• Hier dus de speeltopic.
    Het is een zomerse dag in de Enchanted Forest mensen zijn nog bezig om alles op te bouwen wat er vernield is wegens de vloek, steeds meer begint alles weer terug te komen. Iedereen begint gewoon bij hun eigen huis/plek waar ze wonen.


    Rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=178413
    Praattopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=178575


    Veel plezier (:

    Rumplestilskin
    Ik was woedend erg woedend, ik kon me niet inhouden dus ik liep dreigend op haar af mijn hand hield ik gereed om haar oets aan te doen. 'Vieze vuile rotkind!' Siste ik. Woedend keek ik haar aan. 'Ik haat je'

    Eliana Gold
    'Ja?' Hoorde ik iemand, ik schrok me kapot en met een klein gilletje draaide ik me om. 'O-odin, doe dat alsjeblieft nooit meer.' Lachend sloeg ik hem op zijn arm maar al snel keek ik wat ernstiger. 'Ik uhm... ik.' Zei ik met een bevende stem. O god hoe moest ik dit zeggen. Een zenuwachtig lachje ontsnapte mij. 'Ik ik weet niet hoe ik dit moet vertellen.' Ik keek naar de grond en beschermend legde ik een hand op mijn buik, gelijk was dit ook een hint hopelijk snapte hij het. 'Het is nogal.lastog.' zei ik zachtjes mijn blik niet van de grond afwende

    Jo Mari Gold
    'Vieze vuile rotkind!' Siste hij. Woedend keek hij me aan. 'Ik haat je'
    Ik grijnsde, "Het is nog altijd vies vuil rotkind, niet vieze vuile rotkind, dat klinkt niet lekker..." toch doe ik even een stapje naar achter,
    "Ik heb je dolk nog dus wil je leven blijven dan moet je vooral niets doen..." zeg ik met bevende stem, ik had weer het gevoel dat ik stikte, een hand ging naar mijn keel maar al snel liet ik hem weer los en pakte de dolk goed vast.

    Odin Ravens
    'O-odin, doe dat alsjeblieft nooit meer.' Lachend sloeg ze me op mijn arm maar al snel keek ze wat ernstiger. 'Ik uhm... ik.' Zei ze met een bevende stem. 'Ik ik weet niet hoe ik dit moet vertellen.' Ze keek naar de grond en beschermend legde ze een hand op haar buik, 'Het is nogal.lastog.' ik keek haar aan, sloeg een arm om haar heen en leidde haar naar een boomstronk waar ze kon zitten, "Lieverd, wat is er?" vraag ik.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Rumplestiltskin
    Ze grijnsde, een grijns die ik graag van haar gezicht af zou willen slaan.'Het is nog altijd vies vuil rotking, niet vieze vuile rotkind, dat klnkt niet lekker.' ze deed een stapje achteruit en ik grijnsde. 'Ik heb je dolk nog dus wil je leven blijven dan moet je vooral niets doen..' zei ze met een bevende stem, gelijk stond ik stil, een hand ging naar haar keel en vragend keek ik haar aan. 'Wat is er met jou aan de hand?' vroeg ik streng met een hele kleine vriendelijke ondertoon.


    Eliana Gold
    Hij sloeg een arm om me heen en leidde me naar een boomstronk waar ik op ging zitten even keek ik hem aan. 'Lieverd, wat is er?' vroeg hij, dit deed me weer weg kijken. 'Ík, ik ben zwanger.' zei ik zachtjes maar wel weer zo dat Odin me kon horen, nu was het de vraag hoe hij zou reageren, zou hij me pjjn doen, of zou hij lief voor me zijn? zou hij me nu in de seek laten of zou hij het kind samen met mij op willen voeden? ten slotte is hij de vader en een kind zou niet vaderloos moeten opgroeien, maar ik wil ook niet dat het kind een vader heeft dat hem eigenlijk eens niet wilt.

    Jo Mari Gold
    'Wat is er met jou aan de hand?' ik keek hem nors aan,
    "Niets en als dat wel zo was had ik het sowieso ook niet aan je verteld, Klootzak..." zeg ik boos.

    Odin Ravens
    'Ík, ik ben zwanger.' ik keek haar aan, wat had ze net gezegd? Is ze zwanger? Wat moet ik hier van denken, moet ik blij zijn, boos, verdrietig, gelukkig?
    Ik keek haar neutraal aan, nog niet wetend wat mijn reactie zal zijn, "Ben je echt zwanger?"


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Rumplestiltskin
    'Niets en als da wel zo was had ik het sowieso ook niet aan je verteld, klootzak.' zei ze boos, ik grinnikte. 'Waarom help je überhaupt die lieve Eliana?' ik keek haar met een scheef hoofd aan. 'Sinds wanneer zijn jullie zo goed bevriend?'

    Eliana Gold
    Ik keek hem aan en hij keek mij neutraal aan angst was te lezen in mijn ogen, langzaam knikte ik. 'J-ja.' ik keek hem aan wilde zijn reactie weten maar was ook bang voor zijn reactie. 'Ik ben zwanger.'

    Jo Mari Gold
    'Waarom help je überhaupt die lieve Eliana?' hij keek me aan 'Sinds wanneer zijn jullie zo goed bevriend?'
    Ik dacht even na, tja dat kwam door mijn vergiftiging maar dat ging hem niets aan.
    "Dat maakt geen **** uit, wat geweest is is geweest accepteer het!" zei ik boos, "En als ik erachter kom dat je Eliana pijn doet of haar bedreigd door haar kindje dan zal ik je vermoorden, zonder pardon!"

    Odin Ravens
    Je kon zien dat ze bang was, 'J-ja. Ik ben zwanger.' ik snap wel dat ze bang is eigenlijk, ik bedoel ik ben het...
    Ik sta even op en loop een rondje, "Eliana, zwanger... Weet je wel wat dat betekent...?" vraag ik aan haar, ik verberg mijn emoties, ik hou het in.
    "Een kind, **** een kind..." ik kijk haar aan en loop naar haar toe, trek haar overeind en hou haar handen vast, "Weet je wel hoe mooi dat is..." zeg ik liefdevol en geef een kus op haar voorhoofd.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Rumplestiltskin
    ''Dat maakt geen **** uit, wat geweest is is geweest accepteer het!' zei ze boos 'En als ik erachter kom dat je Eliana pijn doet of haar bedreigd door haar kindje dan zal ik je vermoorden, zonder pardon!' ik lachte.''Als ze niet terug komt is zei en haar kindje niet in gevaar, maar owee als ik haar ooit nog tegen kom.' ik keek haar dreigend aan. 'Waarom ga jij niet gelijk naar haar toe? ze komt waarschijnlijk terug om jou te halen, maar daardoor brengt ze zichzelf in gevaar.' ik grijnsde.

    Eliana Gold
    Hij stond op en liep een rondje, ik werd er best wel zenuwachtig van en beet zachtjes op mijn lip. 'Eliana, zwanger... Weet e wel wat dat betekent?' vroeg hij aan mij, ik werd er gelijk bang van alsof het betekende dat hij me moest vermoorden. 'Een kind, **** een kind..'' Ow wat een marteling was dit toch, wat wilde hij nou zeggen. Hij liep naar me toe en trok me overeind hij hield mijn handen vast en wat hij vervolgens zij schockeerde mij even, dat had ik niet verwacht. 'Weet je wel hoe mooi dat is..' zei hij en hij gaf liefdevol een kus op mijn voorhoofd. Ik grinnikte en was blij wat hij zei.''Wil je bij mij blijven? en ons kind opvoeden? ik kan met magie een kasteel voor ons drieën bouwen. groter en mooier dan die van mijn vader.' ik grijnsde en zag het eigenlijk al voor me maar een klein huisje zou ook wel goed zijn. 'Raven Castle, of als je liever in een klein huisje blijft wonen vind ik dat natuurlijk ook goed,' ik was natuurlijk gewend om in een groot huis te wonen.

    Jo Mari Gold
    'Als ze niet terug komt is zei en haar kindje niet in gevaar, maar owee als ik haar ooit nog tegen kom.' hij keek me dreigend aan. 'Waarom ga jij niet gelijk naar haar toe? ze komt waarschijnlijk terug om jou te halen, maar daardoor brengt ze zichzelf in gevaar.'
    Ik kijk hem aan, we hadden vantevoren afgesproken dat ik sowieso hier zou blijven, "Nee dat doet ze niet!" zeg ik, een tikkeltje onzeker,
    "En waarom 'bedreig' je mij? Ik heb niets fout gedaan!??!!" zeg ik boos en laat de dolk een beetje zaken.

    Odin Ravens
    ''Wil je bij mij blijven? en ons kind opvoeden? ik kan met magie een kasteel voor ons drieën bouwen. groter en mooier dan die van mijn vader.' ze grijnsde 'Raven Castle, of als je liever in een klein huisje blijft wonen vind ik dat natuurlijk ook goed,' ik keek haar glimlachend aan, "Ik wil best in een groot huis wonen hoor" zeg ik, "En ik wil graag helpen met het kind, maar er is 1 probleem, ik word niet ouder, maar jij wel...." zeg ik en kijk haar aan.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Eliana Gold
    'Ik wil best in een groot huis wonen hoor.' zei hij ik grinnik. 'En ik wil graag helpen met het kind, maar er is 1 probleem, ik word niet oud, maar jij wel...' zei hij, hij had gelijk, ik werd inderdaad ouder maar er waren zoveel mogelijkheden om ook mijn ouder worden te stoppen, en eentje is op dit moment wel het makkelijkste denk ik...
    'Ik kan mijn vader vermoorden, ik kan de dark one worden...' zei ik vastberaden tegen hem. 'Zo wordt ook ik nooit meer ouder.'

    Avan Ravens
    'Ik kan mijn vader vermoorden, ik kan de dark one worden...' zegt ze vastberaden tegen mij. 'Zo wordt ook ik nooit meer ouder.' ik kijk haar aan,
    "Nee, dat doe je niet dat verbied ik je..." zeg ik kalm, "En niet omdat ik je vader aardig vind en niet omdat ik je niet in gevaar wil brengen, dat ook trouwens, maar dat kind heeft familie nodig, al is het niet zulke goede, het heeft het wel nodig, misschien draait hij bij, en, er is vast wel een andere manier..."


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Eliana Gold
    Het begon te schemeren Odin was al een tijdje weg waarheen dat wist ik niet meer precies, volgens mij naar het dorp toe om wat te halen maar hij bleef wel lang weg, maar goed dat zijn mijn zaken niet hij moet doen wat hij niet laten kan we zijn immers niet getrouwd. Ik wikkelde wat brood in een stoffendoek en deed dat in mijn tas die ik tevoorschijn had getoverd net toen Odin weg was had ik een boek getoverd waar alles instond over handige magische dingen hierin stond dat er een magische fruit bestond dat me eeuwig jong hield en me onsterfelijk maakte, ik grijnsde en had besloten om die fruit te zoeken, de belangrijkste dingen die ik moest weten, de paden, de gevaarlijke dingen die ik tegen zou komen dat had ik allemaal opgeschreven zodat ik niet voor verassingen zou komen te staan. Ik liep snel ons huisje uit en liep weg op weg naar dat ene stuk fruit. Ik dacht na of ik de boek wel weer weg had getoverd, ik was er van overtuigd dat hij niet meer open op het bed lag, zodat Odin het niet zou ontdekken.

    Avan Ravens
    Ik was even naar het dorp gegaan voor brood toen ik merkte dat Eliana niet thuis was, ik snelde naar boven en zag daar hét boek liggen, open, op de bladzijde voor leeftijd bevriezing. Meteen begreep ik dat ze daarnaar op zoek was en snelde het bos in, ze kon nooit ver weg zijn, dat kan gewoon niet! Dan zou ze dat te snel gedaan hebben maar ik geloof niet dat ze dat kan. "Eliana!" schreeuw ik, "Eliana!!"

    Jo Mari Gold
    Ik zat lekker op mijn bed kijkend naar de dolk, handig, hij doet alles wat ik wil... Ik loop naar beneden waar hij staat, "Pap mag ik wat te drinken hebben?" vraag ik met het mes spelend. Wat was ik blij dat ik ook niet had gezegd dat mijn adem niet werkte, hij zou me zo hard uitlachen!


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Eliana Gold
    Eerst had ik me een paar keer laten verschijnselen zodat ik ver genoeg was dat Odin me niet zo snel kon vinden, hij zou nu waarschijnlijk al terug zijn en ondanks ik toch moe was van dat verschijnselen en het gevaarlijk was om in het donker nog alleen rond te lopen bleef ik standvastig nog een stukje lopen tot ik me bij een grote eik liet neervallen, daar mijn ogen sloot en voor een paar uur ging slapen.

    Rumplestiltskin
    Ik zat in de eetzaal met mijn voeten op de tafel een boek te lezen ik keek op toen Jo binnenkwam. 'Pap mag ik wat te drinken hebben?' vroeg ze met mijn mes spelend. Het was haar geluk dat ze die had want als ik die dolk terug had, had ik haar op de gruwelijkste manier vermoord. 'Natuurlijk mag jij dat Jo.' zei ik vriendelijk tegen haar. Ik walgde van mezelf dat ik dat zo zei, alsof we nu de perfecte familie zijn.

    Jo Mari Gold
    'Natuurlijk mag jij dat Jo.' ik grijns en loop naar hem toe, ga op de tafel zitten en zeg, "Je haat me he?" een lach ontsnapt mijn mond,
    "En als ik deze aan jou ga geven ga je me vermoorden... Of niet soms?"

    Odin Varnas
    Hopeloos ga ik op een boomstronk zitten, ze is vast verschijnselt.... Ik maakte me een vogel en ging weer naar haar op zoek.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]


    The Dark One

    Ik zou mijn plan in werking laten gaan. Elk sprookje zou straks niks meer zijn, want slechtheid overwint dit keer in elk sprookjes verhaal. Ik grinnik om mezelf en
    roep dan een wachter. 'Ik organiseer een feestmaal, heerlijk.' Ik loop op hem af en geef hem een stomp. 'Snel een beetje! Opschieten! ksssst!' Ik siste boos naar hem
    en moest dan weer grinniken. Een feestmaal, omdat het kwaad altijd overwint.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2016 - 16:25 ]


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.