• HIER KUN JE AL JE FRUSTRATIES, EUFORISCHE MOMENTEN EN HERSENSPINSELS KWIJT.
    DUS ZIT JE IETS DWARS? HEB JE PROBLEMEN? IS JE IJSJE NIET LEKKER? WIL JE KLAGEN OVER DONALD TRUMP OF ZIJN HAAR? OF VOEL JE JE GEWOON ZO ONTZETTEND BLIJ EN WIL JE DAT MET DE REST VAN QUIZLET DELEN?
    SCHRIJF HIER DAN ALLES VAN JE AF.

    Die vrouw van het boogschieten noemde mij een "natuurtalent". Dat maakt me zo blij :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    GredWeasley schreef:
    (...)

    (bloos) yay. Hopelijk betekent die rust ook 60K schrijven :Y)


    Holy o.O Well, goodluck! *O*


    OTOFT: Naaaaaaaahwieeeeeee I feel so happy with you. (bloos)



    Aerodactyl schreef:
    Die vrouw van het boogschieten noemde mij een "natuurtalent". Dat maakt me zo blij :3


    Tell meeeee! *O*

    [ bericht aangepast op 24 juli 2016 - 13:52 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Deze uitspraak was hypocriet en veel te ironisch terwijl ik het heel serieus bedoelde, whut :')

    Animato schreef:
    (...)

    Tell meeeee! *O*


    Het was echt geweldig! In september gaan ze beginnen met een kennismakingsdag en daar ga ik me voor aanmelden. Ik denk dat ik er op ga! *O*


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RIP duimnagel, je hebt er een mooie twee maanden opgezeten. Alleen nu die helse pijn van het inscheuren proberen te maskeren.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik ben zo zat van je.

    / Hypocriet.

    / "Als je gestoken bent door een insect moet je je gewoon niet aanstellen en het negeren."

    [ bericht aangepast op 24 juli 2016 - 14:54 ]

    net grote schoonmaak hier op Q gehouden, was zo'n warboel :Y)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Ja buren, ik basketbal graag. Het spijt me dat ik 1 minuut van de week op zaterdagavond eens wat aan het dribbelen ben. Als de gemeente besluit eens een sportveld aan te leggen, hebben jullie helemaal geen last meer van me. Beloofd.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Rivailles schreef:
    Ja buren, ik basketbal graag. Het spijt me dat ik 1 minuut van de week op zaterdagavond eens wat aan het dribbelen ben. Als de gemeente besluit eens een sportveld aan te leggen, hebben jullie helemaal geen last meer van me. Beloofd.

    Fuck die buren, de straat is openbaar terrein voor iedereen c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aerodactyl schreef:
    (...)

    Het was echt geweldig! In september gaan ze beginnen met een kennismakingsdag en daar ga ik me voor aanmelden. Ik denk dat ik er op ga! *O*


    Aaah wat leuk! Boogschieten ís ook gewoon enorm leuk om te doen! :3
    Erg fijn dat je het naar je zin hebt gehad! *O*


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Animato schreef:
    (...)

    Aaah wat leuk! Boogschieten ís ook gewoon enorm leuk om te doen! :3
    Erg fijn dat je het naar je zin hebt gehad! *O*


    Mijn arm is wel lam nu, mede omdat ik in die de boog vasthield en deze gister hard had gestoten bij het elektrobotje D:
    Maar goed, het was wel erg leuk. Ik heb vier keer 6 pijlen geschoten op 10 meter en daarvan was minstens de helft in het geel en in het rood. En volgens mij van alle pijlen bij elkaar had ik er maar 4 naast het target geschoten :3

    [ bericht aangepast op 24 juli 2016 - 15:16 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb zin om mijn andere verhaal weer op te pakken en uit te werken, maar ik vind dat ik me eerst moet focussen op mijn huidige verhaal omdat ik anders weer afgeleid raak en bleeeh. Soms kan ik mijn hoofd wel tegen een muur slaan. Het afronden van dingen is gewoon moeilijk.

    Aerodactyl schreef:
    (...)

    Mijn arm is wel lam nu, mede omdat ik in die de boog vasthield en deze gister hard had gestoten bij het elektrobotje D:
    Maar goed, het was wel erg leuk. Ik heb vier keer 6 pijlen geschoten op 10 meter en daarvan was minstens de helft in het geel en in het rood. En volgens mij van alle pijlen bij elkaar had ik er maar 4 naast het target geschoten :3


    Aii das wat minder! Hopelijk heb je er snel geen last meer van!

    En dan heb je goed geschoten zeg! Was het traditioneel boogschieten of wedstrijdschieten eigenlijk? Qua soort club wat het is bedoel ik dan.
    Maar netjes gedaan, iets om trots op te zijn! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Animato schreef:
    (...)

    Aii das wat minder! Hopelijk heb je er snel geen last meer van!

    En dan heb je goed geschoten zeg! Was het traditioneel boogschieten of wedstrijdschieten eigenlijk? Qua soort club wat het is bedoel ik dan.
    Maar netjes gedaan, iets om trots op te zijn! ^^

    Het is voor beiden soorten, traditioneel en wedstrijd. Je kunt ook kiezen wat je gaat doen na een half jaar c:

    [ bericht aangepast op 24 juli 2016 - 15:21 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aerodactyl schreef:
    (...)
    Het is voor beiden soorten, traditioneel en wedstrijd. Je kunt ook kiezen wat je gaat doen na een half jaar c:


    Ooh das helemaal leuk! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •