• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump of zijn haar? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Your make-up is terrible

    Is het zo veel gevraagd om een RPG te willen die niet op teens gebaseerd is?


    Your make-up is terrible

    Ik wil echt niet op kamp :c
    Scouting is bar vermoeiend en door de constante aanwezigheid van anderen, het slechte slapen in een tent, de fysieke uitputtingen (we gaan hiken, raften, klimmen, mountainbiken, etc.) en de afwezigheid van een vertrouwde omgeving is het een broeinest voor depressie.
    Someone kill me. Someone abduct me. Ik kan dit niet...

    Ja nee ik ship the science bro's op een bromance manier oké. Maak er no geen romance van want dan word ik echt trash.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Oke, nvm, ik zie waar deze RPG naartoe leidt. Geen zin meer in.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik kan gewoon niets bedenken waar vampiers zwak tegen zijn en dat origineel is. Zilver, wijwater en knoflook zijn te standaard.

    Nythe schreef:
    Ik kan gewoon niets bedenken waar vampiers zwak tegen zijn en dat origineel is. Zilver, wijwater en knoflook zijn te standaard.


    Zonlicht, UV licht, infrarood.


    Your make-up is terrible

    Het regent..


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Assassin schreef:
    (...)

    Zonlicht, UV licht, infrarood.

    Hmm, daar kan ik denk ik wel iets mee. Thanks (:

    Nog 13 minuten voor ik kan eten :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Zal ik stom doen en hem dan toch een berichtje op fb sturen? Het is toch vakantie...

    [ bericht aangepast op 8 juli 2016 - 12:55 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Van alle mensen die op mijn statussen reageren, had ik niet verwacht dat hij er één van zou zijn :'D


    kindness is never a burden.

    omfg ik ben happy want we gaan naar marokko met de auto. ROADTRIP. IK GA ETEN EN IK HEB EEN DRAAGBARE FILMSPELER EN IK GA SLAPEN AND YAAAAY


    Heaven is a place that we all have

    Aerate schreef:
    omfg ik ben happy want we gaan naar marokko met de auto. ROADTRIP. IK GA ETEN EN IK HEB EEN DRAAGBARE FILMSPELER EN IK GA SLAPEN AND YAAAAY


    Mag ik mee?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Mag ik mee?


    Jaaaaa, mijn pa is zeer goed in radiokaraoke dus je mag meedoen. We kunnen ook RuPaul's Drag Race kijken op de filmspeler. ^^


    Heaven is a place that we all have

    HAHAHA Er bestaat een vuilnisbakband. Geweldig dit! :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •