• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2016 - 21:36 ]


    i put the fun in funeral

    Schat, wil je een spiegel hebben?

    Wat haat ik sommige mensen op bepaalde momenten.

    Zusjes van 15 en 13 vooral.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 0:31 ]


    ~

    Mehh. Ik ben moe, maar ik zit te vol adrenaline door alles wat er gebeurd is dit weekend D:


    26 - 02 - '16

    BlueJays schreef:
    (...)
    Haha, ik zie het al voor me, een tekst zonder lidwoorden en volgens mij zou dat nog best werken om het heel wat in te korten ^^ (het is dat ik dit nu pas zie, anders had ik het misschien wel geprobeerd :p maar het is inderdaad niet zo heel bevorderlijk voor de leesbaarheid van de tekst ). Inkorten is inderdaad veel lastiger dan onzin erbij verzinnen (helaas zit ik eigenlijk altijd aan de te lange kant bij dit soort dingen en nooit aan de te korte kant), dus ik heb het nu maar gewoon iets te lang ingeleverd :Y)


    Haha, rebels! Ik herken dat probleem. Ik hoop dat je docent er niet al te streng naar kijkt, dan. ^^
    Oké, ik heb Verantwoord Wetenschappelijk Onderzoek uitgevoerd en in een verhaal van 65.342 woorden in Word alle de's, hets en eens vervangen door niets, en er bleven nog 60.554 woorden over. 7,33% van mijn tekst bestond uit lidwoorden (of andere gebruiken van het, maar daar kon ik niet op filteren). Ik weet niet of dat voldoende zou zijn geweest, maar het is een begin. :9~


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hurrr, waarom is het zo moeilijk om vrijwilligerswerk te vinden?


    Your make-up is terrible

    Paniekaanval gestopt. Eindelijk.


    What would Emma do?

    Starkbucks schreef:
    (...)

    Ik herken mezelf hier zo erg in (alleen ipv by band fictieve personages) Dat het gewoon eng is x')

    Maar that sucks Sha :/ Sommige mensen worden nooit volwassen geloof ik..

    sorry, ik wilde je niet op enige manier beledigen want zo denk ik niet over jou ! Maar ik moest even mijn woede over mijn Oh zo volwassen zus kwijt die denkt dat ze alles over mij beter weet dan ik zelf. Ik zei dat ik last had van een bepaald iets: zegt ze keileuk: ja je bent zwanger. Dude, ik weet zelf toch wel wat ik heb gedaan of niet soms?
    Deze kat irriteert me echt zo dood. Ik probeer te slapen, rotbeest!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Hmmm. Volgens mij heb ik iets te lang met mijn been naar beneden gezeten vandaag.


    Happy Birthday my Potter!

    Square schreef:
    (...)

    Haha, rebels! Ik herken dat probleem. Ik hoop dat je docent er niet al te streng naar kijkt, dan. ^^
    Oké, ik heb Verantwoord Wetenschappelijk Onderzoek uitgevoerd en in een verhaal van 65.342 woorden in Word alle de's, hets en eens vervangen door niets, en er bleven nog 60.554 woorden over. 7,33% van mijn tekst bestond uit lidwoorden (of andere gebruiken van het, maar daar kon ik niet op filteren). Ik weet niet of dat voldoende zou zijn geweest, maar het is een begin. :9~

    Ik ben vet rebels (cool) :Y)
    Oh, wauw, ik vind het heel wat dat je dat ook nog echt hebt uitgezocht (: Omdat ik nu na jouw Verantwoord Wetenschappelijk Onderzoek toch wel nieuwsgierig werd, heb ik het toch maar even met mijn verslag uitgeprobeerd: als ik alle de's, hets en eens verwijderd had, had het me vijfhonderd woorden gescheeld, wat precies zo'n beetje die ene pagina was dat ik het in had moeten korten. Weet ik dat ook weer voor de volgende keer, als mijn verslag dan weer te lang is, haal ik gewoon alle lidwoorden weg ^^
    Ik hoop inderdaad maar dat er niet al te streng naar gekeken wordt c:


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Haha en ik maar denken dat ik het wel red om om te blijven voor GOT. niet dus.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Die verplichte introductiekampen zijn misselijkmakend. Ik bepaal zelf wel of ik vrienden wil maken.
    Edit: En zelfs al zou ik gaan om vrienden te maken, dan maak ik die toch niet. Ik drink niet, ik heb een hekel aan tenten en modder en ik lees liever een goed boek in plaats van op stap te gaan. Denkt men nu echt dat medestudenten dat interessant gaan vinden?

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 1:39 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    BlueJays schreef:
    (...)
    Ik ben vet rebels (cool) :Y)
    Oh, wauw, ik vind het heel wat dat je dat ook nog echt hebt uitgezocht (: Omdat ik nu na jouw Verantwoord Wetenschappelijk Onderzoek toch wel nieuwsgierig werd, heb ik het toch maar even met mijn verslag uitgeprobeerd: als ik alle de's, hets en eens verwijderd had, had het me vijfhonderd woorden gescheeld, wat precies zo'n beetje die ene pagina was dat ik het in had moeten korten. Weet ik dat ook weer voor de volgende keer, als mijn verslag dan weer te lang is, haal ik gewoon alle lidwoorden weg ^^
    Ik hoop inderdaad maar dat er niet al te streng naar gekeken wordt c:


    Haha, nou, was mijn suggestie toch nog waardevol. Soort van. Ongeveer. Blij dat te horen. :Y)



    Tyene schreef:
    Die verplichte introductiekampen zijn misselijkmakend. Ik bepaal zelf wel of ik vrienden wil maken.
    Edit: En zelfs al zou ik gaan om vrienden te maken, dan maak ik die toch niet. Ik drink niet, ik heb een hekel aan tenten en modder en ik lees liever een goed boek in plaats van op stap te gaan. Denkt men nu echt dat medestudenten dat interessant gaan vinden?


    Het is 100% oké als je je zo voelt en ik wil echt niet een van die mensen zijn die je probeert om te praten, maar oh gosh, wat herken ik mij hier ontzettend sterk in, echt op alle punten. Dit was precies mijn instelling over het introductiekamp van mijn studie. En toch - en hier komt het suffe "het is uiteindelijk wel leuk!" gedeelte waar je niet per se naar hoeft te luisteren - tóch ben ik achteraf ongelofelijk blij dat ik wel ben gegaan. Het ging niet eens per se om vrienden maken, maar je leert gewoon alvast wat gezichten en namen kennen, wat in de eerste weken van je opleiding een enorme opluchting kan zijn. Mensen die niet mee waren op het kamp moesten echt duidelijk nog moeite doen om een plekje te vinden in de groep. Het verschilt natuurlijk altijd wat voor kamp je precies krijgt, maar het was bij mij ook stukken minder drank-en-feestjes gebaseerd dan ik had gevreesd. Niemand keek mij raar aan toen ik alcohol weigerde of ging slapen toen men echt dronken begon te worden en er waren meerdere andere mensen die, om even jouw bewoording te gebruiken, liever een goed boek lazen dan op stap te gaan, dus ik zat daar echt niet in mijn eentje de hele tijd, en soms was het juist heel gezellig.
    Maar goed. Zoals ik al zei, niet bedoeld als poging om je over te halen naar de positieve kant. :'D Meer een soort bemoediging, I guess, zeker als dat kamp blijkbaar verplicht is en je erheen moet of je nou wilt of niet. Ik zal mijn vingers gekruist houden dat het voor jou net zo niet-vreselijk uitpakt als voor mij, al heb je natuurlijk nog steeds volledig het recht om er allesbehalve naar uit te kijken.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    RichardSHarmon schreef:
    Hoe ontblok je iemand :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Op naar Kreta :Y)


    Stenenlikker

    Super moe.


    "Ignite, my love. Ignite."