• Ik weet niet of er hier mede pokémon fans zijn maar deze week is Pokémon GO uitgekomen in Australië en....
    te downloaden in Europa via een omweggetje. Benieuwd hoe? Klik dan hier! (Het zou heel snel beschikbaar moeten worden in Europa, al is de datum nog niet bekend).

    Pokémon GO is een free to play spel voor op je smartphone waarbij je je eigen pokémon kunt vangen, trainen en laten vechten tegen andere pokémons! Het leuke is dat het spel je omgeving gebruikt om pokémons te spawnen. (In mijn geval zat er net een Charmander naast m'n bureau <3)

    Als iemand het speelt of van plan is om het te spelen, laat dan even je username achter :3

    [ bericht aangepast op 12 juli 2016 - 14:30 ]


    Heaven is a place that we all have

    SPECS schreef:
    (...)

    Is dat dan zo speciaal? Ik heb er namelijk een gevangen op de hoek van de kruising toen ik te voet naar de supermarkt liep :'D


    Voor mij wel, haha. In mijn woonplaats lopen eigenlijk alleen pidgeys, rattata's en weedles, dus om een keer een andere pokemon te vangen is echt asdfghjkl <3


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Bloodborne schreef:
    (...)

    Voor mij wel, haha. In mijn woonplaats lopen eigenlijk alleen pidgeys, rattata's en weedles, dus om een keer een andere pokemon te vangen is echt asdfghjkl <3


    Same. :')


    What would Emma do?

    Bloodborne schreef:
    (...)

    Voor mij wel, haha. In mijn woonplaats lopen eigenlijk alleen pidgeys, rattata's en weedles, dus om een keer een andere pokemon te vangen is echt asdfghjkl <3


    Hmm ja oké, toegegeven dat het de enigste meowth is die ik heb gezien dan. Ik kom ook heel veel standaard Pokémon tegen en de meeste pokestops zijn in het centrum, dat is minimaal 35 minuten heen wandelen en dan nog 35 terug.


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik heb tot nu toe 15 verschillende soorten Pokemon, maar dat vind ik nog best veel, gezien ik in een dorp woon en tot nu toe enkel vanuit de achtertuin bezig ben geweest xd.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2016 - 12:10 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mijn broertje heeft 39 pokemon :W


    26 - 02 - '16

    Ik heb 33 pokémons.


    Your make-up is terrible

    Ik las net een artikel dat je batterij minder snel leeg gaat als je de offline maps van Google download.


    Your make-up is terrible

    Ik heb er 12, maar ik heb heel veel dubbele gehad.:')


    You were born original, don't die as a copy.

    Misschien leuk om een pol in de OP te zetten waar je kunt aangeven in welk team je zit.
    Mijn broer is normaal gesproken nooit wakker voor mij. Nu was hij al op weg voor ik beneden kwam lol. Mijn pokéballs zijn op trouwens, which sucks.


    i put the fun in funeral

    Ik heb 34 unieke pokémons btw


    i put the fun in funeral

    Goed. Ik werd gek van al die mensen om me heen die het hebben, dus fuck dat, ik heb het gewoon gepakt. Ik heb er een ban voor over als het zo is xd

    Maar, is het enige wat je kunt doen pokémon vangen, of kun je ook vechten tegen wilde? En, kun je ook gewoon weg gaan als je die niet wilt?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oké dus ik heb nu momenteel al 2 eggs gevonden maar ik zie ze niet staan tussen m'n items? Dus kan ik ze ook niet hatchen. Kan je het pas vanaf een zekere level ofzo?

    EDIT: Nevermind! Ik moet echt beter lezen.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2016 - 12:56 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Ik kwam net op straat 3 volwassen mannen (rond 30) tegen die het heel fanatiek aan het spelen waren hahaha


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Anakin schreef:
    Oké dus ik heb nu momenteel al 2 eggs gevonden maar ik zie ze niet staan tussen m'n items? Dus kan ik ze ook niet hatchen. Kan je het pas vanaf een zekere level ofzo?

    EDIT: Nevermind! Ik moet echt beter lezen.

    Geen idee of je de eieren zelf al gevonden hebt.

    De eieren staan op de plek waar je je pokemon kan zien en sorteren/wegdoen. Helemaal bovenaan zie je 'x aantal/251' pokemon en rechts daarvan 'x aantal/9' eieren.
    Vanaf die plek kan je ze in je incubators zetten.

    RichardSHarmon schreef:
    Goed. Ik werd gek van al die mensen om me heen die het hebben, dus fuck dat, ik heb het gewoon gepakt. Ik heb er een ban voor over als het zo is xd

    Maar, is het enige wat je kunt doen pokémon vangen, of kun je ook vechten tegen wilde? En, kun je ook gewoon weg gaan als je die niet wilt?

    Je kan tot nu alleen vangen, en met gymleaders vechten. Verder niet.

    En als het goed is zit linksbovenin een knopje met rennend poppetje om weg te gaan. Al is het handig om elke pokemon te vangen om candy's te krijgen om pokemon sterker te maken en te evolven.