• BEING A PART OF SOMETHING SPECIAL DOESN'T MAKE YOU SPECIAL —
    SOMETHING'S SPECIAL BECAUSE YOU'RE A PART OF IT


    Jongens VOL
    — Daryl Cooper | Ziegler | Luke Hemmings | 1.4
    — Charlie Buckland | HeyitsGraham | William Moseley | 1.3 | Keeper
    — Jordan Goodrich | SadTech | ? | 1.4
    — Alexander 'Jeaden' O'donnel | Philip | Christopher Mccrory | 1.5 | Co-captain cheerleaders
    — Dex William Buchanan | Childs | Chace Crawford | 1.4
    — Gabriele Ezra O’Donnell | Raccoon | Steven Chevrin | 1.5
    — James Joseph Mill | Kots | ? | 1.4
    Meisjes VOL
    — Nova Adams | _patch | Elle Fanning | 1.5
    — Reya Forestier | Velaris | ? | 1.4
    — Hailey Bishop | Panix | ? | 1.4
    — Maeva Alexia Braiden | Canagan | ? | 1.5
    — Rhainnon Taylor | Unrequited | Sabrina Carpentier | 1.4

    Note: sommige personages kunnen dus nieuw op school/in de Glee-Club zijn. Als ze nieuw op school zijn, zullen ze nog geen echte relaties hebben. Dan kun je bijvoorbeeld een lijstje maken met eerste indrukken. Het is toegestaan om liefdesrelaties af te spreken, maar spreek niet af dat sommige mensen verliefd worden. Laat dingen gebeuren en zorg ervoor dat je niet één-op-één gaat spelen. c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik zat daar zelf ook over na te denken idd, maar dan is het praktischer als een klein groepje het doet oid, want anders ben ik bang dat het dood gaat lopen omdat er op iedereen/veel gewacht gaat moeten worden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zusak schreef:
    Ik zat daar zelf ook over na te denken idd, maar dan is het praktischer als een klein groepje het doet oid, want anders ben ik bang dat het dood gaat lopen omdat er op iedereen/veel gewacht gaat moeten worden.

    True, Riker is sowieso van de partij haha


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jaa, vind ik leuk! Avery kan wel meedoen


    When you believe your dreams come true

    Of, ze zingen omstebeurten gewoon iets, zonder dat de rest er echt op moet wachten. Want je kunt prima luisteren naar iemand die zingt en tegelijkertijd met iemand fluisteren oid


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zusak schreef:
    Of, ze zingen omstebeurten gewoon iets, zonder dat de rest er echt op moet wachten. Want je kunt prima luisteren naar iemand die zingt en tegelijkertijd met iemand fluisteren oid

    Ja, want met een karaoke praat iedereen er toch altijd doorheen of zingen mee, dus dat is niet zo erg. Misschien ook leuk dat als de ene klaar is, deze een andere aanwijst, dan krijg je ook wat meer interactie?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ruin schreef:
    (...)
    Ja, want met een karaoke praat iedereen er toch altijd doorheen of zingen mee, dus dat is niet zo erg. Misschien ook leuk dat als de ene klaar is, deze een andere aanwijst, dan krijg je ook wat meer interactie?


    Zoiets is wel leuk ja! En dan eventueel af en toe een duet of zo er doorheen?


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Maslany schreef:
    (...)

    Zoiets is wel leuk ja! En dan eventueel af en toe een duet of zo er doorheen?



    Leah and Dex duet?



    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zal ik Riker een karaoke voor laten stellen? Dat hij dat zeg maar ziet staan in de hoek en hij het zonde vind dat het niet gebruikt wordt? Gezien hij nu gevraagd wordt te zingen, lijkt het mij een perfect moment, hehe


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik denk niet dat Leah een random karaokeset in haar woonkamer heeft staan xd. Ze heeft wel een Wii en sowieso singstar of hoe het ook heet.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zusak schreef:
    Ik denk niet dat Leah een random karaokeset in haar woonkamer heeft staan xd. Ze heeft wel een Wii en sowieso singstar of hoe het ook heet.

    Ah ja dat kan ook, maakt het dan uit wat voor liedje ik ervoor kies? Gezien ik niet weet wat er allemaal op staat xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Pick whatever you like :') Ik weet het zelf ook niet.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jongens ik heb Nia binnen laten lopen, maar het daarna redelijk open gelaten omdat ik haar niet zomaar andere mensen wou laten onderbreken. Ik hoopte nu eigenlijk dat er iemand is die haar even welkom heet ofzo, want ze kent voor de rest helemaal niemand. Dus is er iemand die zich opoffert?


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Zusak schreef:
    (...)


    Leah and Dex duet?




    Yessssssss!!! Wel iets vrolijks tho


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Dan geef ik de microfoon door aan hun :p


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    No offence to anyone, maar ik snap niet hoe sommige leden niemand kennen... Sowieso zijn het allemaal seniors of juniors en de mensen in je eigen laag ken je wel, plus ze hebben vast al wel minstens één Glee les gehad, en het is in een klein stad, dus erg groot zal de school ook niet zijn...


    To the stars who listen — and the dreams that are answered