• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2016 - 18:25 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Dit is zo cringeworthy, I love it.


    Caution first, always.

    <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oh God get a life. Jullie verkloten dit helemaal, ik ga wel weg.

    Ik ben weer aan het uitstellen..

    "We leven tezamen, niet alles kan zijn zoals jij het perfect wilt."
    GA JE GODVERDOMME JE KLEP HOUDEN HET IS NIET MIJN FOUT DAT HIJ ALTIJD DOET ALSOF IK ZAAG EN DAT IK DAN BOOS WORD. GODVERDOMME.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Maar lieve Quizlet... Ik heb de cookies geaccepteerd en zo niet dan moeten jullie het me vragen, want ik krijg afkickverschijnselen en op mijn mobiel heb ik nog maar 30%. Voor 4 dagen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Een maand werken; zes euro en zeventig cent fooi.
    Een avond werken; zes euro en vijftig cent fooit.
    HORECA LOGICA.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Omygod ik hype zo fucking hard dat ik wel kan huilen. Wat was dit geweldigggg .wauwauwuauafahshshagsfhjja. Ik ben nog nooit zo erg fan van iets geweest geloof ik. Geen woorden die dit gevoel kunnen uitdrukken...

    I can't take this anymore..


    26 - 02 - '16

    Ik snap niets meer van mijn computer, maar ik ben allang blij dat er niets weg is. Dit voelt niet heel veilig. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Today was a good day.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Oké, ik weet niet precies wat ik met deze match moet, maar het is wel een heel interessant gesprek


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Nice try.


    What would Emma do?

    Gelukkig geeft papa wel een fuck om me want ik ken mijn plaats al weer. Niemand komt me gedag zeggen.

    Afijn, gelukkig morgen de fallout New Vegas DLC's kopen.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Zit ik rustig Twilight te kijken, appt mijn neef me
    Of ik zin heb om morgen naar Duinrell te gaan
    Well ofcourse (A)


    "It means no worries, for the rest of your days"