• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 19:38 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ansel Elgort look-a-like in mijn droom. Hehe.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Je stond gister half op het punt om jezelf wat aan te doen, en dan word je boos als ik je de les uit bel om te weten of je okay bent? Gawd, vriendschappen zijn te moeilijk, ik word kluizenaar.

    Ik zou niet huilen bij het gesprek op school en wat deed ik?
    Huilen toen mijn zusje haar situatie aan bod kwam.

    Nu moet ik beslissen of ik het jaar ga overdoen of niet. Ik heb nu al wel de voorsprong omdat ik alles al weet.


    ~

    Iemand zegt dat ze een fic van me wil vertalen naar het Chinees, whoa. :9~


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Iemand zegt dat ze een fic van me wil vertalen naar het Chinees, whoa. :9~


    Super vet!


    OTOFT: Hopelijk is dat fotoboek er al.
    & Het dichten gaat best lekker de laatste tijd. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik wil zo graag opgeven.


    Your make-up is terrible

    Mijn mondeling examen ging geweldig en dit eten is verrukkelijk. Kan mijn dag nog beter?


    kindness is never a burden.

    Wauw for real? Je weet hoe druk ik het de komende tijd heb en je wist dat zondag de enige dag was dat we elkaar konden zien, maar nu ga je afspraken maken net op die dag? Hierdoor zien we elkaar meer dan twee weken niet. Ik vraag me af of je je vriendin wel wil zien. Lijkt erop van niet. Ik voel me so sad nu. :c


    The truth is out there.

    'Jongens, er is taart.'
    Stormloop op de kantine. Afdeling is nu leeg :')


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik heb echt absoluut geen motivatie vandaag.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ben eigenlijk zo standaard. (no_chears)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Pff ik wil gewoon heel graag een beetje aandacht... maar ik heb geen idee waarom


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    mag ik knuffels
    knuffels mogen en plucheknuffels ook


    Heaven is a place that we all have

    RoyaIs schreef:
    mag ik knuffels
    knuffels mogen en plucheknuffels ook


    Knuffels


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Niphredil schreef:
    (...)

    Knuffels



    tenks joe


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Heaven is a place that we all have