• Hier dus de speeltopic.
    Het is een zomerse dag in de Enchanted Forest mensen zijn nog bezig om alles op te bouwen wat er vernield is wegens de vloek, steeds meer begint alles weer terug te komen. Iedereen begint gewoon bij hun eigen huis/plek waar ze wonen.


    Rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=178413
    Praattopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=178575


    Veel plezier (:

    Eliana Gold
    Ze wees gelijk naar de Z
    'We moeten naar de z wat zwangerschap...' ik knikte natuurlijk. De hele lijst zocht ik af ik slaakte een vreugde kreet toen ik het vond. 'Ik heb het gevonden alleen jij moet het doen.' Zei ik ik draaide de boek naar haar zodat ze het zelf goed kon lezen.

    Jo Mari Gold
    'Ik heb het gevonden alleen jij moet het doen.' ze draaide het boek naar me zodat ik het kon lezen, "Fuck..." zeg ik als ik de spreuk lees, hij is lang,
    "Ughh, okey gaan klaarstaan," zeg ik mijn blik op het boek gericht, Ik zei de spreuk in mijn hoofd en deed de beweging, zou het werken?


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Eliana Gold
    Ik ging klaarstaan ze deed een spreuk, ik voelde me warn van binnen, voelde me anders beetje raar geen idee hoe ik het moest uitleggen.
    Ik wist niet of dit iets betekende. 'Wat moet je voelen als je echt zwanger bent? Wat staat daar over in.'

    Jo Mari Gold
    'Wat moet je voelen als je echt zwanger bent? Wat staat daar over in.'
    Ik keek in het boek, "Ik weet niet ga even kijken" ik keek in het boek en las het, "Oh shit!" Er kwam een soort kracht wat me naar achter blies, met een grote boog kwam ik tegen een vitrinekast aan en alle spullen lagen aan spanen. Ik keek op en glimlachte, "Nou dit dus..." ik stond op en sloeg even het prut van mijn lichaam.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Eliana Gold
    Ze keek in het boek. 'Ik weet niet ga even kijken.' ze keek in het boek en las het. 'Oh shit!' zei ze ik wilde net vragen wat is er? maar ze werd naar achtere geblazen, met een grote boog kwam ze tegen een vitrinekast aan en ale spullen lagen aan spanen. ze keek op en glimlachte.'Nou dit dus..' ik grinnikte, ze stond op en sloeg het prut van haar lichaam. 'Okay, dus dit betekent dat ik echt zwanger ben.' zei ik zachtjes.

    Jo Mari Gold
    'Okay, dus dit betekent dat ik echt zwanger ben.' zegt ze zachtjes, ik knik langzaam, "Ja..."
    Er verschijnt een grijns op mijn gezicht, "Waar houd vader zijn dolk verborgen?" vraag ik, voor dat hij me wil laten stikken ben ik niet bang, ik adem nu toch niet meer haha!


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Eliana Gold
    'Heeft hij niet ergens beneden vlakbij de kerkers een of ander kelder met allerlei spullen, hij had ons jaren geleden verboden om daar te komen, ik vermoed daarom dat die daar ligt.' Antwoorde ik op haar vraag. 'Waarschijnlijk is het met magie beschermt'

    Jo Mari Gold
    'Heeft hij niet ergens beneden vlakbij de kerkers een of ander kelder met allerlei spullen, hij had ons jaren geleden verboden om daar te komen, ik vermoed daarom dat die daar ligt.' Antwoorde ze op mijn vraag. 'Waarschijnlijk is het met magie beschermt'
    Ik grijns, "laat het maar aan mij over... Ik ben wel wat gewend..." ik dacht even na, "Welke kelder? Waar mij soms ook opsluit of een andere?"


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Eliana Gold
    'Laat het maar aan mij over... ik ben wel wat gewend..' ze dacht even na. 'Welke kelder?' Waar hij mij soms ook opsluit of een andere?'
    Ik schudde mijn hoofd en liep al naar de deur toe. 'Nee, die ligt er wel in de buurt, volgens mij is dit een kelder waar allerlei magische voorwerpen liggen die hij ooit heeft gevonden, gemaakt of gestolen.' zei ik. 'Volg mij maar ik weet waar het is.'

    Jo Mari Gold
    Ze loopt naar een deur toe, 'Nee, die ligt er wel in de buurt, volgens mij is dit een kelder waar allerlei magische voorwerpen liggen die hij ooit heeft gevonden, gemaakt of gestolen.' zegt ze. 'Volg mij maar ik weet waar het is.'
    "Oké!" zeg ik en volg haar, ik ben benieuwd...


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Eliana Gold
    Ze riep nog oke en volgde mij daarna naar de kelder we moesten best veel trappen af maar dat was ik ondertussen wel gewend, soms zou ik wel willen dat er hier ook liften waren, maarja die zijn er hier nou eenmaal niet dus daar moet ik mee leven we liepen de laatste trappen naar de kelder af en stonden voor de deur. 'Voel je die magie?' Zei ik. ' ok deze is beschermd door magie.'

    Jo Mari Gold
    We liepen veel trappen af, te veel. Hijgend stond ik voor een deur, 'Voel je die magie?' Zei ze, ' ok deze is beschermd door magie.'
    Ik keek haar aan, "En wat gebeurt er als je door de magie heen loopt... Gaat er een alarm af of krijg je pijn?" vraag ik, misschien wel handig om te weten voordat ik naar binnen loop.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Eliana Gold
    'En wt gebeurt er als je door se magie heen loopt...gaat er een alarm af of krijg je pijn.' Vroeg ze. Ik keek haar ernstig aan. 'Eerst heel erg pijn en vervolgens ga je dood' daarna verscheen er een glimlach. 'Maar dit soort magie is iets wat je in de zoveel tijd moet vernieuwen omdat t afzwakt en daardoor makkelijk te doorbreken, Er is hier nooit een poging geweest voor inbraak dus ons vader heeft dit een beetje verwaarloosd.' Ik maaktr een zwaai beweging bij de deur waardoor de magie die erop zat verdween.

    Jo Mari Gold
    'Eerst heel erg pijn en vervolgens ga je dood' ik keek haar even aan, gelukkig was ik er niet heen gelopen. 'Maar dit soort magie is iets wat je in de zoveel tijd moet vernieuwen omdat t afzwakt en daardoor makkelijk te doorbreken, Er is hier nooit een poging geweest voor inbraak dus ons vader heeft dit een beetje verwaarloosd.' ik knikte even en met een zwaai van haar arm was de deur verdwenen.
    Ik liep voorzichtig naar het gat toe en deed mijn arm erdoor, keek achterom en glimlachte, "Volgens mij is het weg.."


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Eliana Gold
    Ze keek me aan en knikt toen ik was uitgepraat, ze liep voorzichtig naar het gat toe en deed haar arm erdoor, ze keek achterom en glimlachte. 'Volgens mij is het weg.' zei ze, ik knikte. 'Mooi.' ik ging haar voor de kamer door met magie liet ik de toortsen die er stonden branden, overal lagen vitrinekasten en andere dingen waar spullen op stonden en lagen, ik liep er voorzichtig doorheen en keek naar al die spullen. 'Niet zomaar iets gaan aanraken als je niet weet wat het is.' zei ik tegen Jo, ik had namelijk gelezen dat bij sommige voorwerpen vervloekingen op zaten, die je konden doden, in een dier of wezen konden veranderen iets wat ik niet wil. Ik liep door tot ik bij een schaal kwam dat gedragen word door een soort harnas. Voorzichtig keek ik er naar. 'Zijn dolk is extra beveiligd.' zei ik terwijl ik nadacht.