• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump of zijn haar? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Your make-up is terrible

    Het is echt niet een beetje te vroeg om mee te krijsen.


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Voor niets zo vroeg opgestaan lol. Gelukkig mocht ik weer naar bed.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Vandaag laatste dag dat ik hem zal zien. Ik haat het dat ik over hem gedroomd heb, want het is alleen maar duidelijker geworden hoe onbereikbaar hij is. Ugh.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    "I am tired of watching black people die"
    What? White lives matter too.

    // Dus, Amerika, zoveelste schietpartij. Hopelijk lukt het ooit om de wapenwet aan te passen. En bij verkoop de kopers te controleren.

    Ik haat dit gevoel..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wanneer je er zo tegenop ziet om naar je vriend te moeten.

    Laatste schooldag en ik besluit om 10 min te laat te komen, want whatever:')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Laatste schooldag en ik besluit om 10 min te laat te komen, want whatever:')

    een laatste 'fuck you' hahaha, geweldige instelling!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Lol, mijn zusje draagt bij 7 maanden nog hakken. Veel plezier met de rugpijn straks.

    Mentys schreef:
    (...)
    een laatste 'fuck you' hahaha, geweldige instelling!


    Ja toch:') hahahha nee anders moet ik een uur op school wachten en daar heb ik ook geen zin in, hahaha


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    4 agenten doodgeschoten op een demonstratie tegen politiegeweld naar zwarte mensen. Way to go.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Ja toch:') hahahha nee anders moet ik een uur op school wachten en daar heb ik ook geen zin in, hahaha

    nee dat begrijp ik helemaal haha


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ovulatietesten worden nu ook verkocht als anticonceptie. Dat is vast heel veilig.

    // Shit, mijn cover is dood.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2016 - 9:37 ]

    Rivailles schreef:
    4 agenten doodgeschoten op een demonstratie tegen politiegeweld naar zwarte mensen. Way to go.


    Want ze zijn niet net zo geweldadig tegen blanke -.- Als je ruzie zoekt met de politie, doen die wat ze moeten doen. Ongeacht huidskleur of afkomst. Ze kijken naar wat je doet, niet wie je bent.
    Echt, get your shit together! (Niet jij he!^^)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    (...)

    Want ze zijn niet net zo geweldadig tegen blanke -.- Als je ruzie zoekt met de politie, doen die wat ze moeten doen. Ongeacht huidskleur of afkomst. Ze kijken naar wat je doet, niet wie je bent.
    Echt, get your shit together! (Niet jij he!^^)


    Agreed. Maar zelfs naast dat. Really, op zo'n demonstratie schiet je agenten neer? Dat gaat het absoluut niet beter maken. Eerder erger.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."