• P O K E M O N      G O

    Ik weet niet of er hier mede pokémon fans zijn maar deze week is Pokémon GO uitgekomen in Australië en....
    te downloaden in Europa via een omweggetje. Benieuwd hoe? Klik dan hier! (Het zou heel snel beschikbaar moeten worden in Europa, al is de datum nog niet bekend).

    Pokémon GO is een free to play spel voor op je smartphone waarbij je je eigen pokémon kunt vangen, trainen en laten vechten tegen andere pokémons! Het leuke is dat het spel je omgeving gebruikt om pokémons te spawnen. (In mijn geval zat er net een Charmander naast m'n bureau <3)

    Als iemand het speelt of van plan is om het te spelen, laat dan even je username achter :3


    USERS
    Assassin — NinjaNiksel
    RichardSHarmon — KellyMentzij
    Lindemann — Neophema
    Bloodborne — Zwadderaar
    Zubat — Crowlens
    Niphredil — Pisarro
    Jeffmelon — Wolfram0666
    Nadine23x — Naadien
    Nythe — Allemantheia
    OpgeroldEten — Saritaaa
    Basco — GacktMinki
    Sempre — xChloeK
    Bonafide — NoR4U
    Rickon — VetGra
    Rafe — skTijger
    StrawberryShake — FamkeJ
    Heathens — Nichelleheij
    Sena — CaptainFaelan



    MEETINGS
    Noord-Holland — Datum onbekend

    POLLS
    In welk Pokémon GO team zit jij?
    Welke Pokémon GO starter heb je gekozen?

    LIJSTJES
    Wat je moet weten voordat je begint met Pokémon GO




    [ bericht aangepast op 15 juli 2016 - 22:46 ]


    Your make-up is terrible

    Ik heb zonet het spel gedownload, maar ik kan zelf niet lopen haha.
    Moet je dan echt stappen? Of kan je ook gewoon via touchscreen?
    - sorry voor de domme vraag -

    Ik heb het dus nu ook. Ik kan niet lopen. Hij zegt continue: "GPS zoeken..." en die heeft die dan telkens en valt weer weg. Ook heb ik geen internet in mijn abonnement. Ik heb alleen WiFi binnenshuis en bij familie. Zodra ik dus naar buiten ga zonder WiFi, raakt mijn poppetje compleet van slag en begint ze rondjes te rennen terwijl ik in een kaarsrechte baan vooruit loop. Ik ben echt pissed man, ik dacht dat het spel gewoon op je GPS draait, maar dat is dus blijkbaar op internet? Omg, ik had hier zo lang naar toegeleefd. :W

    naestivate schreef:
    Ik heb zonet het spel gedownload, maar ik kan zelf niet lopen haha.
    Moet je dan echt stappen? Of kan je ook gewoon via touchscreen?
    - sorry voor de domme vraag -


    Je moet echt lopen ja.

    Ik baal nu zo stevig. Ik dacht écht dat het op je GPS kon. Maar ik heb geen internet in mijn pakket zitten, alleen WiFi in hier en daar een huis. Echt zo stom dit. Voor niets mezelf zo blij gemaakt.

    Huh bij mijn loopt ie verkeerd om? Als ik naar de straat loop dan loopt mijn poppetje naar de achtertuin en het water daarachter. En als ik naar het water loop dan gaat mijn poppetje naar de straat. Dat is echt mega onhandig.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik kan de officiële helaas niet downloaden, omdat mijn telefoon moet updaten, urg. Dus dan maar die omweg helaas. :c


    One Who Travels A Higher Path.

    Helaas is er amper wat bij mij in de buurt.. balen

    Nou ik heb de app inmiddels ook. Maar ik ben ziek dus ik kan niet naar buiten HAHA.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Woohoo geïnstalleerd *O*

    ALS JE DE APP NIET IN DE STORE KAN VINDEN
    Als je de app niet kan vinden is je mobiel niet compatibel met de app

    Ik heb het ook en idk why. De APK doet het namelijk wel gewoon goed en nu wanneer hij is gereleased in de app store zegt hij dat mijn mobiel het niet aan kan???
    Dan maar verder via de APK spelen I guess? :/


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik denk dat de mensen zonder internet (en dus alleen WiFi) net zoals ik best teleurgesteld gaan zijn dat het via het internet gaat en niet via de GPS. (no_chears) Misschien overdrijf ik wat, maar ik had zo lang naar deze app uitgekeken, en nu kan ik op een starter Pokémon uitkiezen, er echt hélemaal niets mee.

    Rafe schreef:
    ALS JE DE APP NIET IN DE STORE KAN VINDEN
    Als je de app niet kan vinden is je mobiel niet compatibel met de app

    Ik heb het ook en idk why. De APK doet het namelijk wel gewoon goed en nu wanneer hij is gereleased in de app store zegt hij dat mijn mobiel het niet aan kan???
    Dan maar verder via de APK spelen I guess? :/


    Alleen het enige verschil is dan dat je toch geen updates krijgt enzo?


    One Who Travels A Higher Path.

    Papiliones schreef:
    (...)

    Alleen het enige verschil is dan dat je toch geen updates krijgt enzo?
    Niet automatisch idd, moet je allemaal zelf handmatig doen dan


    I live for the applause, you will die for it.

    Pokemons schreef:
    Ik denk dat de mensen zonder internet (en dus alleen WiFi) net zoals ik best teleurgesteld gaan zijn dat het via het internet gaat en niet via de GPS. (no_chears) Misschien overdrijf ik wat, maar ik had zo lang naar deze app uitgekeken, en nu kan ik op een starter Pokémon uitkiezen, er echt hélemaal niets mee.


    Was het niet ook zo dat je de mappen kon downloaden van je omgeving zodat je dat niet meer nodig hebt of zo?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Papiliones schreef:
    (...)

    Alleen het enige verschil is dan dat je toch geen updates krijgt enzo?

    Klopt, geen updates tot je een betere telefoon hebt. Maar er zullen vast updated versies komen van de APK. Dus dan moet je dat in de gaten blijven houden en die weer downloaden (: