• Hoe doen jullie je beha aan. Ik had geen idee dat er ook een andere mogelijkheid was. Maar blijkbaar volgens het buzzfeed filmpje wel. Dus, ja. Toen was ik benieuwd.
    Ik doe mijn armen eerst erin steken en dan vanachter vastmaken.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Posthuma schreef:
    (...)
    Kijk eens naast haar naam :x
    Ik ging stuk x'D


    Hahahahhahahah XD Prachtig *O*


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Serieus, mag ik dit in een story bij elkaar zetten? Een paar reacties van Q'ers zijn gewoon zo hilarisch dat meer mensen ze moeten lezen :'D
    (Met obvious credits naar de personen die zo grappig zijn, of course ^^)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    Serieus, mag ik dit in een story bij elkaar zetten? Een paar reacties van Q'ers zijn gewoon zo hilarisch dat meer mensen ze moeten lezen :'D
    (Met obvious credits naar de personen die zo grappig zijn, of course ^^)

    Go for it


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    ProngsPotter schreef:
    Serieus, mag ik dit in een story bij elkaar zetten? Een paar reacties van Q'ers zijn gewoon zo hilarisch dat meer mensen ze moeten lezen :'D
    (Met obvious credits naar de personen die zo grappig zijn, of course ^^)


    Haha, lol. Laat iets weten, dan plaats ik de story in de post. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Je gaat misschien lachen... Maar ik haak mijn bh dus eerst vast en trek hem dan aan zoals een broek tot boven, om dan de bandjes rond mijn armen te doen.


    16 - 09 - '17

    Ach, ik denk dat ik voor enkelen onder ons *kuch* Jip *kuch* even een handleiding moet uitschrijven hoe je een beha aandoet met de ARMS IN methode (op de juiste en effectieve manier). De wereld zou zoveel gemakkelijker zijn.
    Ik heb wel vermakelijk gelachen hehe. Jip, je bent hilarisch geweldig :'D

    Of anders maak ik wel een vlog, dan hoef ik er geen tekeningetje bij te maken (krul)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Metamorphoses schreef:
    Ach, ik denk dat ik voor enkelen onder ons *kuch* Jip *kuch* even een handleiding moet uitschrijven hoe je een beha aandoet met de ARMS IN methode (op de juiste en effectieve manier). De wereld zou zoveel gemakkelijker zijn.
    Ik heb wel vermakelijk gelachen hehe. Jip, je bent hilarisch geweldig :'D

    Of anders maak ik wel een vlog, dan hoef ik er geen tekeningetje bij te maken (krul)


    Die vlog wil ik wel eens zien. :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    die heb ik ook nodig want ik heb het vandaag geprobeerd en het rechterhaakje zat in het linkerkotje. vreselijk.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    TPose schreef:
    Je gaat misschien lachen... Maar ik haak mijn bh dus eerst vast en trek hem dan aan zoals een broek tot boven, om dan de bandjes rond mijn armen te doen.


    Dit was de enige optie die nog miste. :'D

    @ Jip, je bent geniaal.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ben ik de enige die het op nog een andere manier doet dan al genoemd is? :')
    Ik doe 'm om, klik 'm vanachter vast, en steek mijn armen er dan pas door :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Square schreef:
    Ahh, dit lijkt een goed moment om wijsheid van mijn moeder met Q te delen: beha's moeten zijn uitgevonden door mannen, want geen enkele verstandige vrouw zou ooit de sluiting aan de achterkant hebben gemaakt.

    Maar serieus. Why. Why is this a thing, want het zou duizend keer simpeler kunnen zijn als er gewoon van die haakjes tússen de cups zaten, waar ze altijd een strikje plakken omdat ze waarschijnlijk bang zijn dat we anders vergeten dat dit een vrouwending is. Stop dat strikje dan op de achterkant, ugh. Er is een reden dat broeken geen gulp hebben op je bips. (cat)

    Oh, en ik ben team vastmaken aan de voorkant. Dat gehengel op mijn rug is me veel te veel gedoe, al bewonder ik iedereen die er wel soepel mee uit de voeten kan.

    Ik heb er een gehad met sluiting aan de voorkant :D


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Assassin schreef:
    Ik draai hem altijd rond, lol. Als ik dat niet doe, verrek ik mijn armspieren, haha.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Team Click 'n' Spin. Arms In lukt me echt niet.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik moest opeens hieraan denken :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ledecky schreef:
    Via de voorkant vastklikken en dan ronddraaien. :')


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face