• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 19:38 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Nou ze mogen weer trots op me zijn op school hoor maar damn, ik ben slecht met deadlines.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    RichardSHarmon schreef:
    (...)

    Same here :')
    Ik weet het wel hoor, maar jaaa. Hahah.


    Ja, ik ook. :'D Ik ben de hele avond al voorbereid.


    What would Emma do?

    Holy shit dude. Aangeschoten Ieren praten zo zo snel. Stop met tegen me te praten. Ik versta er helemaal niets van. Serieus.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik heb dus net de tekstopmaak van whatsapp ontdekt. Ik ga mijn zusje even plagen de komende 10 minuten.


    ~

    Nigri schreef:
    Ik heb dus net de tekstopmaak van whatsapp ontdekt. Ik ga mijn zusje even plagen de komende 10 minuten.


    De * * _ _ etc?

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 23:37 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Maar ik wil helemaal niet naar bed. Ik wil helemaal niet slapen en ik wil morgen helemaal niet naar school, maar ik wil ook niet thuisblijven.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    RichardSHarmon schreef:
    (...)

    De * * _ _ etc?

    Ja, die inderdaad en ~~
    Zo grappig. Elke letter weer wat anders.

    Whatsapp kijkt ook weer 70 nieuwe emoji's. Hoera.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 23:40 ]


    ~

    Waarom is m'n stage nu al verpest. Ik had zo graag drie maanden in Duitsland willen zitten, damn.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    hey ik ben nieuw en zoek iemand om mijn hart te luchten ik heb al een slechte kindertijd gehad met altijd ruzie daarna zijn mijn ouders gescheiden en heb ik alles gedaan om zelfmoord te plegen maar werdt telkens tegen gehouden door iets of iemand en nu gaat het beter maar ik denk dat ik bi ben en weet niet wat te doen mijn familie is alleen voor hetero'shelp mij please

    kelsykyana schreef:
    hey ik ben nieuw en zoek iemand om mijn hart te luchten ik heb al een slechte kindertijd gehad met altijd ruzie daarna zijn mijn ouders gescheiden en heb ik alles gedaan om [ . . . ] maar werdt telkens tegen gehouden door iets of iemand en nu gaat het beter maar ik denk dat ik bi ben en weet niet wat te doen mijn familie is alleen voor hetero'shelp mij please

    Heel fijn als je aan het trollen bent of niet, maar triggers en zo.. beter haal je die weg.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 23:55 ]


    ~

    Nigri schreef:
    (...)
    Ja, die inderdaad en ~~
    Zo grappig. Elke letter weer wat anders.

    Whatsapp kijkt ook weer 70 nieuwe emoji's. Hoera.

    72 * ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aiiii, dat moment waarop je je weer herinnert waarom je opeens verrassend veel vrije tijd leek te hebben. Ha. Heel fijn. :W


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    kelsykyana schreef:
    hey ik ben nieuw en zoek iemand om mijn hart te luchten ik heb al een slechte kindertijd gehad met altijd ruzie daarna zijn mijn ouders gescheiden en heb ik alles gedaan om zelfmoord te plegen maar werdt telkens tegen gehouden door iets of iemand en nu gaat het beter maar ik denk dat ik bi ben en weet niet wat te doen mijn familie is alleen voor hetero'shelp mij please


    Je mag me altijd een pb sturen, maar het lijkt me voor jou wel verstandig er een professioneel iemand bij te halen, omdat je dus al best veel dingen mee hebt gemaakt.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Oh, help. Mijn familie heeft mijn instagram gevonden. Ik ben nergens meer veilig. Gelukkig heb ik Q nog o.o


    kindness is never a burden.

    Ineens herinner ik me iets wat je zei en nu denk ik dat je me zit te verneuken terwijl je zegt mijn vriendin te zijn.


    ~