• Hier dus de speeltopic.
    Het is een zomerse dag in de Enchanted Forest mensen zijn nog bezig om alles op te bouwen wat er vernield is wegens de vloek, steeds meer begint alles weer terug te komen. Iedereen begint gewoon bij hun eigen huis/plek waar ze wonen.


    Rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=178413
    Praattopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=178575


    Veel plezier (:

    Rumplestiltskin
    'Bedankt... Maar waarom?' vroeg ze. 'Ik ben in een goede bui vandaag en wil dat dus niet laten verpesten door een iemand, en.' ik keek haar aan en zucht naar de goede woorden. 'De laatste keer dat ik jou vader zag, heeft hij iets voor mij gedaan, helaas door zijn verdwijning heb ik nooit iets terug kunnen doen, dus dit is nu mijn manier om iets terug te kunnen doen.' zei ik tegen haar.

    Linde MasterThief
    "What?"


    'Ik ben in een goede bui vandaag en wil dat dus niet laten verpesten door een iemand, en.' hij keek me aan 'De laatste keer dat ik jou vader zag, heeft hij iets voor mij gedaan, helaas door zijn verdwijning heb ik nooit iets terug kunnen doen, dus dit is nu mijn manier om iets terug te kunnen doen.'
    Ik glimlach even, "Wat heeft hij gedaan?"


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Rumplestiltskin
    Ik glimlachte 'Hij heeft mijn dolk voor me terug gestolen, en bleef mijn vriend toen ik in iemand anders zijn macht was.'
    'Ik zal de dolk voor je terug stelen, Rumplestiltskin niemand mag de macht over jou hebben.' fluisterde hij zachtjes ik glimlachte en tranen prikte achter mijn ogen, al die vreselijke dingen die ik hem heb aangedaan omdat het me bevolen werd blijft hij mijn vriend.
    'Ik weet dat jij ook verschrikkelijke dingen doet als je eigen controle over jezelf hebt, maar ik weet dat je niet zomaar iemand aan zou doen en vooral niet mij en mijn familie, mijn vrouw geloofde in jou voordat ze stierf dus ik doe dat ook.' Ik zei niks keek hem alleen maar aan toen hij vertrok, dagen duurde het en ik was bang dat hij gevangen was gezet, dood was of dat die ene wijf zijn hart had uitgerukt en dat hij nu haar slaaf was, maar gelukkig was dat niet zo de vijfde dag na zijn vertrek kwam hij terug met mijn geliefde dolk. Ik pakte hem na en bewonderend keek ik er naar.
    'Mijn dolk, bedankt als jij hulp nodig hebt zal ik je helpen, zoals we altijd doen.' zei ik we omhelsde elkaar en na een avondmaal vertrok hij terug naar zijn dochter.

    Linde MasterThief
    'Hij heeft mijn dolk voor me terug gestolen, en bleef mijn vriend toen ik in iemand anders zijn macht was.'
    Ik keek hem even aan, dat mijn vader en hij vrienden waren vond ik geweldig.
    "Wie had je dolk gestolen dan?"


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Rumplestiltskin
    'Wie had je dolk gestolen'dan?' vroeg ze. Waarom al die vragen serieus?
    'Dankzij haar is ook jou moeder dood, the evil queen.' ik hoopte dat ze nu niet zou denken dat ik haar heb vermoord, want dat was niet zo, of wel? ik wist niet meer zoveel van die tijd af.

    Linde MasterThief
    'Dankzij haar is ook jou moeder dood, the evil queen.'
    Weer vloeide woede door me heen, "Ik vind dat ze terug krijgt wat ze veroorzaakt...'" zeg ik vastberaden.
    Ik kijk hem vragend aan, zou hij meedoen?


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Rumplestiltskin
    'Ik vind dat ze terug krijgt wat ze veroorzaakt...'" zei ze vastberaden, ze keek me vragend aan, waarschijnlijk wilde ze dat ik mee zou doen.
    'Het is me een eer om de dochter van mijn beste vriendin als bondgenoot te hebben.' zei ik glimlachend.

    Linde MasterThief
    'Het is me een eer om de dochter van mijn beste vriendin als bondgenoot te hebben.' zegt hij glimlachend.
    Ik kijk even achter hem, Belle...
    "Anders kom ik morgen wel even terug..." stel ik voor, "Dan kun jij verder met waar je mee bezig was..."


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Rumplestiltskin
    'Anders kom ik morgen wel even terug..' stelde ze voor. 'Prima.' ik knikte alleen even naar haar en liep toen snel weer terug naar Belle.
    'Het spijt me voor deze onderbreking Belle.' zei ik zachtjes tegen haar.

    Eliana Gold
    Langzaam werd ik wakker, ineens een zweem van misselijkheid kwam naar boven wat me naar het toilet deed rennen en liet kotsen het was geurloos en kleurloos wegens dat ik nog niks had gegeten, ik heb toch nu niet de griep? nee want op het misselijk na voelde ik me verder goed en had ik gewoon honger, met magie toverde ik mijn rode jurk aan en liep ik naar de keuken voor een ontbijtje. Ik was benieuwd waar Odin was, of hij hier nog ergens was, het is al een paar dagen geleden dat hij hier inbrak met Linde.

    Jo Mari Gold
    Al een paar dagen ben ik niet uit mijn kamer gekomen, kan nog steeds niet ademen en praten is erg vervelend. Maar nu was het wel de tijd dat ik naar beneden ging, ik deed de deur open en liep naar beneden. Ik zag Eliana bij de keuken staan, ik zwaaide even naar haar. "Hoe gaat het?" vroeg ik.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Eliana Gold
    Ik had een pot augurken vast en stond het allemaal in mijn mond te frotten snel keek ik op toen ik de deur open hoorde gaan en Jo naar binnen stapte.
    'Jo,' zei ik met mijn mond vol en ik slikte snel alles door. 'Hoe gaat het?' vroeg ze terwijl ze naar me zwaaide. 'Ja, ja alleen wat misselijk net wat overgeven terwijl ik me verder wel goed voel.' ik glimlachte even. 'Hoe gaat het met jou? al weer wat beter?'

    Jo Mari Gold
    'Ja, ja alleen wat misselijk net wat overgeven terwijl ik me verder wel goed voel.' ze glimlachte even. 'Hoe gaat het met jou? al weer wat beter?'
    Ik lach even, ze eet echt verschrikkelijk veel, wacht... misselijk en eten... hmmm... "Ik kan nog steeds niet ademen en ben nog bleek maar verder gaat het goed." ik lach even speels, "Is er toevallig iets wat je me nog moet vertellen?"


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Eliana Gold
    'Ik kan nog steeds niet ademen ben nog wat bleek maar verder gaat het goed.' Zei ze ik knikte. Ze begon ineens speels te lachen ik keek haar even raar aan wat had zei ineens. 'Is er toevallig iets wat je me nog moer vertellen?' Ik werd zenuwachtig ze zou toch niet weten dat ik met Odin seks heb gehad? En als ze het wist hoe wist ze het dan? Wie heeft het haar vertelt. 'Uhm, ik hoef je niks te vertellen hoor.' Ik lachte even zenuwachtig.

    Jo Mari Gold
    'Uhm, ik hoef je niks te vertellen hoor.' ik lachte even toen ze zenuwachtig begon te worden, dat kon je altijd goed zien bij haar.
    Ik pakte snel een appel en nam er een hap uit, "En wat verklaard het dan dat je misselijk bent en hebt overgeven, maar toch een hele pot augurken naar binnen krijgt?"


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Eliana Gold
    'Wat verklaart dan dat je misselijk bent en hebt overgegeven, maar toch een hele pot augurken naar binnen werkt.' Ik liet de pot vallen op de grond en keek haar geschrokken aan. 'Nee, je denkt toch niet? Nee dat kan niet ik heb het maar een keer gedaan met hem!' Zei ik lichtelijk in paniek. 'Zo snel kan dat toch niet gaan.'