• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump of zijn haar? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Your make-up is terrible

    De grote schoonmaak met Taylor Swift muziek is begonnen. Mijn ouders gaan waarschijnlijk echt zijn van wtf u doing als ze thuiskomen :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    Bonafide schreef:


    Heaven is a place that we all have


    "Ignite, my love. Ignite."

    Assassin schreef:
    (...)

    Het duurt even. Bij mij duurt het een week voordat ik resultaat begin te zien. Zo duurt het ook een week tot mijn huid ineens superslecht wordt nadat ik veel suiker gegeten heb. Zuivel heeft er niet zoveel invloed op bij mij.


    Thanks, dat helpt. Ik zal geduldig afwachten dan


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik ben niet een gewelddadig persoon, maar als je mijn zusje laat huilen zou ik met alle plezier badeendjes naar je hoofd katapulteren. Niet. Cool. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    OpgeroldEten schreef:



    ik was net op het punt van mn spelletje dat team rocket slowpokes hun staarten ging jatten dus dit was wel ironisch


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Helaas vergaat onkruid niet.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Shawn schreef:
    (...)

    ik was net op het punt van mn spelletje dat team rocket slowpokes hun staarten ging jatten dus dit was wel ironisch


    HHAHAHAH. Heerlijk :')


    "Ignite, my love. Ignite."

    Cake bakken met oma, leuk c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oke m'n ma en der vriend gaan dus vanavond vertellen wat we een keer gaan doen met z'n allen. Nu heb ik alleen al een vermoeden van wat het is. Beter had m'n zusje het niks gezegd want hee, het is ook eens leuk om verrast te worden.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    hahah als je door het park fietst zie je allemaal mensen ongemakkelijk rondlopen met hun pokemon go
    dit is top


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Velaris schreef:
    Helaas vergaat onkruid niet.

    Niphredil schreef:
    hahah als je door het park fietst zie je allemaal mensen ongemakkelijk rondlopen met hun pokemon go
    dit is top


    Waarom heeft iedereen al Pokemon GO? Ik zie hem nog niet in de App Store :<


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Parley schreef:
    (...)

    Waarom heeft iedereen al Pokemon GO? Ik zie hem nog niet in de App Store :<


    Zoek 'apk mirror pokemon go' op google. De eerste link moet je downloaden. ;3

    [ bericht aangepast op 8 juli 2016 - 15:49 ]


    Your make-up is terrible

    Ik voel me zo fucking kwetsbaar nu.


    — Inner peace, it's hard to find. —