• Hier dus de speeltopic.
    Het is een zomerse dag in de Enchanted Forest mensen zijn nog bezig om alles op te bouwen wat er vernield is wegens de vloek, steeds meer begint alles weer terug te komen. Iedereen begint gewoon bij hun eigen huis/plek waar ze wonen.


    Rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=178413
    Praattopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=178575


    Veel plezier (:

    Linde MasterThief
    Died last night in my dreams


    'Ja, wanneer ik sterf overdreven rot kind!' ik grinnikte even, precies de reactie die ik wou.
    Ineens kneep ze weer in mijn hart, ik viel op de grond, de helse pijn ging door mijn lichaam en kon niets doen. Een enkele traan rolde over mijn wang, wat had ik haar misdaan. Ik pakte het gras vast om ergens nog in te kunnen knijpen. Ze kneep 3 minuten in mijn hart, mijn energie was op, mijn ademhaling was erg gestegen en ik lag hijgend op de grond. Ik keek haar aan, zover ik kon, "Kreng..." zei ik en liet me toen weer op de grond vallen.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]


    • Leslie Weasly • Power is a dangerous game •

    Ik liep door het bos, opzoek naar wat bosbessen, toen ik Linde zag liggen. Ik zag hoe ze leed, door de valse koningin. Ik rende op haar af en knielde bij haar neer, 'Linde, Linde!' Ik schudde haar heen en weer en keek om me heen, toen zag ik de koets wegrijden. Ik kon Linde niet alleen laten, maar ooit zou ik wraak nemen. Ik zag het brandende huis en rende er naar binnen, opzoek naar water voor Linde. Ik zag geen hand voor ogen, maar vond wel de kraan en kon een emmer vullen. Het halve huis stond al in vlam, maar ik vond een uitweg. Ik rende terug op haar af. 'Drink voorzichtig wat...'

    [ bericht aangepast op 24 juli 2016 - 23:05 ]


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Linde MasterThief
    Died last night in my dreams


    Ik zie dat Leslie naar me toe rent, 'Linde, Linde!' ze schudde me heen en weer wat me nog meer pijn deed. 3 minuten lang, waarom 3!?
    Ze rende naar binnen, het huis in, ik wou haar nog tegenhouden maar het enige wat ik kon was gaan zitten, na een poos kwam ze terug gerend met water, 'Drink voorzichtig wat...' zegt ze, ik glimlach, het is een schat. "Dankje..."


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]


    • Leslie Weasly • Power is a dangerous game •


    'Ik vermoord die heks nog, met 1 oog dicht.' Ik glimlachte en ging in de kleermakerszit naast haar zitten. 'Kan ik nog iets voor je doen? Alles? Ik doe alles wat nodig is.' Ik keek om me heen, ik dacht mijn moeder te horen. 'Wat is gebeurd?'

    [ bericht aangepast op 24 juli 2016 - 23:09 ]


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Linde MasterThief
    Died last night in my dreams


    Ik lach even om wat Leslie zegt, zo gemakkelijk is het niet om haar te vermoorden.
    "Wat is er gebeurd?" ik grijns even, "Nou ik ging naar hun toe en toen trok ze mijn hart eruit..." zeg ik droog alsof het de normaalste zaak van de wereld was, al was het wel een 'grapje'


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]


    • Leslie Weasly • Power is a dangerous game •

    "Nou ik ging naar hun toe en toen trok ze mijn hart eruit..." Zegt Linde droogjes waardoor ik best wel moet lachen. 'Wat heeft ze toch een leuke hobby, mensen harten pikken en met macht vereerd worden.' Mijn gezicht betrok even toen ik de rook zag uitbreiden, 'de vloek gaat in werking...'


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Linde MasterThief
    Died last night in my dreams


    Ik keek naar het huis, "Wat gaat er gebeuren?" vroeg ik me hardop af, is het nu gedaan met ons? Zijn we slaven, wat zijn we?


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]


    • Leslie Weasly • Power is a dangerous game •

    "Wat gaat er gebeuren?" hoorde ik Linde zeggen. Ik kijk haar kalm aan, maar ze zou de onrust in mijn ogen zien. 'Het word net zoals een potje schaken. Zei is de koningin en wij zijn haar pionnen. Ze kan ze lozen of gebruiken tegen de aanval.'


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Linde MasterThief
    Died last night in my dreams


    Ik kijk Leslie even verwonderd aan, ze klonk wijs.
    Ik stond moedig op, "Dat laat ik niet zomaar gebeuren..." ik kijk Leslie zelfverzekerd aan, "We moeten op zoek naar iemand die dit ook niet wil, misschien kunnen we met zijn allen tegen Regina gaan!"


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]


    • Leslie Weasly • Power is a dangerous game •

    'Ik weet waar me moeten zijn, we beginnen bij The Huntsman, Red en mijn moeder en eindigen bij The Gold Family', ik knik en loop voor uit, misschien loop ik een beetje snel, maar we hebben haast. Mijn moed zakt in de schoenen wanneer de vloek in werking gaat, het begint langzaam te stormen... 'Ik ben bang voor onweer en bliksem...' Ik draai me om naar Linde, en krijg het op eens koud. 'De vloek is zo niet meer te stoppen, zo meteen zijn we al helemaal te laat en is de moeite voor niks. Ze is zo onvoorstelbaar groot en machtig dat we er niet tegen op kunnen...' Mijn stem word als maar zachter, voorzichtiger en banger. 'Zo meteen zijn wij niet de baas meer over onze gedachten, maar zijn we pionnen op een schaakbord.'

    [ bericht aangepast op 24 juli 2016 - 23:25 ]


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Linde MasterThief
    Died last night in my dreams


    Ik kijk Leslie bemoedigend aan, "Nee joh, we kunnen dit! We zijn sterker als Regina, we moeten snel op zoek gaan naar The Huntsman inderdaad!" zei ik en liep naast haar, "Kom op, we overleven dit wel!"


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Rumplestiltskin
    Ik was nog steeds samen met Jo op het kerkhof mijn geduld begon wat op te raken waar bleef die heks nou. ik zuchtte diep.
    'Waarom moet ik nou altijd wachten op haar.'
    Een naar gevoel bekroop me, en mijn gedachtes gingen gelijk naar Linde.

    Oliver Howard/the masterthief
    Na jaren was ik eindelijk weer terug in the Enchanted forest het verbaasde me aangezien ik echt op het randje van de dood balanceerde, ok ik was nog steeds wel ziek en ik moest nog steeds leven met de dag maar ik was er nog, mensen herkende mij niet meer omdat ik wat littekens had, bleek en mager was maar dat deerde me niet het was de bedoeling dat ze me niet meer herkende mijn naam had ik dan ook veranderd in Oliver Howard. Met mijn witte paard ging ik vanaf de haven door de bos terug naar een van mijn huisjes waar mijn dochter was geboren ik dacht aan haar, hoe oud zou ze nu zijn? hoe zou ze eruit zien? ik grijnsde. gelijk dacht ik ook aan mijn goede vriend Rumple hoe zou het daar inmiddels mee gaan? zou hij mijn dochter helpen?

    Jo Mari Gold
    "Nobody can save me now, its do or die..."


    "Heroes always get Remembered, but you know Legends never Die"

    'Waarom moet ik nou altijd wachten op haar.' ik keek op, ik was net lekker bezig om de namen te verwisselen van de grafstenen met magie.
    Ik liep naar Rumple toe, "Dan gaan we toch gewoon weer naar huis toe?"

    [ bericht aangepast op 25 juli 2016 - 13:00 ]


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]


    The Huntsman

    'Flirt niet zo met mijn dochter, ik wil geen slaaf als schoonzoon, eerder vieze zoon.' Ze kijkt me met een gemene grijns aan. Ik houd wijs mijn mond, maar werp nog snel een blik naar Raven toe. Als ik de doos heb neergezet voor Regina roept ze de wachters. 'Wachters! Kom eens binnen!' Er komen nieuwe wachters binnen, groter, zwaarder, gespierder met betere wapens als nooit te voren. 'Wees niet zo bang of verbaasd, ik heb een extra zakcentje verdiend. Deze kan je niet om de tuin leiden en ze houden er wel van... Bloed te laten vloeien....' Ik moet even slikken als ik deze nieuwe wachters zie. Ze leken inderdaad veel beter dan de andere wachters. Ze pakte het hart beet en bestudeerde het. Ik sloot mijn ogen, omdat ik wist wat er gaande was. Ze had me door. Met een glimlach legt ze het hart terug. Geloofde ze het toch wel? Overduidelijk niet, want ze sloeg het doosje boos weg. De wachters kwamen naar mij toe en pakte mijn wapens af. Ik verzette me niet en keek gewoon rustig The Evil Queen aan. 'HOU HEM VAST! NU!' De wachters gehoorzaamde gelijk en ik voelde het ijzer van een mes tegen mijn keel aan worden geduwd. Toepasselijk, dit had ik eerder vandaag meegemaakt. 'WAT GEEF JE ME... VERGIF! IK HEB GEEN KOEIEN HART OF WAT DAN OOK GEVRAAGD! IK WIL HET HART VAN RED! IK WIL HAAR BLOED PROEVEN EN HAAR ZIEN STERVEN!' Ze loopt boos heen en weer. "Mijn excuses." zeg ik enkel. 'Wachters, een goede straf, breng hem naar mijn nieuwe tuigen. Rek hem uit zodat er niks van hem over blijft, sla hem met de zweep tot hij niet meer kan staan... En ondertussen zorg je ervoor dat de beul zich klaarmaakt voor zijn feest. GA!' Ik kijk verbaast naar The Evil Queen. "Hey! Doe normaal. Dit kan je niet maken. Los voortaan je eigen vuile werkjes op!" schreeuw ik haar toe, terwijl ik een klap op mijn gezicht krijg. Ik ben nog bij zinnen en kijk Regina en Raven kwaad na, terwijl ik wordt weggevoerd. Ik probeer me te verzetten, maar met geen succes. 'Desnoods, vermoord je hem vandaag nog.' hoor ik de stem van Regina. "Dit kan je niet maken!" schreeuw ik opnieuw.
    Ik word in een cel gesmeten en hoor één van de bewakers zeggen dat de bank klaar gemaakt moest worden. Wat voor bank was dat? Al snel ging de celdeur weer open en mijn bovenlichaam werd ontbloot. Ik werd op mijn knieën gezet en mijn armen werden met ijzeren kettingen vastgemaakt. Met al mijn kracht, probeerde ik mezelf los te maken, maar al snel voelde de zweep meerdere malen over mijn rug gaan. Ik schreeuwde het uit van de pijn, bijna het hele kasteel kon het wel horen.


    Do I look like Mother Teresa?


    • Leslie Weasly • Power is a dangerous game •

    Ik merkte het gewoon, we waren dicht bij het paleis van The Evil Queen. Ik werd langzaam banger, want ik hoorde iemand schreeuwen. 'Linde, ik moet degene redden!' Ik toverde me in een kraai en zette mezelf in het raam, de mannen waren nog bezig. Ik raapte al mijn moed bij elkaar, wat ik al bijna niet meer had, en zag in de hoek een wapen glinsteren. Het was een scherp mes die ik van mijn moeder niet mag gebruiken, alleen als ik het haar vraag. Ik pakte hem in mijn blote handen die automatisch kouder werden, ze wisten vast wat ik van plan ben, ik hoop dat ze ook wisten dat het niet mijn idee was, maar mijn plicht. Ik keek naar hem... Degene die met alle liefde The Huntsman in elkaar sloeg, ik deed het mes door zijn hart, waardoor hij in elkaar zakte. Ik werd bleker... Ik pakte zijn zweep terwijl ik nog een wachter ermee sloeg en hij ook neerviel. Ik pakte de sleutel van een wachter en maakte The Huntsman los. 'Ik heb zo net iemand vermoord...' Mijn gezicht werd als maar bleker... ' We konden niet door de voordeur, daar waren meerdere wachters. Ik keek naar The Huntsman. 'Vertrouw me,' ik zette hem op mijn rug terwijl ik in het raam stond. De wachters kwamen binnen, maar ik was gesprongen. Ik sprak een spreuk uit en deed mijn ogen eventjes dicht, toen ik ze opende was ik inderdaad een grote vogel... 'Gaat het?Ik breng je wel naar Red...'

    [ bericht aangepast op 25 juli 2016 - 9:18 ]


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'