• BEING A PART OF SOMETHING SPECIAL DOESN'T MAKE YOU SPECIAL —
    SOMETHING'S SPECIAL BECAUSE YOU'RE A PART OF IT


    Jongens VOL
    — Daryl Cooper | Ziegler | Luke Hemmings | 1.4
    — Charlie Buckland | HeyitsGraham | William Moseley | 1.3 | Keeper
    — Jordan Goodrich | SadTech | ? | 1.4
    — Alexander 'Jeaden' O'donnel | Philip | Christopher Mccrory | 1.5 | Co-captain cheerleaders
    — Dex William Buchanan | Childs | Chace Crawford | 1.4
    — Gabriele Ezra O’Donnell | Raccoon | Steven Chevrin | 1.5
    — James Joseph Mill | Kots | ? | 1.4
    Meisjes VOL
    — Nova Adams | _patch | Elle Fanning | 1.5
    — Reya Forestier | Velaris | ? | 1.4
    — Hailey Bishop | Panix | ? | 1.4
    — Maeva Alexia Braiden | Canagan | ? | 1.5
    — Rhainnon Taylor | Unrequited | Sabrina Carpentier | 1.4

    Note: sommige personages kunnen dus nieuw op school/in de Glee-Club zijn. Als ze nieuw op school zijn, zullen ze nog geen echte relaties hebben. Dan kun je bijvoorbeeld een lijstje maken met eerste indrukken. Het is toegestaan om liefdesrelaties af te spreken, maar spreek niet af dat sommige mensen verliefd worden. Laat dingen gebeuren en zorg ervoor dat je niet één-op-één gaat spelen. c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik wil wel weer Jeaden terug nemen.. En ook wel nieuwe rollentopic openen mochten jullie akkoord gaan?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik zou het leuk vinden als je weer mee doet c:
    Dan moet er alleen wel een goede reden komen waarom hij ineens weer terug is, omdat sommige dingen zonder zijn vertrek niet gebeurd zouden zijn xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zusak schreef:
    Ik zou het leuk vinden als je weer mee doet c:
    Dan moet er alleen wel een goede reden komen waarom hij ineens weer terug is, omdat sommige dingen zonder zijn vertrek niet gebeurd zouden zijn xd


    Ik verzin wel wat I guess xd. Als ik btw de rollentopic (als jullie mij daarmee vertrouwen tho) opnieuw start... Willen jullie dan ook een nieuw startpunt als iedereen zijn rol ingeleverd heeft of wat? (laat ik maar optimistisch denken en hopen dat er duizenden nieuwe leden komen xd.)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Van mij mag je die wel maken ^^
    Ik zou persoonlijk wel graag gewoon verder gaan met waar ze nu zijn, want het loopt net lekker.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik zou Jordan ook best terug willen, want ik had niet echt een doel meer voor hem zonder Jeaden voor mijn gevoel en de lol was er voor mij ook af toen die weg ging, maar ik denk dat ik hem dan niet meer zo close laat zijn met iemand meteen in het begin. Dus dat het moet groeien.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2016 - 10:59 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ruin schreef:
    Ik zou Jordan ook best terug willen, want ik had niet echt een doel meer voor hem zonder Jeaden voor mijn gevoel en de lol was er voor mij ook af toen die weg ging, maar ik denk dat ik hem dan niet meer zo close laat zijn met iemand meteen in het begin. Dus dat het moet groeien.


    Whut about Jeaden & Jordan then?

    ~~~~

    Ik wacht eerst ff of mensen goed vinden dat ik hem open de nieuwe rollentopic and stuff voor ik dit doe.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Whut about Jeaden & Jordan then?

    ~~~~

    Ik wacht eerst ff of mensen goed vinden dat ik hem open de nieuwe rollentopic and stuff voor ik dit doe.


    Nja, het kan wel, maar dan is hun vriendschap niet zo groot nog. Ik wil even een fresh start. Anders kan ik het ook wel zo doen dat Jordan ook een nieuw lid is. Dan is dat de enige kleine aanpassing. En dan is er niet zoveel om te veranderen, alleen hun vriendschap. En voor de rest kent hij iedereen wel een beetje door zijn positie in het sporten en doordat hij ook al langer op de school zit.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dit is in no way vervelend bedoeld maar het leek mij logischer dat iemand die al een langere tijd meedoet aan de RPG het rollentopic opent? Nu opper ik niet meteen mezelf omdat ik weet dat ik het druk heb met uni, maar dat was gewoon mijn gevoel, haha. Misschien kunnen we even wachten op de andere mensen om te besluiten wie het nieuwe rollentopic opent?

    [ bericht aangepast op 24 sep 2016 - 18:11 ]


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Mij maakt het niet uit wie het rolletopic opent, wat dat betreft vind ik alles prima.
    Ook ik zou wel graag verder willen gaan waar we nu zijn, wat volgens mij best makkelijk als startpunt eveneens gebruikt kan worden. (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Oke, maar is het niet heel raar dat Jordan dan nieuw is in Glee club? Gezien ze elkaar allemaal best goed leken te kennen door Glee you know. Maar het kan ook dat ze elkaar nog net zo goed kennen omdat hij sport. Ik weet niet waar dit heen gaat. Laat maar.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het is een aanpassing die we dan gewoon moeten maken, daar krijgen we vast wel iets op verzonnen en Jordan zit toch gewoon bij hun op school? Dus daar kennen ze hem dan sowieso toch al van?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Canagan schreef:
    Het is een aanpassing die we dan gewoon moeten maken, daar krijgen we vast wel iets op verzonnen en Jordan zit toch gewoon bij hun op school? Dus daar kennen ze hem dan sowieso toch al van?

    Ja dat zei ik ook, lol. Maar ik wist niet zo goed waar ik naartoe ging met mijn vraagdingverhaaliets


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ruin schreef:
    (...)
    Ja dat zei ik ook, lol. Maar ik wist niet zo goed waar ik naartoe ging met mijn vraagdingverhaaliets


    Is op zich niet zo heel raar, toch? Als jij gewoon aangeeft met wie je relaties wil cq wie hij al wel en niet kent, dan verzinnen we overal wel wat omheen. (: Leuk dat je weer meedoet in ieder geval!


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Childs schreef:
    (...)

    Is op zich niet zo heel raar, toch? Als jij gewoon aangeeft met wie je relaties wil cq wie hij al wel en niet kent, dan verzinnen we overal wel wat omheen. (: Leuk dat je weer meedoet in ieder geval!

    Ik zou anders ook een gloednieuw personage kunnen maken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ruin schreef:
    (...)
    Ik zou anders ook een gloednieuw personage kunnen maken.


    Dat is aan jou! Als dat je makkelijker lijkt kan het ook prima, we beginnen toch deels opnieuw op het vlak van personages.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted