• P O K E M O N      G O

    Ik weet niet of er hier mede pokémon fans zijn maar deze week is Pokémon GO uitgekomen in Australië en....
    te downloaden in Europa via een omweggetje. Benieuwd hoe? Klik dan hier! (Het zou heel snel beschikbaar moeten worden in Europa, al is de datum nog niet bekend).

    Pokémon GO is een free to play spel voor op je smartphone waarbij je je eigen pokémon kunt vangen, trainen en laten vechten tegen andere pokémons! Het leuke is dat het spel je omgeving gebruikt om pokémons te spawnen. (In mijn geval zat er net een Charmander naast m'n bureau <3)

    Als iemand het speelt of van plan is om het te spelen, laat dan even je username achter :3


    USERS
    Assassin — NinjaNiksel
    RichardSHarmon — KellyMentzij
    Lindemann — Neophema
    Bloodborne — Zwadderaar
    Zubat — Crowlens
    Niphredil — Pisarro
    Jeffmelon — Wolfram0666
    Nadine23x — Naadien
    Nythe — Allemantheia
    OpgeroldEten — Saritaaa
    Basco — GacktMinki
    Sempre — xChloeK
    Bonafide — NoR4U
    Rickon — VetGra
    Rafe — skTijger
    StrawberryShake — FamkeJ
    Heathens — Nichelleheij
    Sena — CaptainFaelan



    MEETINGS
    Noord-Holland — Datum onbekend

    POLLS
    In welk Pokémon GO team zit jij?
    Welke Pokémon GO starter heb je gekozen?

    LIJSTJES
    Wat je moet weten voordat je begint met Pokémon GO




    [ bericht aangepast op 15 juli 2016 - 22:46 ]


    Your make-up is terrible

    Hypno schreef:
    Maar je kan er toch gewoon internet bij kopen als je het zo graag wil spelen? Ik bedoel, als je een normaal spel voor de pc oid wil, dan betaal je er ook gewoon voor.

    Ja, ik ga eind deze week weer naar waar onze Telfort winkel zit. Ik vraag daar even wat mogelijk is met het toestel en het abonnement wat ik nu heb! (:

    Ik zou het écht heel leuk vinden als het internet erbij kan. Ik wil best wat meer betalen, maar soms hoor ik zulke absurd hoge bedragen per maand, dus ik wil even van een verkoper horen wat de opties zijn.

    Ik kan niet inloggen op het moment (speel laadt niet), anderen hier ook last van?

    Nythe schreef:
    Ik kan niet inloggen op het moment (speel laadt niet), anderen hier ook last van?


    Same


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Iwan schreef:
    Ja. Nou ja, hij geeft aan dat hij aan de overkant van de straat zit. Ding trilde ineens dus ik kijken en toen zag ik 'm, kon ik erop klikken en toen zat ie op mijn toetsenbord. Ik loop dus niet. Zie je die Scyther ook echt en kun je erop klikken?

    Nee, ik kan er niet op klikken. Er zitten wel gyms waar ik op kan klikken, en Pokéstops, maar daar ben ik net te ver vandaan (3 straten)

    Onder Nearby laat 'ie telkens Scyther, Krabby, Pidgey en Weedles zien. Maar er iets mee doen kan ik dus niet. :")
    Jammer, want die Scyther wil best hebben. (no_chears)

    Omg ik kwam een Meowth tegen, drie keer gevangen en ontsnapt, poof, weg D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Omg, in mijn buurt zie ik iets van 20 Pokéstops zitten.(no_chears)

    Omg, die Pokémon event is echt super gezellig en leuk ^^


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik heb het net gedownload en daarna een pokemon gevangen. Toen liep het camerascherm vast en faalde de GPS. Snif.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oeeh hij is in de playstore! (:
    Meteen een update gedaan! ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Maar omdat Nederland nu massaal gaat downloaden, loopt de server vast. Zuucht.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aerodactyl schreef:
    Maar omdat Nederland nu massaal gaat downloaden, loopt de server vast. Zuucht.



    Same

    Ik vind hem niet, blijkbaar hebben de meeste samsung s5 mini's problemen. ):


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Belg schreef:
    Ik vind hem niet, blijkbaar hebben de meeste samsung s5 mini's problemen. ):


    Yep.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik heb het tot nu toe twee minuten gespeeld en sindsdien laadt het niet meer, maar goed, yay, het is uit in Nederland. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Pft het duurde tig keren voordat ik eindelijk een naam had (PalexRain) en heb ik Charmander gevangen als starter. Pidgeot in mijn slaapkamer en Rattatta op het balkon. :Y)
    Verder wilt ie niet meer laden en zegt ie steeds dat de GPS er niet is dus ik stop er denk ik mee haha.


    Quiet the mind, and the soul will speak.