• Het was een mooie dag in Storybrooke, alle vloeken waren verbroken en de doden waren weer tot leven gekomen. Mensen uit alle werelden waren samen, kinderen speelde buiten en volwassenen kletsen samen.

    De dagen werden slechter er liep een moordenaar rond die ze niet kunnen pakken, tegelijkertijd belanden er veel mensen in het ziekenhuis, er zijn vloeken bezig. Zouden ze het nog wel kunnen redden?

    De vloek is uitgesproken en iedereen is vergeten wie hij is. Hoe loopt dit af?


    Once Upon A Time (speeltopic) ~8
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=178517

    Joseph Lloyd Dombrowski Wolvenvorm

    Het is al laat maar ik wil wakker blijven. Uiteindelijk val in in slaap, terwijl Lisa mij en Spike blijft aaien.
    En weer heb ik dé nachtmerrie. Over Zane, Kay en Jay. En Cole. Waar zou die laatste toch uithangen? Ik schrik wakker wanneer ik een mannenstem hoor. "Jullie mogen bij Agnete. Alles is oke, ze is terug de oude maar heeft nog veel rust nodig. Een kwartiertje, en daarna heeft ze een uur rust nodig voordat je weer langst gaat." Zei hij.

    Carson Beckett ~ Dokter

    Ik wandel verder en ga een kamer binnen. Ik probeer me te concentreren op mijn werk maar ik blijf denken aan Agnete. Deze gedachtes hadden wel eens fataal kunnen aflopen bij enkele van mijn patiënten... Na elke patiënt wandel in voorbij Agnete's kamer. Ze sliep. Dat is misschien maar beter ook...

    [ bericht aangepast op 2 juli 2016 - 21:30 ]

    Agnete Annica Saari

    Ik krijg opeens een nachtmerrie over een gebeurtenis wat één maand geleden was. Toen was namelijk de eerste serieuze dreigement over mijn dood. Na die dreiging volgde vele pogingen maar die zijn alle mislukt want ik ben levend. Ik wordt schrikkend wakker terwijl ik om me heen kijk of ik veilig ben. Ik haal opgelucht adem als ik me realiseer dat ik mijn ziekenhuisbed lig met dat harde kussen dat me al uren zwaar irriteert.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Carson Beckett ~ Dokter

    Ik had de laatste persoon van de voormiddag afgehandeld, en liep nogmaals voorbij Agnete haar kamer. Ze was wakker. "Hey! Zijn Lisa en co al langst geweest?"

    [ bericht aangepast op 2 juli 2016 - 21:45 ]

    Agnete Annica Saari

    Ik zie Carson aankomen. Hij vraagt of er al iemand op bezoek is geweest. Ik schud mijn hoofd.
    "Nee, niemand is geweest zo ver ik dat weet," antwoord ik terwijl ik mijn halflange lokken in een staart doe. Ik denk namelijk niet dat iemand de hele dag op mij wacht om mij te kunnen zien.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Carson Beckett ~ Dokter

    "Nee, niemand is geweest zo ver ik dat weet." Ik knikte. "Je mag morgen al naar huis. Heb je een huisgenoot?" Ik zag dat ze was aan het worstelen met haar kussen. "Moet ik een ander kussen brengen?" Vroeg ik terwijl ik buiten enkele verpleegsters een lijk wegdroegen. Ocharme die mens...

    Agnete Annica Saari

    Wanneer Carson me vertelt dat ik morgen naar huis kan, glimlach ik. Wanneer hij vraagt of ik huisgenoten heb schudt ik mijn hoofd.
    "Ik woon op mezelf," antwoord ik "mijn dichtstbijzijnde kennis woont in Oslo dus dat is niet erg nuttig,". Hij zag me worstelen met het kussen en vroeg me ook of ik een ander kussen wou.
    "Dat hoef je niet te doen hoor," antwoord ik.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Carson Beckett

    "Ik woon op mezelf," antwoordt ze "mijn dichtstbijzijnde kennis woont in Oslo dus dat is niet erg nuttig," ze antwoord op mijn vraag over het kussen "Dat hoef je niet te doen hoor," waarop ik zei "Het is maar een kleine moeite hoor. Ik liep naar de kast en pakte een zachter kussen. "Is dit beter?" Ik gaf het haar en legde het te harde kussen weg.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2016 - 23:15 ]

    Agnete Annica Saari

    Carson is daarna eigenwijs en pakt alsnog een ander kussen. Hij haalt het oude kussen weg en legt het nieuwe, zachtere kussen weg. Als hij vraagt of het kussen goed is, laat ik mijn hoofd vallen op het kussen en als ik voel dat het kussen zachter en dus in mijn ogen veel beter is, knik ik mijn hoofd.
    "Dit kussen is beter," antwoord ik.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Carson Beckett ~ Dokter



    "Dit kussen is beter." Antwoord ze. "Ik vrees dat ik je nu enkele vreselijk irritante vragen ga moeten stellen. Over hoe het is gebeurt... Ik snap het als je het niet wilt vertellen, maar als je wilt dat deze misdadiger wordt opgepakt, dan moet je ons zo veel mogelijk informatie geven... Als je het nu niet wilt kan je in de loop der dagen ook eens hier of in het lokale politiebureau langsgaan." Gelukkig dat dat eruit was. Zonder tranen ofzoiets. Nu nog hopen op een antwoord...

    [ bericht aangepast op 3 juli 2016 - 9:06 ]

    Agnete Annica Saari

    Wanneer Carson vraagt of ik dingen kan vertellen over de moordpoging weet ik meteen dat ik bijna niks kan vermelden want hij heeft geen ervaring met buitengewoonlijken zoals bijvoorbeeld Banshee's. Daarom is het ook zo link. De moordpoging ontstond vanwege het feit dat ik een Banshee ben.
    "Ik kan me niks meer herinneren behalve dat ik in een steeg was gelokt en daarna was gewurgd," antwoord ik daarom. De rest van het verhaal kan ik beter uitleggen aan mensen die ook buitengewoon zijn.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Lisa

    Toen de dokter vertelde dat we bij haar mochten komen stond ik op. 'kom jongens gaan jullie mee?' Vroeg ik aan Spike en de wolf. Spike wilde wel mee, want ze stond op en liep naar mij toe.

    Carson Beckett

    Ze zei dat ze zich niets meer herinnerde maar ik zag dat ze loog. Ik ging er uiteindelijk toch niet verder op in. "Heb je die persoon kunnen bekijken, of herinner je je dat ook niet meer?"

    Joseph Lloyd Dombrowski

    Lisa stond op en wilde samen met Spike naar Agnete gaan. Ik stond ook op en ging naast Spike lopen.

    Lisa

    De wolf ging langs Spike lopen. Ze vond het leuk en begon te kwispelen. Ik liep naar de kamer van het meisje en werd gevolgd door Spike en de wolf. Ik klopte aan en liep naar binnen. 'gaat het al een beetje?' Vroeg ik terwijl ik naar haar keek.

    Regina

    "Sorry dat ik steeds naar je toega, maar je bent iemand die me tenminste helpt..." verontschuldigde Jo haar zelf. Het klonk net alsof ze een soort moederfiguur in mij zag, maar ik kon het mij ook verbeelden. "Zoals je misschien wel weet heb ik dus Rumple geprobeerd te vermoorden enzo..." beide zwegen we en we keken elkaar aan. "Hij heeft mijn hart nog en ik wil zo graag mezelf zijn zegmaar..." ze wierp haar blik van mij af, "Weet je misschien waar hij mijn hart heeft?" ik moest grinniken om deze vraag. "Geloof me lieverd." ik leg mijn hand op haar schouder. "Als ik dat wist, wat ik dus niet weet, zou ik dat hart allang gestolen hebben." ik loop van Jo weg en schenk een glas whisky in. "Twee harten, alle twee van de dochters van Gold, ik had de dolk van The Dark One geen eens nodig. Ik zou twee dochters in mijn bezit hebben. Ik zou je vader dan overheersen." ik drink mijn glas leeg en kijk Jo vervolgens aan. "Sorry ik kan je niet helpen..."

    Archie

    'Na die val lijkt het steeds of er iets niet klopt. Graham maakte het met mij uit, maar wij hebben nog nooit een relatie gehad. Tenminste, niet dat ik weet maar nu begin ik te twijfelen. Vandaag heeft hij bovendien een ongeluk gehad met zijn auto, ik kon hem nog net op tijd uit de auto redden.' Ik merkte dat Ruby haarzelf heel de tijd groot wilde houden, maar uiteindelijk werd het haar toch te veel. 'Nu denk je zeker dat ik gek ben,' ik schud mijn hoofd terwijl ik haar een doos met tissues aanbied. "Nee, totaal niet. " zeg ik vrij kalm, terwijl ik weer wat opschrijf. "Je zegt dat er iets niet klopt. Noem alles op wat niet klopt."

    Graham

    Het leek erop dat Vittoria met haar gedachtes ergens anders was. 'Ik ben blij om je te zien Graham.' Een zwak glimlachje verscheen op haar gezicht. ik glimlachte terug naar haar, maar keek haar daarna serieus aan. "Wat is er aan de hand? Ik zie dat je ergens meezit..."


    Do I look like Mother Teresa?



    Agnete Annica Saari


    "Ik kon me niet echt focussen op zijn of haar uiterlijk want het enigste wat ik probeerde was ademhalen," antwoord ik tegen Carson. Vervolgens zie ik een meisje een hond en een wolf. Het meisje vraagt of het al gaat.
    "Het gaat al wat beter, maar ik voel me niet helemaal in orde, wat logisch is," antwoord ik glimlachend.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina