg vandaag.


    Your make-up is terrible

    Flazeda schreef:
    (...)

    Me tooooo. Zo erg vandaag.


    En normaal gezien vind ik het allemaal niet eens zo lekker. Heel vreemd, haha. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Nou dit energieke persoontje mag niet klagen vandaag.
    Heeft ongeveer plus minus 30 kleine hoofdstukjes geschreven.
    Der halve huishouding aan de kant, och wat wil ik toch zo graag een droger, en meer hang plek waar me was sneller droogt..
    Morgen als het goed weer blijft de twee balkonnen schoon schobben, en de laatste boodschapjes halen..
    Dan zit alles der weer op en kan ik genieten van de korte vrije tijd!!!

    Yeah, heb weer goed werk gedaan..
    Na een zware vuurdoop, van het werk...


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Tyene schreef:
    (...)

    En normaal gezien vind ik het allemaal niet eens zo lekker. Heel vreemd, haha. :')

    Waterijsjes maken! Heb ik ook gedaan. Kun je zelf de sterkte bepalen en is het niet meteen een suikerbom (;


    Deep inside, I've never felt alive

    Leuk om te weten dat je me wilt slaan, ik zeg kom maar op. Ik kan zulke gemene opmerkingen tegen je maken, je wilt niet weten.. Je doet echt stoer, maar serieus, als je 18 bent hoor je je wel wat volwassener te gedragen?

    En dan ga je ook nog zeiken dat 'iedereen ineens relaties krijgt'? G R O W T H E F U C K U P
    Misschien moet je er zelf eens voor zorgen dat jongens interesse in je krijgen, maar als jij liever loopt te geilen op stomme vage boybands en je rond vreet aan chocola is het toch ergens jouw schuld, is het niet?

    En ik vroeg je ook niet om je mening. Ik vroeg het volgens mij nog steeds aan mijn moeder, die waarschijnlijk meer verstand heeft van de anticonceptie pil als jij, sinds jij hem toch niet hoeft te gebruiken sinds je nog nooit iemand in je leven hebt gezoend, laat staan meer..

    I AM NOT EVEN SORRY THAT I WROTE THIS.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik ben zo klaar met deze klote site. Ugh. Ik ga maar slapen, misschien reageer ik morgen wel normaal op leven zoals ik dat ken


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Misschien moet je er zelf eens voor zorgen dat jongens interesse in je krijgen, maar als jij liever loopt te geilen op stomme vage boybands en je rond vreet aan chocola is het toch ergens jouw schuld, is het niet?


    Ik herken mezelf hier zo erg in (alleen ipv by band fictieve personages) Dat het gewoon eng is x')

    Maar that sucks Sha :/ Sommige mensen worden nooit volwassen geloof ik..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Square schreef:
    (...)

    Ik heb geen tips (geen behulpzame, althans, want mijn eerste gedachte was HAAL ALLE LIDWOORDEN WEG maar dat is niet echt bevorderlijk voor een vloeiende academische schrijfstijl), maar aiii, succes. Iets inkorten is nog zoveel erger dan er wat onzin bij moeten verzinnen. :x

    Haha, ik zie het al voor me, een tekst zonder lidwoorden en volgens mij zou dat nog best werken om het heel wat in te korten ^^ (het is dat ik dit nu pas zie, anders had ik het misschien wel geprobeerd :p maar het is inderdaad niet zo heel bevorderlijk voor de leesbaarheid van de tekst ). Inkorten is inderdaad veel lastiger dan onzin erbij verzinnen (helaas zit ik eigenlijk altijd aan de te lange kant bij dit soort dingen en nooit aan de te korte kant), dus ik heb het nu maar gewoon iets te lang ingeleverd :Y)


    "Take my advice; I don't use it anyway."