• P O K E M O N      G O

    Ik weet niet of er hier mede pokémon fans zijn maar deze week is Pokémon GO uitgekomen in Australië en....
    te downloaden in Europa via een omweggetje. Benieuwd hoe? Klik dan hier! (Het zou heel snel beschikbaar moeten worden in Europa, al is de datum nog niet bekend).

    Pokémon GO is een free to play spel voor op je smartphone waarbij je je eigen pokémon kunt vangen, trainen en laten vechten tegen andere pokémons! Het leuke is dat het spel je omgeving gebruikt om pokémons te spawnen. (In mijn geval zat er net een Charmander naast m'n bureau <3)

    Als iemand het speelt of van plan is om het te spelen, laat dan even je username achter :3


    USERS
    Assassin — NinjaNiksel
    RichardSHarmon — KellyMentzij
    Lindemann — Neophema
    Bloodborne — Zwadderaar
    Zubat — Crowlens
    Niphredil — Pisarro
    Jeffmelon — Wolfram0666
    Nadine23x — Naadien
    Nythe — Allemantheia
    OpgeroldEten — Saritaaa
    Basco — GacktMinki
    Sempre — xChloeK
    Bonafide — NoR4U
    Rickon — VetGra
    Rafe — skTijger
    StrawberryShake — FamkeJ
    Heathens — Nichelleheij
    Sena — CaptainFaelan



    MEETINGS
    Noord-Holland — Datum onbekend

    POLLS
    In welk Pokémon GO team zit jij?
    Welke Pokémon GO starter heb je gekozen?

    LIJSTJES
    Wat je moet weten voordat je begint met Pokémon GO




    [ bericht aangepast op 15 juli 2016 - 22:46 ]


    Your make-up is terrible

    Hier nog een nieuwe poll (:

    Welke Pokémon GO starter heb je gekozen?

    Nythe schreef:
    (...)
    Ja, sowieso in augustus las ik. Maar dat gold voor de UK ook, en die hebben het nu al.

    Ah okey! Ben benieuwd.

    Krolock schreef:
    (...)
    Ah okey! Ben benieuwd.

    Ik ook :3 Ga sws over op de echte als hij uit is in Nederland. Maar ik denk dat ik nog wel even wacht op de eerste update na deze, gezien het vastlopen.

    Nythe schreef:
    Hier nog een nieuwe poll (:

    Welke Pokémon GO starter heb je gekozen?

    Per ongeluk Bulbasaur, maar ik wilde pikachu (blijkbaar kon dat), maar eigenlijk Charmender, omdat ik Pikachu niet wist.
    Duidelijk? xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    (...)
    Per ongeluk Bulbasaur, maar ik wilde pikachu (blijkbaar kon dat), maar eigenlijk Charmender, omdat ik Pikachu niet wist.
    Duidelijk? xd

    Hehe, duidelijk (Y)

    Weet iemand waarom sommige pokemon een blauwe achtergrond hebben en anderen niet?
    (eerste en derde raticate, tentacool, spearow en kadabra niet)



    En mijn kat is aangevallen door een rattata XD

    [ bericht aangepast op 14 juli 2016 - 13:25 ]

    Ik ga een Charmander kiezen want dat is altijd al mijn favoriet geweest :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    He ja ik heb het ook


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Volgens reddit zijn dat de pokemon die je in de laatste 24 uur gevangen hebt. Ik ga dat even testen.

    Het zou heel goed kunnen kloppen, als ik sorteer op meest recent staan alle blauwe bovenaan.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2016 - 13:35 ]

    Blijkbaar is er hier zaterdag een Pokémon festival :').
    Ik ben wel benieuwd wat daar te doen is, so i'll be there :Y)
    Ik heet trouwens FamkeJ


    LaAt ZiEn WiE jE bENt


    Ik wist wel dat mijn vriendje in staat was tot een vorm van romantiek <3


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Iwan schreef:
    Ik ga een Charmander kiezen want dat is altijd al mijn favoriet geweest :'D

    Tot Charizard niet meer naar je gaat luisteren, hehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb wat rondgereden en heb opnieuw een voorraadje pokeballs! Ik heb ook twee drowzees en een horsea gevangen. Hij heeft maar 10 CP... :W En een van mijn eieren is uitgekomen en is een voltorb.


    What would Emma do?

    Nog een Dratini! Whooh!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dewgong schreef:
    Ik heb wat rondgereden en heb opnieuw een voorraadje pokeballs! Ik heb ook twee drowzees en een horsea gevangen. Hij heeft maar 10 CP... :W En een van mijn eieren is uitgekomen en is een voltorb.


    Ik heb ee vandaag ook een gehad uit een ei :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    Nog een Dratini! Whooh!


    Ik zag er een op mijn scherm, maar ik kon hem niet vinden. :/ En dan was hij weer weg.


    What would Emma do?