• P O K E M O N      G O

    Ik weet niet of er hier mede pokémon fans zijn maar deze week is Pokémon GO uitgekomen in Australië en....
    te downloaden in Europa via een omweggetje. Benieuwd hoe? Klik dan hier! (Het zou heel snel beschikbaar moeten worden in Europa, al is de datum nog niet bekend).

    Pokémon GO is een free to play spel voor op je smartphone waarbij je je eigen pokémon kunt vangen, trainen en laten vechten tegen andere pokémons! Het leuke is dat het spel je omgeving gebruikt om pokémons te spawnen. (In mijn geval zat er net een Charmander naast m'n bureau <3)

    Als iemand het speelt of van plan is om het te spelen, laat dan even je username achter :3


    USERS
    Assassin — NinjaNiksel
    RichardSHarmon — KellyMentzij
    Lindemann — Neophema
    Bloodborne — Zwadderaar
    Zubat — Crowlens
    Niphredil — Pisarro
    Jeffmelon — Wolfram0666
    Nadine23x — Naadien
    Nythe — Allemantheia
    OpgeroldEten — Saritaaa
    Basco — GacktMinki
    Sempre — xChloeK
    Bonafide — NoR4U
    Rickon — VetGra
    Rafe — skTijger
    StrawberryShake — FamkeJ
    Heathens — Nichelleheij
    Sena — CaptainFaelan



    MEETINGS
    Noord-Holland — Datum onbekend

    POLLS
    In welk Pokémon GO team zit jij?
    Welke Pokémon GO starter heb je gekozen?

    LIJSTJES
    Wat je moet weten voordat je begint met Pokémon GO




    [ bericht aangepast op 15 juli 2016 - 22:46 ]


    Your make-up is terrible

    Wampus schreef:
    (...)
    Tot Charizard niet meer naar je gaat luisteren, hehe.


    Is dat zo erg? Dan stop ik 'm in een kooi :Y)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Iwan schreef:
    (...)

    Is dat zo erg? Dan stop ik 'm in een kooi :Y)

    Dan zou ik ook niet luisteren. Zo zielig.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    GG Kelly, GG (:
    Ik wil ook zo graag een Dratini. Van het weekend maar met mijn vriend naar Lauwersoog, lekker naar het strand (en pokemon vangen).

    Kan ik ook nog op de lijst? Mijn username is Nichelleheij.

    Also, I'm so happy! Eergisteren verscheen er ineens een Pikachu op de radar maar ik kon 'm dus niet vinden en gister verscheen hij ineens weer! Dus ik zoeken, maar hij verdween weer. Maar ik heb hem uiteindelijk nog weten te vangen, heel veel mensen kwamen ineens opdagen op dezelfde plek waar wij hem hadden gevonden — echt grappig om te zien! Even later liepen we een beetje rond, vonden we ook nog eens een Dragonair. Ik kan wel zeggen dat het (weer) een geslaagde dag was :Y)


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Iwan schreef:
    (...)
    Is dat zo erg? Dan stop ik 'm in een kooi :Y)

    Join the circus.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Heathens schreef:
    Kan ik ook nog op de lijst? Mijn username is Nichelleheij.

    Also, I'm so happy! Eergisteren verscheen er ineens een Pikachu op de radar maar ik kon 'm dus niet vinden en gister verscheen hij ineens weer! Dus ik zoeken, maar hij verdween weer. Maar ik heb hem uiteindelijk nog weten te vangen, heel veel mensen kwamen ineens opdagen op dezelfde plek waar wij hem hadden gevonden — echt grappig om te zien! Even later liepen we een beetje rond, vonden we ook nog eens een Dragonair. Ik kan wel zeggen dat het (weer) een geslaagde dag was :Y)

    Dragonair las in de evolutie van Dratini? What, lucky you.
    Waar vinden jullie die toch? Niet in een woonwijk zeker?

    Nythe schreef:
    (...)
    Dragonair las in de evolutie van Dratini? What, lucky you.
    Waar vinden jullie die toch? Niet in een woonwijk zeker?


    Jep, die ja! Heel toevallig wel in een woonwijk, ik had hem in de buurt van water gevonden.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Nythe schreef:
    (...)
    Dragonair las in de evolutie van Dratini? What, lucky you.
    Waar vinden jullie die toch? Niet in een woonwijk zeker?


    Ik ben tot nu toe drie Dragonair tegengekomen, allemaal op een dijkje of in ieder geval in de buurt ervan^^. Echter kom ik sommige pokemon ook op de meest random plaatsen tegen, al zitten de meeste pokemon toch wel rond om en op de dijk woor ik woon, al heb ik gister ook gewoon een Pickachu en een Hitmonlee in een woonwijk gevonden


    We've lived in the shadows for far too long.

    Om de een of andere reden heb ik altijd minstens drie pidgey's, twee rattata's en een stuk of vijf weedles in de buurt van mijn huis zitten.


    What would Emma do?

    Unrequited schreef:
    (...)

    Ik ben tot nu toe drie Dragonair tegengekomen, allemaal op een dijkje of in ieder geval in de buurt ervan^^. Echter kom ik sommige pokemon ook op de meest random plaatsen tegen, al zitten de meeste pokemon toch wel rond om en op de dijk woor ik woon, al heb ik gister ook gewoon een Pickachu en een Hitmonlee in een woonwijk gevonden

    Ik ben zo jaloers. In mijn dorp is nog niet heel veel bijzonders. Maar ik ben ook nog maar level 8.
    Dit weekend ga ik naar andere plaatsen, hopelijk kom ik dan wat bijzondere tegen. Zit mijn Razz berries al te sparen (:

    Nythe schreef:
    (...)
    Ik ben zo jaloers. In mijn dorp is nog niet heel veel bijzonders. Maar ik ben ook nog maar level 8.
    Dit weekend ga ik naar andere plaatsen, hopelijk kom ik dan wat bijzondere tegen. Zit mijn Razz berries al te sparen (:


    Hier zit ook niet al te gave Pokémons hoor, je moet echt geluk hebben mocht je er een tegen komen. We hebben vooral Zubats, Pidgey's, Rattata's en Weedle's. Ik ga vanavond weer op pad, hopelijk blijft het een beetje droog.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Shit man. Dit is wat ik de afgelopen 24 uur gevangen heb en houd, natuurlijk heb ik meer gevangen, maar dat heb ik al omgewisseld voor candy ^^:
    Dratini 134 + 97
    Eevee 58
    Gastly 88
    Magikarp 41
    Pidgey 105
    Poliwag 139 + 122
    Poliwhirl 50
    Psyduck 175 + 139
    Rattata 89
    Slowpoke 182
    Staryu 200 + 175 + 163
    Voltorb 115 (uit ei, was 104)

    Damn, haha. Sommige zijn echt hoog en die met die lage heb ik er maar een van, dus kan ik die nog niet weg doen, snappie? c:
    Mijn volledige lijst nu:
    Bulbasaur 58
    Caterpie 57
    Dratini 134 + 97
    Eevee 121 + 58
    Exeggcute 184
    Gastly 88
    Goldeen 111
    Kakuna 45 + 63
    Magikarp 41
    Paras 112
    Pidgeot 205
    Pidgey 105
    Pinsir 226
    Poliwag 139 + 122
    Poliwhirl 50
    Psyduck 176 + 175 + 139
    Raticate 265
    Rattata 89
    Slowpoke 182 + 147
    Spearow 119
    Staryu 200 + 175 + 163 + 142
    Voltorb 115
    Zubat 100

    [ bericht aangepast op 14 juli 2016 - 17:15 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Was er net helemaal klaar voor om een stukjs te gaan lopen, doet de app het weer niet. :c


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    Tip!
    Wanneer je een pokémon dichtbij hebt die jij graag wilt hebben, selecteer hem en draai langzaam een rondje. Wanneer je in de juiste richting staat zal er een groen lijntje om de box (rechts onderin na het selecteren van de pokémon) te staan. Als je die kant uit loopt zal dit groene lijntje steeds meer pulsen afgeven en zullen de voetjes ook verdwijnen. Na het laatste voetje zal de pokémon dan ook tevoorschijn komen!

    [ bericht aangepast op 14 juli 2016 - 18:53 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Weten jullie hoe het trainen bij een vriendschappelijke gym werkt? Ik heb al eens gebattled, maar je pokemon wordt daar toch niet sterker van? Of heb ik dat gemist? :')


    What would Emma do?