• P O K E M O N      G O

    Ik weet niet of er hier mede pokémon fans zijn maar deze week is Pokémon GO uitgekomen in Australië en....
    te downloaden in Europa via een omweggetje. Benieuwd hoe? Klik dan hier! (Het zou heel snel beschikbaar moeten worden in Europa, al is de datum nog niet bekend).

    Pokémon GO is een free to play spel voor op je smartphone waarbij je je eigen pokémon kunt vangen, trainen en laten vechten tegen andere pokémons! Het leuke is dat het spel je omgeving gebruikt om pokémons te spawnen. (In mijn geval zat er net een Charmander naast m'n bureau <3)

    Als iemand het speelt of van plan is om het te spelen, laat dan even je username achter :3


    USERS
    Assassin — NinjaNiksel
    RichardSHarmon — KellyMentzij
    Lindemann — Neophema
    Bloodborne — Zwadderaar
    Zubat — Crowlens
    Niphredil — Pisarro
    Jeffmelon — Wolfram0666
    Nadine23x — Naadien
    Nythe — Allemantheia
    OpgeroldEten — Saritaaa
    Basco — GacktMinki
    Sempre — xChloeK
    Bonafide — NoR4U
    Rickon — VetGra
    Rafe — skTijger
    StrawberryShake — FamkeJ
    Heathens — Nichelleheij
    Sena — CaptainFaelan



    MEETINGS
    Noord-Holland — Datum onbekend

    POLLS
    In welk Pokémon GO team zit jij?
    Welke Pokémon GO starter heb je gekozen?

    LIJSTJES
    Wat je moet weten voordat je begint met Pokémon GO




    [ bericht aangepast op 15 juli 2016 - 22:46 ]


    Your make-up is terrible

    Pokemons schreef:
    Ik baal nu zo stevig. Ik dacht écht dat het op je GPS kon. Maar ik heb geen internet in mijn pakket zitten, alleen WiFi in hier en daar een huis. Echt zo stom dit. Voor niets mezelf zo blij gemaakt.

    Ik heb dit ook. I feel the struggle.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Iwan schreef:
    (...)

    Was het niet ook zo dat je de mappen kon downloaden van je omgeving zodat je dat niet meer nodig hebt of zo?

    Nee, dit helpt niets. Daarvoor heb je nog steeds internet nodig, misschien dat het een klein beetje je data verbruik mindert, maar dat is niet bewezen nog.

    Eindelijk officieel uit :)

    Nythe schreef:
    (...)
    Nee, dit helpt niets. Daarvoor heb je nog steeds internet nodig, misschien dat het een klein beetje je data verbruik mindert, maar dat is niet bewezen nog.


    Oh, wat jammer dan ):


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Wampus schreef:
    Ik heb dit ook. I feel the struggle.


    Nythe schreef:
    Nee, dit helpt niets. Daarvoor heb je nog steeds internet nodig, misschien dat het een klein beetje je data verbruik mindert, maar dat is niet bewezen nog.


    Iwan schreef:
    Oh, wat jammer dan ):


    Ik weet dat het maar een app is. Maar als groot Pokémon fan keek ik er zó lang naar uit voordat Pokémon Go ook eindelijk officieel in Nederland was. Het was het eerste wat ik 's ochtends checkte als ik wakker werd, of het er al was. Ik had me er zo op verheugd. Ook echt al mijn vriendinnen hebben het. En ik, de grootste Pokémon fan van ons vriendengroepje, kan het gewoon niet hebben omdat ik buitenshuis niets kan doen. Ik heb een starter Pokémon, en daarna houd het gewoon op omdat ik letterlijk met het poppetje stil blijf staan... (no_chears)

    Nythe schreef:
    (...)
    Klopt, geen updates tot je een betere telefoon hebt. Maar er zullen vast updated versies komen van de APK. Dus dan moet je dat in de gaten blijven houden en die weer downloaden (:


    Oké, Dank je wel! En dank je wel Rafe. (: pff wat een gedoe haha.


    One Who Travels A Higher Path.

    Momenteel heb ik een Meowth, Spearow en een Squirtle.
    Voor de mensen die op hun 4G gaan, niet dat je veel keus hebt, het neemt niet veel MB in beslag. Mijn internet viel tijdens het begin weg en toen ging hij op 4G en net tijdens het hondlopen zat ik ook op 4G en volgens mijn mobiel heeft Pokémon Go maar 4,44 MB verbruikt.


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Ik ben zo jaloers op degene die het net gedownload hebben en nu al als een gek heel veel Pokémons hebben weten te scoren. Ik ging net met mijn hondlopen en werd dus knap teleurgesteld zo zonder internet en alleen GPS.

    Bij mij is het huis en tuin pokémon vangen, want ik kan alleen op m'n iPod pokémon Go spelen. Maar ondertussen heb ik wel Clefairy, Beedrill & Squirtle.

    UPDATE: en een net gevangen Gastly

    [ bericht aangepast op 16 juli 2016 - 13:56 ]


    Ex astris, sciencia

    Cicatrice schreef:
    Momenteel heb ik een Meowth, Spearow en een Squirtle.
    Voor de mensen die op hun 4G gaan, niet dat je veel keus hebt, het neemt niet veel MB in beslag. Mijn internet viel tijdens het begin weg en toen ging hij op 4G en net tijdens het hondlopen zat ik ook op 4G en volgens mijn mobiel heeft Pokémon Go maar 4,44 MB verbruikt.

    Als ik een uur of 2/3 speel ben ik 16 mb kwijt op maximaal 3G (meer heb ik niet). Het valt inderdaad erg mee.

    Ik heb net een Pidgey en een Staryu gevangen. Lekker noob nog. :')
    En mijn starter Charmander.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2016 - 14:00 ]

    Kom ik aan met al die rattata's in mn keuken...

    Ik heb een heleboel Pokemons NET buiten bereik


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ben ik dan echt de enige die gewoon geen internet in haar pakket heeft en alles op WiFi doet? (no_chears) Iedereen hier zie ik lekker aan de lopende band vangen, terwijl ik bij mij in de buurt wel meer mensen nu tegen die probleem zie aanlopen.:W

    Pokemons schreef:
    Ben ik dan echt de enige die gewoon geen internet in haar pakket heeft en alles op WiFi doet? (no_chears) Iedereen hier zie ik lekker aan de lopende band vangen, terwijl ik bij mij in de buurt wel meer mensen nu tegen die probleem zie aanlopen.:W

    Je zou kunnen kijken of je bij je provider een extra bundel kan nemen voor data. Is soms niet eens zo heel duur.
    Is je contract nog erg lang?