• BEING A PART OF SOMETHING SPECIAL DOESN'T MAKE YOU SPECIAL —
    SOMETHING'S SPECIAL BECAUSE YOU'RE A PART OF IT


    Jongens VOL
    — Daryl Cooper | Ziegler | Luke Hemmings | 1.4
    — Charlie Buckland | HeyitsGraham | William Moseley | 1.3 | Keeper
    — Jordan Goodrich | SadTech | ? | 1.4
    — Alexander 'Jeaden' O'donnel | Philip | Christopher Mccrory | 1.5 | Co-captain cheerleaders
    — Dex William Buchanan | Childs | Chace Crawford | 1.4
    — Gabriele Ezra O’Donnell | Raccoon | Steven Chevrin | 1.5
    — James Joseph Mill | Kots | ? | 1.4
    Meisjes VOL
    — Nova Adams | _patch | Elle Fanning | 1.5
    — Reya Forestier | Velaris | ? | 1.4
    — Hailey Bishop | Panix | ? | 1.4
    — Maeva Alexia Braiden | Canagan | ? | 1.5
    — Rhainnon Taylor | Unrequited | Sabrina Carpentier | 1.4

    Note: sommige personages kunnen dus nieuw op school/in de Glee-Club zijn. Als ze nieuw op school zijn, zullen ze nog geen echte relaties hebben. Dan kun je bijvoorbeeld een lijstje maken met eerste indrukken. Het is toegestaan om liefdesrelaties af te spreken, maar spreek niet af dat sommige mensen verliefd worden. Laat dingen gebeuren en zorg ervoor dat je niet één-op-één gaat spelen. c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Zusak schreef:
    No offence to anyone, maar ik snap niet hoe sommige leden niemand kennen... Sowieso zijn het allemaal seniors of juniors en de mensen in je eigen laag ken je wel, plus ze hebben vast al wel minstens één Glee les gehad, en het is in een klein stad, dus erg groot zal de school ook niet zijn...


    Avery is nieuw op school, dus dat is sowieso logisch dat zij bijna niemand kent


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    That I get, maar ze kunnen niet allemaal nieuw zijn :') + dan zouden ze alsnog elkaars naam wel moeten weten van de eerste Glee les xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    True, maar misschien kent ze de namen wel, maar heeft ze meer met Riker opgetrokken? Idk hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zusak schreef:
    No offence to anyone, maar ik snap niet hoe sommige leden niemand kennen... Sowieso zijn het allemaal seniors of juniors en de mensen in je eigen laag ken je wel, plus ze hebben vast al wel minstens één Glee les gehad, en het is in een klein stad, dus erg groot zal de school ook niet zijn...


    Nou dan kent ze mensen alleen van naam en gezicht. Nia heeft geen relaties voor de rest, omdat niemand reageerde toen ik er naar vroeg. En misschien ben ik dan wel niet zo outgoing dat ik denk ik zal mensen even persoonlijk een bericht sturen, want ik kwam later inspringen en dan heeft vrijwel iedereen toch zijn relaties al helemaal vol. Dus ik dacht laten we het maar doen zonder relaties en zien wat er dan gebeurt.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    dubbel

    [ bericht aangepast op 5 okt 2016 - 12:34 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ruin > AiLaikHeda


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Van mij mag er langzamerhand naar de karaoke toegewerkt worden. Niet iedereen zit nog in de kamer, maar de eerste die wil beginnen mag dat doen. Je mag er zelf voor kiezen of je dan je personage al meteen naar de woonkamer stuurt of dat je even wacht en je gesprek afmaakt.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Maslany schreef:
    Van mij mag er langzamerhand naar de karaoke toegewerkt worden. Niet iedereen zit nog in de kamer, maar de eerste die wil beginnen mag dat doen. Je mag er zelf voor kiezen of je dan je personage al meteen naar de woonkamer stuurt of dat je even wacht en je gesprek afmaakt.


    Het is al begonnen :p


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    AiLaikHeda schreef:
    (...)

    Het is al begonnen :p


    Oh, lekker dit, haha. (: Dat laat maar weer eens zien hoe gefocust ik ben. Fijn!


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Maslany schreef:
    (...)

    Oh, lekker dit, haha. (: Dat laat maar weer eens zien hoe gefocust ik ben. Fijn!

    Haha, kan gebeuren ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Is er iemand voor Maeva? Ik weet het namelijk even echt niet voor haar.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Canagan schreef:
    Is er iemand voor Maeva? Ik weet het namelijk even echt niet voor haar.

    Ze mag wel naar Riker en Avery toekomen ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ja prima!


    When you believe your dreams come true

    Kan een van jullie haar misschien verwerken in een post? Ik kom maar niet op een begin. :/


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik kan anders Leahs post veranderen, dat ze de microfoon aan Maeva geeft?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered