• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump of zijn haar? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Your make-up is terrible

    Slapen.. *gaap*


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Maar ik wil helemaal niet dat je even gaat..
    Ik mis je zo snel bweh..


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Zo slecht geslapen :C


    Stenenlikker

    Meh ik mis je als je weg bent. Maar ik ga je niet storen.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Vaarwel voor een week geliefd Quizlet :')

    Ik wil alleen al mijn rijbewijs halen voor Pokemon GO. Maar ik durf niet te rijden in een auto. Straks ga ik volop GTA style door rood en overal door de berm, iedereen inhalen..

    Iedereen praat over pokémon go, en ik kan hem nergens vinden in de playstore. Wat is dit? :c
    I want it.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2016 - 9:48 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    Iedereen praat over pokémon go, en ik kan hem nergens vinden in de playstore. Wat is dit? :c
    I want it.

    Het is alleen beschikbaar in Australië, Nieuw-Zeeland en Amerika op het moment. En met een omweg in andere landen, maar daar zitten grote risico's als malware, virussen en bans aan.
    Als het goed is is het eind juli wereldwijd beschikbaar.

    Update: het komt waarschijnlijk pas na juli in nederland uit door overbelaste servers.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2016 - 10:16 ]

    RichardSHarmon schreef:
    Iedereen praat over pokémon go, en ik kan hem nergens vinden in de playstore. Wat is dit? :c
    I want it.

    >.< same maar ik wacht tot het wereldwijd beschikbaar is..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    RichardSHarmon schreef:
    Iedereen praat over pokémon go, en ik kan hem nergens vinden in de playstore. Wat is dit? :c
    I want it.


    Zoek op 'apk mirror pokemon go' op Google (op je telefoon) en download de eerste link.

    What, dit is belachelijk! Mijn zusje moet stageuren inhalen omdat ze geen stage had en kan pas in september haar diploma ophalen, maar nu krijgt ze mooi wel een diploma uitnodiging voor volgende week om haar diploma te halen die ze dus niet gehaald heeft? Wat halen die mensen zich in hun hoofd.


    Your make-up is terrible

    Wohh. Super rijles gehad.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Mijn moeder weigert serieus gewoon weer eens begrip te tonen voor het feit dat ik graag klaargezette hoofdstukken wil activeren. Ugh dan zorg ik toch lekker zelf voor wifi. Ik houd extreem veel rekening met jou, terwijl je altijd beweert dat wij dat niet doen, maar jij kan wilt mij niet eens begrijpen. Bovendien, ik ben niet de enige. Je andere dochter heeft ook graag wifi. Kan je ook informatie/routes mee opzoeken he. Maar daar had je zeker nog niet aan gedacht. Nee je denkt enkel dat we dan de hele dag daar gaan zitten of zo terwijl we dat nog nooit gedaan hebben. Ik vind je nu zwaar kut. En je weet ook echt dat ik bijna blut ben door musical en die boeken. Je maakt er gewoon misbruik van. Ik ben echt boos nu.


    Happy Birthday my Potter!

    Misschien toch nog Jan Ammann ontmoeten dit jaar, ommggg :9~

    Msh geen fotografie cursus. Ik kan niet op maandag. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •