• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 19:38 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Goodnight cruel world!


    What would Emma do?

    I'm kinda scared to leave.


    Your make-up is terrible

    Mijn ex jonge. Eerst geblokkeerd op whatsapp nu Facebook. Dude calm down. Ben je boos geworden omdat ik je heb verwijderd grote jongen? Ha.

    Sad?
    Sad.

    Ik wil het huis uit, maar dat is niet te betalen. Basically kotst iedereen me uit, maar ik moet blijven doordat ik even niets anders heb. In een kartonnen doos onder een brug liggen lijkt me nou ook niet echt wat, weet je ):


    26 - 02 - '16

    ''Every Lie you tell, you break everytime a little piece of my heart'' PLEASE. Is dit serieus een titel?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    SamuelDrake schreef:
    Mijn ex jonge. Eerst geblokkeerd op whatsapp nu Facebook. Dude calm down. Ben je boos geworden omdat ik je heb verwijderd grote jongen? Ha.

    s l a y.

    Waarom laat 'Somewhere Only We Know' mij nog steeds huilen? This song fucks me up EVERY DAMN TIME


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ha. Ha. Ha. Epic.


    ~

    Lindemann schreef:
    Goodnight cruel world!


    Night!


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Goed ik ben nu op het punt aangekomen dat ik jankend achter mijn laptop zit omdat ik niet eens een fatsoenlijke grafiek in word kan maken, een minpunt dat ik toe kan voegen aan dingen die ik niet kan wat me tot de realisatie brengt dat ik A: geen talent heb en B: ik beter dood kan gaan. Ik heb verdomme zoveel tijd in een opdracht gestoken die me niet eens lukt voor een fucking opdracht die niet eens meetelt terwijl ik morgen ook een SO en huiswerk heb voor vakken waarvan docenten het HELEMAAL niet accepteren dat je je huiswerk niet af hebt. Kut bio, burn in hell. I didn't need these feelings. But it's true. I'm a goddamn piece of shit with no talent. Fuck ik wil de gevoelens van vorige week terug. Fuck fuck fuck.

    //

    Van de positieve kant: een vriendin van me loopt telkens te verkondigen dat tranen goed voor je huid zijn dus I guess my skin will be smooth as hell tomorrow.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2016 - 23:23 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ohh shoot, rapport morgen. Nee, dankje, houd maar bij, lieve school. Die rode cijfers staan veel mooier in de archiefkast.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik ga geschiedenis verneuken hahahahahahahuilen


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Dit was voorspelbaar. :W


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Rauch schreef:
    Goed ik ben nu op het punt aangekomen dat ik jankend achter mijn laptop zit omdat ik niet eens een fatsoenlijke grafiek in word kan maken, een minpunt dat ik toe kan voegen aan dingen die ik niet kan wat me tot de realisatie brengt dat ik A: geen talent heb en B: ik beter dood kan gaan. Ik heb verdomme zoveel tijd in een opdracht gestoken die me niet eens lukt voor een fucking opdracht die niet eens meetelt terwijl ik morgen ook een SO en huiswerk heb voor vakken waarvan docenten het HELEMAAL niet accepteren dat je je huiswerk niet af hebt. Kut bio, burn in hell. I didn't need these feelings. But it's true. I'm a goddamn piece of shit with no talent. Fuck ik wil de gevoelens van vorige week terug. Fuck fuck fuck.

    //

    Van de positieve kant: een vriendin van me loopt telkens te verkondigen dat tranen goed voor je huid zijn dus I guess my skin will be smooth as hell tomorrow.

    Grafieken maken is hartstikke moeilijk. Ik kan d'r ook niets van, dat betekent niet dat ik geen talenten heb (alhoewel) en beter dood kan gaan. Neither should you. School is fucking kut en stressvol en ik snap heel goed dat je je zo voelt, maar alsjeblieft, haal een paar keer diep adem en probeer anders te gaan slapen. Als je nu nog gaat leren voor die SO, komt er waarschijnlijk niets binnen en voel je je alleen nog maar slechter, en wat dat huiswerk betreft, misschien kan je het morgen in de les of 's ochtends doen. Je bent niet talentloos, je bent ook geen piece of shit en je zou al helemaal niet dood moeten gaan.
    Also; you're gonna rock that smooth ass skin tomorrow.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Louies schreef:
    (...)
    Grafieken maken is hartstikke moeilijk. Ik kan d'r ook niets van, dat betekent niet dat ik geen talenten heb (alhoewel) en beter dood kan gaan. Neither should you. School is fucking kut en stressvol en ik snap heel goed dat je je zo voelt, maar alsjeblieft, haal een paar keer diep adem en probeer anders te gaan slapen. Als je nu nog gaat leren voor die SO, komt er waarschijnlijk niets binnen en voel je je alleen nog maar slechter, en wat dat huiswerk betreft, misschien kan je het morgen in de les of 's ochtends doen. Je bent niet talentloos, je bent ook geen piece of shit en je zou al helemaal niet dood moeten gaan.
    Also; you're gonna rock that smooth ass skin tomorrow.


    Ik vind het lief van je dat je dat zegt. Dankjewel <3


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."