• HIER KUN JE AL JE FRUSTRATIES, EUFORISCHE MOMENTEN EN HERSENSPINSELS KWIJT.
    DUS ZIT JE IETS DWARS? HEB JE PROBLEMEN? IS JE IJSJE NIET LEKKER? WIL JE KLAGEN OVER DONALD TRUMP OF ZIJN HAAR? OF VOEL JE JE GEWOON ZO ONTZETTEND BLIJ EN WIL JE DAT MET DE REST VAN QUIZLET DELEN?
    SCHRIJF HIER DAN ALLES VAN JE AF.

    Aerodactyl schreef:
    (...)
    Ja, maar dan vind ik het raar dat windows meteen zo iets heeft van; Nope, zoek het maar uit!
    Het was simpel AVG xd


    Ik vond Windows XP eigenlijk wel fijn. Misschien is het goed dat ik geen windows meer heb :')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Dinsdag komt er een vriendin na 12 uur en blijft eten, leuk c:
    We hebben ook al een soort van besproken te gaan zwemmen als ze van vakantie terugkomt ^^
    Contacten aanscherpen was sowieso een ding om te doen in deze vakantie, dus dat is mooooj (ja met een j)

    [ bericht aangepast op 24 juli 2016 - 17:24 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waarom lopen jullie altijd weg als ik bij jullie kom zitten?
    Wil ik een keer gezellig doen.... :X


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Zojuist eens eerlijk gezegd dat ik geen zin heb om iets te doen, ipv gewoon gaan met tegenzin. Go me


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Het enige dat ik er uit krijg is OMG OMG OMGGGGGG


    What would Emma do?

    Het was maar een opmerking... Jezus.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    En weer geweld in Duitsland...


    What would Emma do?

    Ik vind het zo vreselijk sexy wanneer mijn vriend gitaar zit te spelen bij een ventilator. Mijn God.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Het is zo fijn dat ik nu mijn opa en mijn zusjes tegelijk kan opzoeken op hun verjaardagen. Ik haatte die andere begraafplaats en nu zijn ze gewoon samen. <3


    Caution first, always.

    Waarom moet je altijd overal bijzijn? Het is wel heel "toevallig" dat je haar altijd wegroept als ik haar aai, ze naar mij toekomt of dat ik maar even naar haar kijk. En ik geloof niet in toeval, dus je doet het expres. Ik irriteer me de klote aan je. Stupid ***.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2016 - 18:04 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tired


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dewgong schreef:
    Het enige dat ik er uit krijg is OMG OMG OMGGGGGG



    woaaaah the thumbnail does REALLY LOOK LIKE UNCHARTED 4

    Goldblum schreef:
    Het is zo fijn dat ik nu mijn opa en mijn zusjes tegelijk kan opzoeken op hun verjaardagen. Ik haatte die andere begraafplaats en nu zijn ze gewoon samen. <3


    This sounds beautiful and sad..


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik snap niet wat ik verkeerd heb gedaan. Waarom wil je mij niet spreken? Waarom negeer je mij al voor weken? Waarom ben je plotseling op vakantie zonder dat ik het wist? Ik begrijp het gewoon niet. Waar ben je en wat is er aan de hand?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Thanks for being interested in what I have to say.


    kindness is never a burden.