• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump of zijn haar? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Your make-up is terrible

    Snapchat met oma is lachwekkend

    Breek je nek niet

    [ bericht aangepast op 8 juli 2016 - 21:31 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Phantom of the opera kijken, heerlijk

    Ik weet niet hoe ik hierop moet reageren, honestly. Vooral omdat ik het idee heb dat ik de enige ben die snapt wat het inhoud of in kan houden.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Animato schreef:
    (...)

    Als je ooit een cover ergens voor wilt hebben oid dan geef je maar een gil. _O_
    25 credits voor een maand. But seriously, are you freaking sure? ;O

    Hoeveel is het voor zes maanden dan? En ja, anders had ik het niet voorgesteld.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Moeeee.... Maar wat is die hond toch een leukerd!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mijn beste vriendin heeft net aan haar ouders vertelt dat ze een vriendin heeft en dat ging niet zo goed. )':


    "Ignite, my love. Ignite."

    Tarrant schreef:
    (...)
    Hoeveel is het voor zes maanden dan? En ja, anders had ik het niet voorgesteld.


    GB gestuurd. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    OpgeroldEten schreef:
    Mijn beste vriendin heeft net aan haar ouders vertelt dat ze een vriendin heeft en dat ging niet zo goed. )':

    Oei... nou, fuck die ouders. Love is love.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2016 - 22:18 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    (...)
    Oei... nou, fuck die ouders. Love is love.


    Het overvalt mij een beetje. Die ouders zijn namelijk echt hele lieve mensen die best ruimdenkend zijn. Het heeft er wel mee te maken dat die ouders alle twee Moslims zijn, en geen extreme maar alsnog. Haar ouders zijn geboren in Irak en zijn nu eenmaal niet zo ruimdenkend opgevoed. Het is dus allemaal een beetje ingewikkeld.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Autch. Bedankt voor het verpesten van datgene waar ik al zo lang naar uitkeek.

    Ja, die kei leuke lieve en chille leraar is homo. En ja, misschien was hij blij. Stop met grappen te maken over kont vingeren over hem in de groeps chat want dat is niet oké.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Het spijt me, maar ik wil en kan geen vrienden met je blijven wanneer ik deze gevoelens blijf houden. Dat maakt me kapot.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik moet zo nodig naar de wc, maar ik heb geen zin en ik moet een rol afschrijven en meh.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zijn Mac 'n Cheetos al in Nederland te verkrijgen?

    Waarom vat ik alles zo persoonlijk op?


    "Ignite, my love. Ignite."