• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 19:38 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Na 8 maamden stress eindelijk vrij. En wat komt er op papier. NIETS. How fucking stressfull is this damn.


    26 - 02 - '16

    Lang geleden dat ik me zo slecht gevoeld heb... Als ik nou eens gewoon weg kon gaan.


    Your make-up is terrible

    Can i cry?
    Jeej weer een 2,7... En dan vooral leuk dat je vriendinnen je probleem niet snappen....


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Wauw, dat is echt zo gemeen. Je ziet toch dat dat kind een gebroken hart heeft, dan ga je niet roepen 'lekker zwart-wit alles-of-niets weer' wanneer ze haar verdrietige gedachten uit. (N)

    Fallout 4 liedjes in je hoofd hebben is echt nu een no-go Shania..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mijn hoofd voelt alsof iemand met een hamer tegen de zijkant bonkt, het onweert daarbinnen en ik heb kramp in mijn maag. JA, ik voel me slecht.

    Dat was verschrikkelijk aanvallend, omg.


    kindness is never a burden.

    Civil schreef:
    Dat was verschrikkelijk aanvallend, omg.

    Wat precies?

    Hmmmm, het is te warm voor een huishouding aan kant te werken.

    *Bruin Bakken in de zon, op mijn balkon*


    “It is not despair, for despair is only for those who see the end beyond all doubt. We do not.”

    Oké, here we go. Het moment van de waarheid. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oké, well, ik zie er afschuwelijk uit, maar ik ga naar buiten in een crop top. Wish me luck.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Aurea schreef:
    (...)
    Wat precies?


    Oh, iets op mijn school. Heeft niks met Q te maken (:


    kindness is never a burden.

    Oké. Ik heb een angst overwonnen, of zoiets. Zojuist heb ik het UWV gebeld en om informatie gevraagd wow :W


    26 - 02 - '16

    Eluveitie schreef:
    Oké. Ik heb een angst overwonnen, of zoiets. Zojuist heb ik het UWV gebeld en om informatie gevraagd wow :W


    Good job!
    Het is heel herkenbaar
    Ik ontwijk bellen zoveel mogelijk en doe het alleen als ik echt niet anders kan (lol)


    "It means no worries, for the rest of your days"