• P O K E M O N      G O

    Ik weet niet of er hier mede pokémon fans zijn maar deze week is Pokémon GO uitgekomen in Australië en....
    te downloaden in Europa via een omweggetje. Benieuwd hoe? Klik dan hier! (Het zou heel snel beschikbaar moeten worden in Europa, al is de datum nog niet bekend).

    Pokémon GO is een free to play spel voor op je smartphone waarbij je je eigen pokémon kunt vangen, trainen en laten vechten tegen andere pokémons! Het leuke is dat het spel je omgeving gebruikt om pokémons te spawnen. (In mijn geval zat er net een Charmander naast m'n bureau <3)

    Als iemand het speelt of van plan is om het te spelen, laat dan even je username achter :3


    USERS
    Assassin — NinjaNiksel
    RichardSHarmon — KellyMentzij
    Lindemann — Neophema
    Bloodborne — Zwadderaar
    Zubat — Crowlens
    Niphredil — Pisarro
    Jeffmelon — Wolfram0666
    Nadine23x — Naadien
    Nythe — Allemantheia
    OpgeroldEten — Saritaaa
    Basco — GacktMinki
    Sempre — xChloeK
    Bonafide — NoR4U
    Rickon — VetGra
    Rafe — skTijger
    StrawberryShake — FamkeJ
    Heathens — Nichelleheij
    Sena — CaptainFaelan



    MEETINGS
    Noord-Holland — Datum onbekend

    POLLS
    In welk Pokémon GO team zit jij?
    Welke Pokémon GO starter heb je gekozen?

    LIJSTJES
    Wat je moet weten voordat je begint met Pokémon GO




    [ bericht aangepast op 15 juli 2016 - 22:46 ]


    Your make-up is terrible

    Rickon schreef:
    (...)

    ^^
    Ben ik de enige die nieuwsgierig is waarom deze user geband is? Ik vond hem/haar wel een leuk persoon, en best wel actief op het forum. Oh well. :')

    Was vanwege gisteravond in het LJH topic volgens mij en meerdere redenen. In het banmeldtopic staat het alleen dat diegene permanent geband is.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2016 - 12:02 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wampus schreef:
    (...)
    Was vanwege gisteravond in het LJH topic volgens mij en meerdere redenen. In het banmeldtopic staat het alleen dat diegene permanent geband is.

    En beter dat hij niet weer een nieuw account maakt, want ugh. Klootzak.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    En beter dat hij niet weer een nieuw account maakt, want ugh. Klootzak.

    Ik denk het haast wel. Ik dacht altijd dat een ban aan je IP adres zit gekoppeld, en je dus na een ban niet een ander account kan creëren omdat je met hetzelfde IP adres zit.

    RichardSHarmon schreef:
    (...)
    En beter dat hij niet weer een nieuw account maakt, want ugh. Klootzak.

    Hij is niet voor niets geband. Zou onlogisch zijn om een nieuwe aan te maken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Pokemons schreef:
    (...)
    Ik denk het haast wel. Ik dacht altijd dat een ban aan je IP adres zit gekoppeld, en je dus na een ban niet een ander account kan creëren omdat je met hetzelfde IP adres zit.


    Ja zit het ook, maar je kunt je IP veranderen en dus een account aanmaken. Dit is namelijk zijn tweede account die geband is geworden.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    (...)

    Ja zit het ook, maar je kunt je IP veranderen en dus een account aanmaken. Dit is namelijk zijn tweede account die geband is geworden.


    Serieus? Oh wow.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Thomas heeft al veel meer accounts aangemaakt hoor. Hij gebruikt een proxy.


    i put the fun in funeral

    Pokemon go doet t eindelijk ook op mijn mobiel :Y)


    take risks

    RichardSHarmon schreef:
    Ja zit het ook, maar je kunt je IP veranderen en dus een account aanmaken. Dit is namelijk zijn tweede account die geband is geworden.

    Serieus, je kan écht je IP veranderen? Oh, dat wist ik niet. Ik dacht dat die altijd aan je vastzat, wat je ook deed. In dat geval is het wel heel vervelend. (no_chears)

    Dat moment dat je broer afgeeft op Pokemon Go en alles wat slecht is opnoemt en preekt maar ondertussen je hem al betrapt heb op spelen. #criesoflaughter


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    Dat moment dat je broer afgeeft op Pokemon Go en alles wat slecht is opnoemt en preekt maar ondertussen je hem al betrapt heb op spelen. #criesoflaughter


    GG!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Maar girls ik wil denk ook beginnen aan Pokemon Go. Maar kost het veel WiFi want ik woon op veluwe dus zero WiFi spots at home c:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    Maar girls ik wil denk ook beginnen aan Pokemon Go. Maar kost het veel WiFi want ik woon op veluwe dus zero WiFi spots at home c:

    Wifi is free, het is meer je MB's die gebruikt worden als je niet op wifi zit hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    (...)
    Wifi is free, het is meer je MB's die gebruikt worden als je niet op wifi zit hahah


    Oh ahaha blond. Daarom laat ik mn zus altijd mn mob kiezen en abbo want snap er geen ruk van omg xd.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    What the fuck. Pokemons kunnen ontsnappen? Ik had bijna zo'n radijs gevangen en toen rende 'ie weg. :c


    What do we say to the god of death? ''Not today.''