• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 19:38 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    RoyaIs schreef:
    umm als ik nog één keer hoor: 'zelfs geen water?'
    i swear to donut: i will cut you, crusty donut

    wat? Zelfs geen water??

    - jk im messing with you. Goed bezig c:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mentys schreef:
    (...)
    wat? Zelfs geen water??

    - jk im messing with you. Goed bezig c:


    SHAN NO
    and thanks trololol


    Heaven is a place that we all have


    HAHAHHAHAHAH RELATABLE AS DONUT

    [ bericht aangepast op 8 juni 2016 - 7:32 ]


    Heaven is a place that we all have

    Sigh. Altijd hetzelfde.

    RoyaIs schreef:


    HAHAHHAHAHAH RELATABLE AS DONUT


    N'awh :c

    Ik heb een vriendin die hieraan meedoet op school en nu wil ik eigenlijk in de pauzes enzo niet eten omdat ik het sneu vind voor haar neus te gaan zitten eten :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ja jullie kunnen wel een fucking diagram in word ontwerpen want et is ò zo makkelijk en ik ben maar een nietsnut omdat ik dat niet eens kan. Why the fuck zijn mijn vrienden zo kloterig


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Geen reden, dat dacht ik al. Mooi.


    Your make-up is terrible

    Ik wil nu zo graag opspringen en even heel dramatisch 'Hello from the other side' zingen.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik wil dit gesprek niet meer gezien mijn lerares over alles praat met anderen als de desbetreffende persoon er niet is. Dus waarschijnlijk gaat ze achter mijn rug om praten met de andere mensen uit mijn klas. Leuk vooruitzicht.


    ~

    zo de IS komt Europa bombarderen TIJDENS Ramadan?
    Ha, als er nog één gek mij probeert wijs te maken dat de IS enige verbinding heeft met de Islam mag wat mij betreft dood neervallen.
    Tijdens Ramadan mag je niet eens met iemand ruzie maken laat staan vermoorden.

    SamuelDrake schreef:
    zo de IS komt Europa bombarderen TIJDENS Ramadan?
    Ha, als er nog één gek mij probeert wijs te maken dat de IS enige verbinding heeft met de Islam mag wat mij betreft dood neervallen.
    Tijdens Ramadan mag je niet eens met iemand ruzie maken laat staan vermoorden.


    En toch zou het me niet verbazen als het gebeurd. Om het simpele feit dat ze blijkbaar niet weten wat de Islam werkelijk inhoud.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Het hele bedrijf voert hier een rookverbod in. Zijn ze helemaal be@##!#@%&


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ga weg voor mijn deur. Ik wil eten, maar niet met mensen praten D;


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Nog een week.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik moest dit kunnen. Ik wilde dit kunnen...Maar ik kon het niet. (no_chears)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.