• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 19:38 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik ben die fucking school zo zat. Elke keer weer verkeerde informatie of dat er iets wordt achtergehouden of dat ze iets vergeten te vertellen of dat er algemeen weer wat is. NU KAN IK AL MIJN STAGE OPDRACHTEN OPNIEUW MAKEN, DOORDAT SCHOOL VERKEERDE OPDRACHTEN GAF. FUCK YOU. Dat is veel werk en die mensen zijn zo aardig, waardoor ik het verschrikkelijk vind om te moeten zeggen dat alles opnieuw moet.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Docent: Neem morgen wandelschoenen mee, we gaan een stukje lopen.

    Wot? Waarheen?

    Wil 'ie niet zeggen :')
    Zal wel naar een restaurant zijn of een boerderij om een koe uit te zoeken voor de BBQ of zo. Weet ik veel, die man is onvoorspelbaar HAHA. Heb er wel zin in, wandelen is leuk ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wiarda schreef:
    "je moet doen wat je wil maar ik zou dat nooit doen"

    dat gaat nog leuk worden WACHT MAAR I'LL SHOW YOUR ASS


    oh i know your pain. "je moet doen wat je wilt hoor maar moest ik jou zijn zou ik toch journalistiek doen en zo niet geschiedenis." "maar ... maar ... ik zou zo graag drama doen." "nou ja het is geen goed idee om op je zeventiende een conservatorium binnen te gaan leah doe toch maar iets anders"


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik reageer op zovel tegelijk asdfghjkl dit is zo verwarrend :'D


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    RichardSHarmon schreef:
    Docent: Neem morgen wandelschoenen mee, we gaan een stukje lopen.

    Wot? Waarheen?

    Wil 'ie niet zeggen :')
    Zal wel naar een restaurant zijn of een boerderij om een koe uit te zoeken voor de BBQ of zo. Weet ik veel, die man is onvoorspelbaar HAHA. Heb er wel zin in, wandelen is leuk ^^


    Ik krijg dan weer gelijk een horrorscenario in mijn hoofd waarin hij je meeneemt naar een verlaten plek en je verkracht in de bosjes ofzo.
    Sorry :'D

    Ik heb zowaar een rokje gekocht
    Ik draag nooit jurkjes of rokjes maar deze was te leuk om te laten liggen
    Nu nog kijken wanneer ik hem ga dragen


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Mensen die zich inschrijven voor meerdere rpgs, rol maken, 1 of 2 posts schrijven en dan niet meer te bekenen zijn. Please go away :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Huh wat?

    Haha ja.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Well, maandag dus een intake gesprek voor een vaste baan, so that's nice. Geen idee what the fuck een intake gesprek is. Het is geen kennismaking, want ze vonden telefonisch contact al genoeg. Het is ook weer geen sollicitatiegesprek gezien ze me lieten lijken alsof ik al aangenomen was, vooral gezien ik alle kwaliteiten heb. Gosh. Ik dacht dat de e-mail duidelijker zou zijn? We'll see. Zenuwen man. Pff...

    —|||—

    What the fuck trouwens.


    I'm your little ray of pitch black.

    Villainess schreef:
    (...)

    Ik krijg dan weer gelijk een horrorscenario in mijn hoofd waarin hij je meeneemt naar een verlaten plek en je verkracht in de bosjes ofzo.
    Sorry :'D


    HAHAHAHAHA.
    Don't you worry, we zijn met een groep :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Toda schreef:
    (...)

    oh i know your pain. "je moet doen wat je wilt hoor maar moest ik jou zijn zou ik toch journalistiek doen en zo niet geschiedenis." "maar ... maar ... ik zou zo graag drama doen." "nou ja het is geen goed idee om op je zeventiende een conservatorium binnen te gaan leah doe toch maar iets anders"

    JA PRECIES

    "maar een heel klein deel haalt het echt in dat wereldje" en wie zei er dat ik niet tot dat heel kleine deel kan behoren hmm

    maak mijn dromen niet kapot voordat ik het geprobeerd kan hebben oké laat de bittere realiteit die droom maar kapotmaken


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    . . . een muggenbult. . . onder mijn voet? In mijn vierentwintig jarig bestaan heb ik dat nog nooit meegemaakt. Bedankt, fucktard. |:


    I'm your little ray of pitch black.

    RichardSHarmon schreef:
    (...)

    HAHAHAHAHA.
    Don't you worry, we zijn met een groep :')


    Groepsverkrachting, des te beter! Wat wil je ook met zo'n aantrekkelijke kop als jij, dan krijg je dat. Eigen schuld dikke bult lekker puh.

    Heel geweldig als je ouders het met je eens zijn dat deze opdracht best wel onzin is en demotiverend. Lewl.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Villainess schreef:
    (...)

    Groepsverkrachting, des te beter! Wat wil je ook met zo'n aantrekkelijke kop als jij, dan krijg je dat. Eigen schuld dikke bult lekker puh.


    Wat? :')
    Aantrekkelijke kop? Ik? LOL.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.