• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 19:38 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Zou het niet beter zijn als wij voortaan verdraagzaam zijn, verdraagzaam zijn... Drie hoeraatjes voor K3.


    kindness is never a burden.

    Is het heel erg stom dat ik me een beetje erger aan hoe gemakkelijk dit tentamen was, zelfs terwijl ik geen enkel artikel verder dan het abstract en beginzinnen heb gelezen? Het ging goed, dus ik heb het gevoel dat ik niet zou moeten klagen, maar dit voelde gewoon écht niet als een goede test van de stof. Maar opnieuw, wie klaagt er nou weer over dat ze waarschijnlijk géén onvoldoende krijgt? Ik, dus. :W


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Studeer jij luie geit. Doe het nu. Anders gaat het je niet lukken.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik wil heel de serie Spartacus rewatchen. Ik mis het :c


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Okay ik ga nu echt beginnen aan dat verdomde ethologie verslag. Wish me luck.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik: Laat ik fic over Percy Weasley gaan schrijven!
    Random line generator: When her father was drunk, he'd say 'I used to have a brother, you know', and get a faraway look in his eyes

    Uh, rude? (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hoe verwend dit ook mag klinken... waarom beland ik telkens in situaties waarin jongens me willen uitvragen? Ik ben zo awkward om te zeggen dat ik geen interesse heb in een relatie dus nee ik heb ook geen zin om moeite te doen voor een date die toch nergens op uit gaat lopen. Maar blijkbaar mag ik hier niet over klagen want dan ben ik een bitch die jongens aan een lijntje houdt (deze uitspraak is met dank aan een ex-vriendin, die ik gelukkig uit mijn leven heb getrapt).

    Oh wat ben ik toe aan die welverdiende vakantie straks...

    Square schreef:
    Ik: Laat ik fic over Percy Weasley gaan schrijven!
    Random line generator: When her father was drunk, he'd say 'I used to have a brother, you know', and get a faraway look in his eyes

    Uh, rude? (no_chears)


    Omg, so sad!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het is zo naar om afscheid voor te bereiden in je hoofd.


    Your make-up is terrible

    Kan het niet allemaal voorbij zijn? Deze dag, deze week, deze maand, dit jaar, dit leven? ):


    26 - 02 - '16

    Deze film was echt geweldig


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Square schreef:
    Ik: Laat ik fic over Percy Weasley gaan schrijven!
    Random line generator: When her father was drunk, he'd say 'I used to have a brother, you know', and get a faraway look in his eyes

    Uh, rude? (no_chears)


    Wat is dat vandaag in LJH :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Square schreef:
    Ik: Laat ik fic over Percy Weasley gaan schrijven!
    Random line generator: When her father was drunk, he'd say 'I used to have a brother, you know', and get a faraway look in his eyes

    Uh, rude? (no_chears)

    woW THAT WAS UNCALLED FOR


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    I'm a worthless piece of shit yet again

    I find that rather funny actually

    [ bericht aangepast op 7 juni 2016 - 22:29 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Het is interessant hoe ik eerst een diepe afkeer had voor rap, maar het nu eigenlijk wel kan waarderen en sommige raps helemaal uit mijn hoofd ken. Probably de invloed van Tyler Joseph. :')


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.