• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump of zijn haar? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Your make-up is terrible

    Rivailles schreef:
    (...)

    Agreed. Maar zelfs naast dat. Really, op zo'n demonstratie schiet je agenten neer? Dat gaat het absoluut niet beter maken. Eerder erger.


    Nee klopt. Op deze manier ga je de politie tegen je in je harnas werken. Way to go, way to go.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Euhm tenzij iemand een reëel gevaar vormt voor anderen op dat moment kan je het ethisch niet rechtvaardigen om iemand te doden. Politie-agent of niet.


    i put the fun in funeral

    Bonafide schreef:
    Euhm tenzij iemand een reëel gevaar vormt voor anderen op dat moment kan je het ethisch niet rechtvaardigen om iemand te doden. Politie-agent of niet.

    Inderdaad.

    / Ik krijg met deze dingen altijd het idee dat agenten direct richten op het bovenlichaam van een persoon en niet op de benen.

    De politie zou niet iemand doden als die geen gevaar zou vormen, neem ik aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    De politie zou niet iemand doden als die geen gevaar zou vormen, neem ik aan.


    Jawel, dat is het hele probleem


    i put the fun in funeral

    #blacklivesmatter ? #wellwhitelivesmattertoo

    Nythe schreef:
    #blacklivesmatter ? #wellwhitelivesmattertoo


    Alllivesmatter nou ja, behalve die van terroristen :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    (...)

    Alllivesmatter nou ja, behalve die van terroristen :')

    Haha, daar ben ik het mee eens.

    That Civil War how it should've ended; ik ben het er zo mee eens.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Dit weekend bij opa en oma. Oftewel, hele dag laptoppen en series kijken

    [ bericht aangepast op 8 juli 2016 - 11:01 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    "En wat vind jij nou van al dat racisme?"

    Euhm, excuse me? Did you really go there?


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    HAHAHAHA VAKANTIE.
    ok. doei


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Fuck. Oké, dit filmpje is grappig :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wanneer je iets wilt doen, maar niks leuk genoeg is. Geweldig.


    You were born original, don't die as a copy.

    Mweh, normaal vind ik zomerkamp heel leuk, maar omdat ik een beetje in een relatiecrisis zit en ik daar zo goed als geen internet heb, maar hij toch wel minstens een halfuur per dag aandacht wilt, zie ik er best wel tegenop :C


    Stenenlikker