• P O K E M O N      G O

    Ik weet niet of er hier mede pokémon fans zijn maar deze week is Pokémon GO uitgekomen in Australië en....
    te downloaden in Europa via een omweggetje. Benieuwd hoe? Klik dan hier! (Het zou heel snel beschikbaar moeten worden in Europa, al is de datum nog niet bekend).

    Pokémon GO is een free to play spel voor op je smartphone waarbij je je eigen pokémon kunt vangen, trainen en laten vechten tegen andere pokémons! Het leuke is dat het spel je omgeving gebruikt om pokémons te spawnen. (In mijn geval zat er net een Charmander naast m'n bureau <3)

    Als iemand het speelt of van plan is om het te spelen, laat dan even je username achter :3


    USERS
    Assassin — NinjaNiksel
    RichardSHarmon — KellyMentzij
    Lindemann — Neophema
    Bloodborne — Zwadderaar
    Zubat — Crowlens
    Niphredil — Pisarro
    Jeffmelon — Wolfram0666
    Nadine23x — Naadien
    Nythe — Allemantheia
    OpgeroldEten — Saritaaa
    Basco — GacktMinki
    Sempre — xChloeK
    Bonafide — NoR4U
    Rickon — VetGra
    Rafe — skTijger
    StrawberryShake — FamkeJ
    Heathens — Nichelleheij
    Sena — CaptainFaelan



    MEETINGS
    Noord-Holland — Datum onbekend

    POLLS
    In welk Pokémon GO team zit jij?
    Welke Pokémon GO starter heb je gekozen?

    LIJSTJES
    Wat je moet weten voordat je begint met Pokémon GO




    [ bericht aangepast op 15 juli 2016 - 22:46 ]


    Your make-up is terrible

    Dratini schreef:
    (...)

    Nou ja dit kunnen we hier gewoon testen toch? Bij mij (Team Mystic) kost het 12 pidgeycandy om hem te evolueren. De meeste Pokémon buiten de makkelijk te vangen, pidgeys, weedles en ratatas kosten 50 candy

    Kost bij mij ook 12, maar ben ook Mystic xd
    Voltorb kost bij mij 50 en Magikarp 400. WAT, gister was dat nog 50!
    Dratini kost 25 tho, maar moet ik wel nog een aantal vinden, heb nu 0 namelijk xd

    [ bericht aangepast op 14 juli 2016 - 12:10 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Magicarp kost bij mij ook 400! D: En ik heb er nog maar eentje gevonden. :')


    What would Emma do?

    De nieuwe versie schijnt wel veiliger te zijn overigens, gezien het spel dan geen volledig toegang meer heeft tot je Google account.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dewgong schreef:
    Magicarp kost bij mij ook 400! D: En ik heb er nog maar eentje gevonden. :')

    Ik vind best veel van die, hahah. Heb nu 19 candy en als ik weer een nieuwe krijg, transfer ik deze meteen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Velaris schreef:
    De nieuwe versie schijnt wel veiliger te zijn overigens, gezien het spel dan geen volledig toegang meer heeft tot je Google account.

    Dat is mooi. Dan gooi ik deze er af en pak ik de originele als die er is. Het is toch opgeslagen xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Velaris schreef:
    De nieuwe versie schijnt wel veiliger te zijn overigens, gezien het spel dan geen volledig toegang meer heeft tot je Google account.


    Google zou dat normaal gezien zelf ook aan het aanpassen zijn. (:


    What would Emma do?

    Dewgong schreef:
    (...)

    Google zou dat normaal gezien zelf ook aan het aanpassen zijn. (:


    Dat hebben ze dus gedaan, maar daarvoor moet je wel updaten naar de nieuwe versie.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Velaris schreef:
    (...)

    Dat hebben ze dus gedaan, maar daarvoor moet je wel updaten naar de nieuwe versie.


    Ow. :') Maar is je progress dan wel opgeslagen? Want ik wil niet alles kwijt.


    What would Emma do?

    Maar die nieuwe versie loopt 10x zovaak vast.


    Your make-up is terrible

    Dus de Nederlandse versie zou binnenkort ook uit moeten komen? Sorry, ik loop een beetje achter met het bijhouden van het nieuws. Wil pas gaan spelen als de officiële uitkomt

    Dewgong schreef:
    (...)

    Ow. :') Maar is je progress dan wel opgeslagen? Want ik wil niet alles kwijt.

    Het is verbonden met je account, dus neem aan dat je alles houd.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dewgong schreef:
    (...)

    Ow. :') Maar is je progress dan wel opgeslagen? Want ik wil niet alles kwijt.

    Als het goed is staat alles gewoon op je Google account. Ik heb het spel ook al een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd de eerste dag dat ik speelde en was niets verloren.

    Maar het privacy probleem was alleen voor IOS dacht ik?

    [ bericht aangepast op 14 juli 2016 - 12:26 ]

    Mijn mobiel is geloof ik nogal spastisch, ik haf van zon kill uit mn klas een link gekregen alleen die werkte niet :') dit is een andere, dus ik ga het eens met deze proberen bekus pokemon is life :Y)


    take risks

    Krolock schreef:
    Dus de Nederlandse versie zou binnenkort ook uit moeten komen? Sorry, ik loop een beetje achter met het bijhouden van het nieuws. Wil pas gaan spelen als de officiële uitkomt

    Ja, sowieso in augustus las ik. Maar dat gold voor de UK ook, en die hebben het nu al.

    Krolock schreef:
    Dus de Nederlandse versie zou binnenkort ook uit moeten komen? Sorry, ik loop een beetje achter met het bijhouden van het nieuws. Wil pas gaan spelen als de officiële uitkomt

    Ik ook.