• HIER KUN JE AL JE FRUSTRATIES, EUFORISCHE MOMENTEN EN HERSENSPINSELS KWIJT.
    DUS ZIT JE IETS DWARS? HEB JE PROBLEMEN? IS JE IJSJE NIET LEKKER? WIL JE KLAGEN OVER DONALD TRUMP OF ZIJN HAAR? OF VOEL JE JE GEWOON ZO ONTZETTEND BLIJ EN WIL JE DAT MET DE REST VAN QUIZLET DELEN?
    SCHRIJF HIER DAN ALLES VAN JE AF.

    Animato schreef:
    (...)

    Ooh das helemaal leuk! :3

    Had de vorige ge-edit, maar je was te snel haha

    Maar als je - je daar aanmeld krijg je ook een pasje en daarmee mag je wedstrijden doen door heel Nederland bij verenigingen. Wat mij wel interessant lijkt is 3D schieten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aerodactyl schreef:
    (...)
    Had de vorige ge-edit, maar je was te snel haha

    Maar als je - je daar aanmeld krijg je ook een pasje en daarmee mag je wedstrijden doen door heel Nederland bij verenigingen. Wat mij wel interessant lijkt is 3D schieten.


    Oops, sorry! :')

    Je bedoelt op de 3D doelen, dieren enzo? Dat is inderdaad wel heel leuk om te doen. Hoewel ik het niet echt heel anders vind als op een doelpak schieten, maar dat kan ook komen doordat het bij ons niet echt spectaculair wordt gepresenteerd. Wel nice dat je door heel NL wedstrijden mag doen. Doordat wij alleen traditionele hebben is dat bij ons niet zo. Bij ons is alleen onderling dat er wedstrijdjes worden geschoten.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Animato schreef:
    (...)

    Oops, sorry! :')

    Je bedoelt op de 3D doelen, dieren enzo? Dat is inderdaad wel heel leuk om te doen. Hoewel ik het niet echt heel anders vind als op een doelpak schieten, maar dat kan ook komen doordat het bij ons niet echt spectaculair wordt gepresenteerd. Wel nice dat je door heel NL wedstrijden mag doen. Doordat wij alleen traditionele hebben is dat bij ons niet zo. Bij ons is alleen onderling dat er wedstrijdjes worden geschoten.


    Ja met dieren c:
    Dat kun je op Texel schijnbaar heel groots doen! Hinthint, hahah.

    Maar dat is wel jammer, kun je je niet via internet aanmelden voor een pasje of zo?

    [ bericht aangepast op 24 juli 2016 - 15:28 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aerodactyl schreef:
    (...)

    Ja met dieren c:
    Dat kun je op Texel schijnbaar heel groots doen! Hinthint, hahah.

    Maar dat is wel jammer, kun je je niet via internet aanmelden voor een pasje of zo?


    Oeh, moest ik maar eens gaan googlen dan. _O_
    Uh geen idee eigenlijk. Ik schiet traditioneel eh, maar uberhaupt. Wedstrijden kosten geld en zo en ik vind het zoals het nu is eigenlijk ook wel best. Ben namelijk niet geweldig goed en ik verbeter mezelf liever eerst voordat ik aan andere wedstrijden mee ga doen dan onderlinge wedstrijdjes. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Animato schreef:
    (...)

    Oeh, moest ik maar eens gaan googlen dan. _O_
    Uh geen idee eigenlijk. Ik schiet traditioneel eh, maar uberhaupt. Wedstrijden kosten geld en zo en ik vind het zoals het nu is eigenlijk ook wel best. Ben namelijk niet geweldig goed en ik verbeter mezelf liever eerst voordat ik aan andere wedstrijden mee ga doen dan onderlinge wedstrijdjes. (:


    Jaa snap ik c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Eh, deze onweer wordt wel heel luid nu. Best eng als je op een camping zit oké.

    Ik heb er zo'n hekel aan als mensen windows 10 de schuld geven van problemen die door heel andere dingen veroorzaakt worden en zo iedereen bang maken ervoor.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik heb er zo'n hekel aan als mensen windows 10 de schuld geven van problemen die door heel andere dingen veroorzaakt worden en zo iedereen bang maken ervoor.


    Ik heb er gewoon niets mee :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aerodactyl schreef:
    (...)

    Ik heb er gewoon niets mee :Y)


    Mensen vinden veranderingen nou eenmaal moeilijk.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Mensen vinden veranderingen nou eenmaal moeilijk.


    Ik vind W10 gewoon niet zo fijn klinken xd
    Ik was net gewend aan W8.1, veranderd het wéér xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aerodactyl schreef:
    (...)

    Ik vind W10 gewoon niet zo fijn klinken xd
    Ik was net gewend aan W8.1, veranderd het wéér xd


    Ik wilde helemaal niet wennen aan 8, haha. Ik vond dat zo vreselijk, vooral omdat het gericht was op touchscreens. Misschien ben ik daarom wel zo blij met 10, dat is tenminste 'normaal'. En de meeste van de problemen die mensen hebben, zijn dingen die ze zelf veroorzaken of te maken hebben met de hardware, die ze op windows 8 of 7 ook zouden krijgen. Maar als ze 7 of 8 hadden, zouden ze windows niet de schuld geven.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik wilde helemaal niet wennen aan 8, haha. Ik vond dat zo vreselijk, vooral omdat het gericht was op touchscreens. Misschien ben ik daarom wel zo blij met 10, dat is tenminste 'normaal'. En de meeste van de problemen die mensen hebben, zijn dingen die ze zelf veroorzaken of te maken hebben met de hardware, die ze op windows 8 of 7 ook zouden krijgen. Maar als ze 7 of 8 hadden, zouden ze windows niet de schuld geven.


    Nja, mijn gehele windows was vastgelopen na een download en dat zei mijn laptop ook echt. Hoe het precies kwam weet ik niet, maar herstel heeft het goed gedaan en de download weer weggegooid


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik begrijp het niet. Jij, uit alle mensen, was jij zo diep verzeild geraakt dat je het niet meer aan kon. Ik begrijp dit niet. Ik bevat dit niet. Waarom.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Aerodactyl schreef:
    (...)

    Nja, mijn gehele windows was vastgelopen na een download en dat zei mijn laptop ook echt. Hoe het precies kwam weet ik niet, maar herstel heeft het goed gedaan en de download weer weggegooid


    Dat ligt waarschijnlijk gewoon aan de download.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat ligt waarschijnlijk gewoon aan de download.

    Ja, maar dan vind ik het raar dat windows meteen zo iets heeft van; Nope, zoek het maar uit!
    Het was simpel AVG xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.