• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 19:38 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    EINDELIJK OUTCAST KIJKEN, HOLY FUCK IM SO HYPED.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mentys schreef:
    EINDELIJK OUTCAST KIJKEN, HOLY FUCK IM SO HYPED.


    SHIEEEET IK WILDE OPNEMEN!
    Nou, dat wordt terugkijken, lel.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    (...)

    SHIEEEET IK WILDE OPNEMEN!
    Nou, dat wordt terugkijken, lel.

    aah shittt


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik wil Panaché, maar het ligt in de schuur en het is schemerig en mijn tuin is eng... D:

    FuCK DIS IK GA HALEn

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 22:13 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jongens, ik moet mijn beschouwing schrijven. Maar ik zit nu dus lekker op Quizlet met mensen te praten en ik wil aan mijn verhaal schrijven en het is totaal niet productief D:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Wie heeft twee duimen en net eindelijk goedkoop holographic nagellak besteld op ebay? Yes, I did. Plus thermal nagellak, stamping plates en wat kettinkjes omdat ik toch tot 20 euro kon. En ik bedenk me nu dat ik maar bij 20 dollar was. Bummer. Ach ja. Volgende keer maar.


    ~

    Guys, kan ik een van jullie schrijftalenten inhuren om mijn beschouwing te schrijven? Ik heb er echt geen zin in D:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Braaf Prongsie^^


    :Y)
    En het heeft gewerkt, want raad het of niet:
    Shitload Frans hélemaal geleerd
    Maatschappijleer áf!
    Cambridge ook voorbereid
    En alleen Ak nu laten schieten ^^

    Ik ben trots ^^


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    WAS DAT NOU DE JONGE JONATHAN CRANE UIT GOTHAM IN DE RECLAME VAN SEIZOEN 2 VAN WAYWARD PINES???? OMG


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik ben weer echt kei zenuwachtig voor rijles morgen. En dit is nog maar mijn tweede. Niet dat het heel slecht gaat maar ik vind het toch wel een beetje eng en zo.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik mis mijn beste vriendin echt voor dood. ;c


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    ohmylord, de pilot van Outcast was zo goed?! Kan het al volgende week zijn ofzo?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    So exited ^^ 3600 steentjes in allerlei kleuren voor nail art. Can't waittt :3


    ~

    Hoe kunnen er drie doden gevallen zijn door het onweer terwijl er hier geen wolkje aan de lucht is.


    What would Emma do?

    Lindemann schreef:
    Hoe kunnen er drie doden gevallen zijn door het onweer terwijl er hier geen wolkje aan de lucht is.


    Same here :')
    Ik weet het wel hoor, maar jaaa. Hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.