• HIER KUN JE AL JE FRUSTRATIES, EUFORISCHE MOMENTEN EN HERSENSPINSELS KWIJT.
    DUS ZIT JE IETS DWARS? HEB JE PROBLEMEN? IS JE IJSJE NIET LEKKER? WIL JE KLAGEN OVER DONALD TRUMP OF ZIJN HAAR? OF VOEL JE JE GEWOON ZO ONTZETTEND BLIJ EN WIL JE DAT MET DE REST VAN QUIZLET DELEN?
    SCHRIJF HIER DAN ALLES VAN JE AF.

    GredWeasley schreef:
    NO Waarom komen mijn Gilderoy smileys niet aan 0.0 (no_chears)

    Edit: Vooral blijven sturen dus. OOIT ZULLEN ZE AANKOMEN MWUHAHAHAHA


    Mijn mobiel is dood. Tenminste, ik heb een zeer groot vermoeden dat je die krengen naar mij aan het sturen bent;p Hopelijk blijft mijn mobiel nog even dood ;')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Mijn mobiel is dood. Tenminste, ik heb een zeer groot vermoeden dat je die krengen naar mij aan het sturen bent;p Hopelijk blijft mijn mobiel nog even dood ;')


    Hoe kom je erbij? (A)

    Murp stomme mobiel het was zo cute, gaat je mobiel het verpesten.


    Happy Birthday my Potter!

    GredWeasley schreef:
    (...)

    Hoe kom je erbij? (A)

    Murp stomme mobiel het was zo cute, gaat je mobiel het verpesten.


    Hahaha true. Het was adorable^^ Ik ga eerst even thee drinken en dan ga ik hem weer proberen aan te zetten


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Mijn wifi doet vervelend...

    //Zo lastig om te kiezen tussen ietsje te willen afvallen zodat ik straks bikini proof ben als ik naar Spanje ga, of dat ik een zak chips en een glas cola zal gaan pakken


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Hoe raak ik die domme schildpad nu toch steeds kwijt? HET IS MEER DAN 20 GRADEN KOM BOVEN.


    What would Emma do?

    Dewgong schreef:
    Hoe raak ik die domme schildpad nu toch steeds kwijt? HET IS MEER DAN 20 GRADEN KOM BOVEN.


    Stiekem leef ik echt voor je schildpad posts in ljh.


    Your make-up is terrible

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Hahaha true. Het was adorable^^ Ik ga eerst even thee drinken en dan ga ik hem weer proberen aan te zetten


    Sterkte :D


    Happy Birthday my Potter!

    Ik heb 200 woorden aan mijn verhaal geschreven wauw.
    Misschien kan ik dit beter even laten liggen voor nu, want er komt echt helemaal niets uit :/


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Assassin schreef:
    (...)

    Stiekem leef ik echt voor je schildpad posts in ljh.

    Second that, de schildpaddenposts zijn onderdeel van die paar soorten posts in het LJH waar ik altijd blij van word


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Sableye schreef:
    (...)
    Het ligt er denk ik meer aan waarover je dan droomt. (wbw)


    Als ik zeg dat er een bed en een foto aan te pas komt, is het dan goed? (krul)

    [ bericht aangepast op 24 juli 2016 - 20:44 ]

    Wandelen met de hond is leuk. Van die stekende muggen/vliegen wat minder. (cat)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Eigenlijk heb ik nu echt een paar vriendinnen waar ik echt op kan rekenen en ik ben er stiekem heel blij mee. Ik had niet verwacht om zoiets nog mee te maken.


    Your make-up is terrible

    Ik heb echt het gevoel dat ik er totaal niet meer toe doe


    Caution first, always.

    dad: "hoe werkt de Gear VR precies die krijgen we gratis binnen"
    me: "dan stop je je mobiel in de VR en daarna om je hoofd, soortvan real-life bioscoop"
    dad: "oh kun je goed Pokemon Go mee spelen"

    hoe kom je erbij papa :') JE SPEELT T NIET EENS :'))))))

    Haha, dat vind ik fijn om te lezen. :'D Ze had in de week een beetje vrijheid gekregen en heeft zich in de tussentijd onder gegraven. Nu heeft ze besloten niet meer boven te komen. -.-' Ik had de pech dat ze zich al enkele dagen aan het volvreten was met gras, dus kan ze nog wel eventjes gaan zonder terug boven te komen...

    Ik heb het gevoel dat ik de enige ben die snapt hoe slither.io werkt...


    What would Emma do?