• BEING A PART OF SOMETHING SPECIAL DOESN'T MAKE YOU SPECIAL —
    SOMETHING'S SPECIAL BECAUSE YOU'RE A PART OF IT


    Jongens VOL
    — Daryl Cooper | Ziegler | Luke Hemmings | 1.4
    — Charlie Buckland | HeyitsGraham | William Moseley | 1.3 | Keeper
    — Jordan Goodrich | SadTech | ? | 1.4
    — Alexander 'Jeaden' O'donnel | Philip | Christopher Mccrory | 1.5 | Co-captain cheerleaders
    — Dex William Buchanan | Childs | Chace Crawford | 1.4
    — Gabriele Ezra O’Donnell | Raccoon | Steven Chevrin | 1.5
    — James Joseph Mill | Kots | ? | 1.4
    Meisjes VOL
    — Nova Adams | _patch | Elle Fanning | 1.5
    — Reya Forestier | Velaris | ? | 1.4
    — Hailey Bishop | Panix | ? | 1.4
    — Maeva Alexia Braiden | Canagan | ? | 1.5
    — Rhainnon Taylor | Unrequited | Sabrina Carpentier | 1.4

    Note: sommige personages kunnen dus nieuw op school/in de Glee-Club zijn. Als ze nieuw op school zijn, zullen ze nog geen echte relaties hebben. Dan kun je bijvoorbeeld een lijstje maken met eerste indrukken. Het is toegestaan om liefdesrelaties af te spreken, maar spreek niet af dat sommige mensen verliefd worden. Laat dingen gebeuren en zorg ervoor dat je niet één-op-één gaat spelen. c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Childs schreef:
    (...)

    Dat is aan jou! Als dat je makkelijker lijkt kan het ook prima, we beginnen toch deels opnieuw op het vlak van personages.

    Ik denk dat ik dat ga doen!
    Dan laat ik Jordan wegvallen en maak ik een nieuw personage.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wanneer komt het nieuwe rollentopic?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Voor het nieuwe rollentopic is het trouwens denk ik wel handig als iedereen zijn/haar rol daar in post c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik wil het op zich wel openen mocht er al behoefte aan zijn, dan doe ik dat vanavond.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ik kom er vanavond niet meer aan toe, misschien kunnen we iemand aanwijzen die het dan bijvoorbeeld morgen doet?


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ja kom op. Zit al sinds vanmiddag te wachten...

    Nou ik maak hem wel aan dan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    No offence, maar je kunt toch wel een beetje geduld hebben? Je wilde je in eerste instantie uitschrijven, dus zou het logischer vinden mocht iemand anders het aanmaken, heb er alleen zelf niet veel tijd voor.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zusak schreef:
    No offence, maar je kunt toch wel een beetje geduld hebben? Je wilde je in eerste instantie uitschrijven, dus zou het logischer vinden mocht iemand anders het aanmaken, heb er alleen zelf niet veel tijd voor.


    Hoezo, ik doe toch weer mee? Dus waarom zou ik het topic niet mogen maken?

    + ik heb de tijd ervoor.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2016 - 21:03 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Voor mij persoonlijk om de reden die Childs ook gaf.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik wachtte op reactie van mensen als goedkeuring dat ik hem zou openen, wil het best vanavond nog doen maar heb geen uren meer aangezien ik morgen weer vroeg naar de uni moet.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Mij maakt het niet uit of vanaaf of morgen!

    Btw; loved Carlyssss post
    :Y)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Childs schreef:
    Ik wachtte op reactie van mensen als goedkeuring dat ik hem zou openen, wil het best vanavond nog doen maar heb geen uren meer aangezien ik morgen weer vroeg naar de uni moet.


    Gooi hem maar open. (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Hij staat er! Heb wel gewoon Sanne's lay-out overgenomen dus ik hoop dat ze dat niet erg vindt.

    KLIK.
    Zetten jullie allemaal even jullie rollen hier in?

    [ bericht aangepast op 25 sep 2016 - 21:48 ]


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Riker is af, ik ga nu posten. Hij is wat aan de late kant, dus komt net aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Beetje shitty post sorry!


    Everything is illuminated by the light of our past.