• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 19:38 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Mijn kat naar boven gesmokkeld, omdat ik rustiger slaap als hij bij me is


    26 - 02 - '16

    oh gawd, kan alleen mij overkomen: afspraak met de tandarts vergeten :W
    EN KON OOK NOG EENS VERDORIE


    Deep inside, I've never felt alive

    Een vroegere vriendin gaat dus een verhaal over zichzelf schrijven. This is gonna get interesting.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Verdomme you asshole... ben ik het dan niet waard om in nederland te blijven, nog geen 3 weken geleden beloofde je mij voor altijd bij mij te blijven. En had je het nog over een huisje voor ons samen en mini versies van ons.

    Ik snap het gewoon niet, kan niet slapen, het maakt me misselijk bij het idee dat ik je nooit meer zou zien, ik barst om de haveklap in huilen uit, en je woorden blijven maar door mijn hoofd spoken...

    Ik hou zoveel van hem om zo mijn koffers te pakken en met hem mee te gaan naar romenie....

    Zo ik moest dit echt even kwijt
    (cat)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Jullie kunnen mij gisteren niet eerst aan het huilen maken om daarna te zeggen dat mijn reactie belachelijk is om vervolgens vandaag net te doen alsof er iets aan de hand is. Jullie hebben mij oprecht heel erg gekwetst.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Helemaal geen zin meer in deze rpg.


    "Ignite, my love. Ignite."

    For christ sakes, vraag me niet steeds of ik een short aan doe of niet. Je kan toch wel zelf bedenken of je er een naar school aandoet.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Vragen of ik mijn tas wil weghalen is ook een optie. In plaats van er bijna op te gaan zitten en mij heel arogant aan te kijken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    I'm lying 'cause I say I am fine, you are the pearl, I am the swine.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    There we go again

    Beh, ik wilde nog helemaal niet wakker worden. En al helemaal niet opstaan om straks een paar uurtjes aan de slag te zijn, ik heb gewoon een vreemd naar onderbuik gevoel dat der vandaag weer het een en ander staat te gebeuren. Zucht... Eerst maar eens wakker worden, en een warme sterke beker troost naar binnen werken..


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Wil je niet zo dichtbij me gaan zitten. Straks maak je me voor de hondertste keer ziek met je gehoest. Of doe een hand voor je mond of zo, dat is heus niet zo moeilijk.


    ~

    Ik moest er toch om 7:50 zijn...? Of heb ik dat verkeerd...


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Burritho schreef:
    Vragen of ik mijn tas wil weghalen is ook een optie. In plaats van er bijna op te gaan zitten en mij heel arogant aan te kijken.


    Zo herkenbaar dit!


    26 - 02 - '16

    Stiekem best trots op wat ik geschreven heb voor de schrijfwedstrijd.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •