• P O K E M O N      G O

    Ik weet niet of er hier mede pokémon fans zijn maar deze week is Pokémon GO uitgekomen in Australië en....
    te downloaden in Europa via een omweggetje. Benieuwd hoe? Klik dan hier! (Het zou heel snel beschikbaar moeten worden in Europa, al is de datum nog niet bekend).

    Pokémon GO is een free to play spel voor op je smartphone waarbij je je eigen pokémon kunt vangen, trainen en laten vechten tegen andere pokémons! Het leuke is dat het spel je omgeving gebruikt om pokémons te spawnen. (In mijn geval zat er net een Charmander naast m'n bureau <3)

    Als iemand het speelt of van plan is om het te spelen, laat dan even je username achter :3


    USERS
    Assassin — NinjaNiksel
    RichardSHarmon — KellyMentzij
    Lindemann — Neophema
    Bloodborne — Zwadderaar
    Zubat — Crowlens
    Niphredil — Pisarro
    Jeffmelon — Wolfram0666
    Nadine23x — Naadien
    Nythe — Allemantheia
    OpgeroldEten — Saritaaa
    Basco — GacktMinki
    Sempre — xChloeK
    Bonafide — NoR4U
    Rickon — VetGra
    Rafe — skTijger
    StrawberryShake — FamkeJ
    Heathens — Nichelleheij
    Sena — CaptainFaelan



    MEETINGS
    Noord-Holland — Datum onbekend

    POLLS
    In welk Pokémon GO team zit jij?
    Welke Pokémon GO starter heb je gekozen?

    LIJSTJES
    Wat je moet weten voordat je begint met Pokémon GO




    [ bericht aangepast op 15 juli 2016 - 22:46 ]


    Your make-up is terrible

    Oké ik heb de APK weer gedownload. Ik zie dat de teams verspreid zijn in mijn regio, maar mystic wel een beetje de overhand heeft heheh.

    Zet me maar bij de lijst. Mijn naam is: Papiliones.


    One Who Travels A Higher Path.

    Is hij ook al te downloaden voor Android? Want ik kan hem niet vinden in de playstore?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oh, ik wil er trouwens ook bij! Ik heet Fayanism.

    @ Jap ik hem 'm

    [ bericht aangepast op 16 juli 2016 - 14:07 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik heb zojuist een Eevee gevangen!

    Mijn starter was een bulbasaur. :3 (zo schattig)
    En aan de mensen die een pickachu zoeken. Ik heb de mijne in mijn badkamer gevonden, haha. :')


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik wil ook graag op de lijst, ik heet Jenijary. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Mijn naam is LauraVonKrolock

    Ik heb mijn lijstje (die in de beginpost staat) aangepast en wat up-to-date gemaakt. Zo klopt het van de Eeveelutions niet 100% en van de info over voetstapjes onder de pokemon. Ook heb ik toegevoegd wat je moet doen als het spel vastloopt.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2016 - 14:20 ]

    Nythe schreef:
    Je zou kunnen kijken of je bij je provider een extra bundel kan nemen voor data. Is soms niet eens zo heel duur.
    Is je contract nog erg lang?

    Mijn abonnement heb ik 1 jaar geleden afgesloten, daar zit ik nog 2 a 3 jaar aan vast. Ik zou de provider kunnen vragen in één van hun winkels, of er internet bij kan. Maar dan wel gelimiteerd, anders dan ga ik 24/7 buiten door en zit ik aan het einde van de maand met een torenhoge rekening. En ik wil wel graag gewoon elke maand standaard hetzelfde bedrag kwijt zijn, zodat ik weet waar ik aan toe ben.

    Mijn username is xLizor (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pokemons schreef:
    (...)
    Mijn abonnement heb ik 1 jaar geleden afgesloten, daar zit ik nog 2 a 3 jaar aan vast. Ik zou de provider kunnen vragen in één van hun winkels, of er internet bij kan. Maar dan wel gelimiteerd, anders dan ga ik 24/7 buiten door en zit ik aan het einde van de maand met een torenhoge rekening. En ik wil wel graag gewoon elke maand standaard hetzelfde bedrag kwijt zijn, zodat ik weet waar ik aan toe ben.

    Als het goed is kan je niet meer over je data heen als je een bepaald bedrag aanstelt. Net als met de blox die je vroeger van vodafone had.
    Zeg dat je voor 10 euro 500 mb krijgt, als alles op is kan je niet meer je data gebruiken en kan je er niet overheen.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2016 - 14:32 ]

    Ik heb een Goldeen! Da's al de tweede Pokémon die ik vang vanaf de bank (: -starter niet meegerekend-


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Iwan schreef:
    Ik heb een Goldeen! Da's al de tweede Pokémon die ik vang vanaf de bank (: -starter niet meegerekend-

    Heb je serieus Pokémons in je huis? Hij geeft bij mij aan dat er heel dichtbij een Scyther zit, maar ik kan niet naar buiten zonder internet en kan ik er dus niets mee. Het hele huis al doorgelopen, in huis zelf niets te vinden.

    Pokemons schreef:
    Ben ik dan echt de enige die gewoon geen internet in haar pakket heeft en alles op WiFi doet? (no_chears) Iedereen hier zie ik lekker aan de lopende band vangen, terwijl ik bij mij in de buurt wel meer mensen nu tegen die probleem zie aanlopen.:W


    Maar je kan er toch gewoon internet bij kopen als je het zo graag wil spelen? Ik bedoel, als je een normaal spel voor de pc oid wil, dan betaal je er ook gewoon voor.


    i put the fun in funeral

    Pokemons schreef:
    (...)
    Heb je serieus Pokémons in je huis? Hij geeft bij mij aan dat er heel dichtbij een Scyther zit, maar ik kan niet naar buiten zonder internet en kan ik er dus niets mee. Het hele huis al doorgelopen, in huis zelf niets te vinden.


    Ja. Nou ja, hij geeft aan dat hij aan de overkant van de straat zit. Ding trilde ineens dus ik kijken en toen zag ik 'm, kon ik erop klikken en toen zat ie op mijn toetsenbord. Ik loop dus niet. Zie je die Scyther ook echt en kun je erop klikken?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen