• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump of zijn haar? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Your make-up is terrible

    Ik (: wil (: zo (: graag (: iets (: slaan (: uit (: frustraties ((((:


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Aerate schreef:
    (...)

    Jaaaaa, mijn pa is zeer goed in radiokaraoke dus je mag meedoen. We kunnen ook RuPaul's Drag Race kijken op de filmspeler. ^^


    Niceeeee. Ik kan namelijk geen leuke vakantie vinden. D: Normaal ga ik altijd naar Turkije, maar dit jaar... Hahaha.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Niceeeee. Ik kan namelijk geen leuke vakantie vinden. D: Normaal ga ik altijd naar Turkije, maar dit jaar... Hahaha.


    de struggles. Eerst twijfelden we tussen Mallorca en Marokko maar toen overleed mijn pa's broer - die dus in Marokko woont obviously - en moesten we wel gaan.

    dus 2 dagen party'en in de auto.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2016 - 13:22 ]


    Heaven is a place that we all have

    YouTube why you doing this to me


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Fijn dat mijn Internet op mijn telefoon het niet meer normaal doet.


    "Ignite, my love. Ignite."



    dit is naar niemand gericht op q hoor c:


    Heaven is a place that we all have

    Officieel vakantie c;


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik weet nu al dat ik deze film ga haten, maar alles voor Jeff Goldblum.


    Caution first, always.

    Ik wil echt geen shit starten en dit is niet bedoeld als een persoonlijke aanval richting iemand, maar ik moet toch even kwijt dat ik het echt heel, heel erg oneens ben met alle bewegingen die leunen in de richting van #WhiteLivesMatter, met alle respect.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik wil echt geen shit starten en dit is niet bedoeld als een persoonlijke aanval richting iemand, maar ik moet toch even kwijt dat ik het echt heel, heel erg oneens ben met alle bewegingen die leunen in de richting van #WhiteLivesMatter, met alle respect.


    kindness is never a burden.

    Eet minder suiker en melkproducten, het is goed voor je huid!

    Ik heb al een week geen suiker of kaas gehad, ik wil niets liever dan suiker eten, en mijn huid is nog nooit slechter geweest. Voelt afschuwelijk.


    Rest in Peace, Son of Gondor


    i put the fun in funeral

    SonOfGondor schreef:
    Eet minder suiker en melkproducten, het is goed voor je huid!

    Ik heb al een week geen suiker of kaas gehad, ik wil niets liever dan suiker eten, en mijn huid is nog nooit slechter geweest. Voelt afschuwelijk.


    Het duurt even. Bij mij duurt het een week voordat ik resultaat begin te zien. Zo duurt het ook een week tot mijn huid ineens superslecht wordt nadat ik veel suiker gegeten heb. Zuivel heeft er niet zoveel invloed op bij mij.


    Your make-up is terrible

    What the fuck does it take for you to just fucking leave me alone.
    Edit: you give me a fucking headache.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2016 - 15:03 ]


    kindness is never a burden.

    :|:|:|