• Topic 2, nog steeds zonder beginpost!


    Spinning around, I'm weightless.

    naestivate schreef:
    Isaiah gaat wel zijn mannetje proberen te staan hoor haha.
    Met al zijn cheerleadervriendinnetjes, haarzwiep

    LIZ DIE HEM KOMT VERDEDIGEN HAHAHAH


    Spinning around, I'm weightless.

    PecuIiar schreef:
    (...)
    LIZ DIE HEM KOMT VERDEDIGEN HAHAHAH

    TRUE THAT! NIEMAND KAN TEGEN TEAM LIZAIAH <3

    Relatievoorstellen Marlene
    Lily × Beste vriendinnen. Marlene en Lily kennen elkaar al sinds hun eerste jaar op Hogwarts en ze zou alles overhebben voor het meisje.
    Brian × Marlene mag Brian wel. Echter is ze wel een beetje bang voor zijn achterdochtigheid sinds ze niet heel erg goed is in geheimen bewaren.
    Phoenix × Marlene zou Phoenix heel erg mogen. Ze zal dus ook graag in de buurt van het meisje rondhangen.
    Rhydian × -
    Isaiah × waarschijnlijk zou Marlene hem heel hot vinden en een vluchtige crush op hem ontwikkelen.
    Chanelle × Marlene zou wel bevriend met haar kunnen zijn, denk ik!
    Elizabeth × Elizabeth en Marlene lijken best wel op elkaar. Ik denk dat ze zeker goed bevriend zouden kunnen zijn. (:
    Gabriella × Marlene is toen ze jong was ook vaak alleen geweest doordat haar ouders veel werkten. Ik denk dat ze elkaar dus wel zouden kunnen begrijpen op dat vlak.
    Oliver × ik heb niet echt een idee, jij?
    Rebecca × ze halen samen roekeloze dingen uit. Als Marlene de spontane neiging krijgt om op het dak van de school te klimmen, is Rebecca degene waar ze naar toe gaat om het te doen.
    Michelangelo × heb jij een idee?
    Remus × Marlene zou Remus wel mogen, zeker omdat hij ook een vriend van Lily is. Toch zou ze hem moeilijk te doorgronden vinden.
    Elijah × Marlene zou hem echt heel erg awesome vinden.
    Preston × Ex. Marlene heeft ooit een relatie gehad met hem en heeft hem oprecht leuk gevonden, totdat Lily haar deed realiseren dat hij haar alleen maar gebruikte om haar te sarren.
    Isla × hele goede vriendinnen. Oh my god this is so me: You know you're a clumsy person when you cause other people to fall down.
    Josephine × Marlene zou haar wel mogen!
    Dallas × ik heb niet echt een idee haha. :')
    Kennedy × Marlene zou Kennedy heel erg mogen en ik denk dat ze heel goede vriendinnen zouden kunnen zijn!
    Tristan × Marlene would probably fall head over heals for him.

    Relatievoorstellen Gabriël
    Lily × ik heb niet echt een idee haha.
    Brian × Gabriël zou wel met hem omgaan door de leerlingenraad, maar meer ook niet.
    Phoenix × Gabriël en Phoenix zijn goede vrienden. Sinds een tijdje doet hij ook alsof Phoenix zijn vriendin is, dit om te verbergen dat hij eigelijk homosexueel is.
    Rhydian × -
    Isaiah × Gabriël vindt Isaiah wel een sympathieke gast. Isaiah mag hem echter niet door zijn "relatie" met Phoenix. Gabriël weet echter niet dat het om die reden is en blijft daarom liever ook een beetje uit zijn buurt.
    Chanelle × Gabriël en Chanelle lijken ergens wel op elkaar. Allebei proberen ze zich een soort af te zetten tegen hun familie. Ik denk dat ze opzich wel goed met elkaar om zouden gaan.
    Elizabeth × ik heb niet echt een idee tbh, jij?
    Gabriella × ik denk dat ze wel in contact zouden komen door zijn "relatie" met Phoenix. Opzich zie ik geen reden waarom Gabriël haar niet zou mogen. (:
    Oliver × Gabriël vindt hem waarschijnlijk een beetje een eitje.
    Rebecca × Beste vriendin. Gabriël heeft het gevoel dat zij de enige is die hem echt begrijpt en accepteert.
    Michelangelo × ik zie niet echt een reden hoe ze in contact zouden komen.
    Remus × hij vindt hem waarschijnlijk een beetje een softie.
    Elijah × Gabriël vindt hem waarschijnlijk een beetje een overvrolijke stuiterbal. Toch heeft hij respect voor het feit dat hij opelijk over zijn biseksualiteit is en zal hij hem te vriend proberen te houden sinds het zijn kamergenoot is.
    Preston × Gabriël vindt hem een asshole.
    Isla × jij een idee?
    Josephine × hij werkt samen met haar in de leerlingenraad maar meer zie ik niet tussen de twee gebeuren.
    Dallas × ze spelen samen in het footballteam maar dat is wel de diepste connectie die ze kunnen hebben denk ik. Gabriël zou zich ergeren aan zijn goedgelovigheid.
    Kennedy × Kennedy zal Gabriël op een bepaalde manier intrigreren. Hij wil graag weten wat er achter dat nieuwe vrolijke en levendige meisje zit omdat hij het gevoel heeft dat dat niet natuurlijk zo kan zijn.
    Tristan × Gabriël zou wel respect voor hem hebben.

    Please correct me als ik dingen die al afgesproken zijn door elkaar haal want ik ben een beetje de orde kwijt en heb te slecht internet om alles terug te lezen. :')


    -

    Ik ga zo lijstjes maken

    WAAROM DENKT IEDEREE DAT OLI IN WATJE IS FU


    Spinning around, I'm weightless.

    Gabriëlla zou Marlene wel kunnen waarderen, alleen duurt het sowieso even voor ze haar durft te vertrouwen enzo, maar bij Marlene zou het haar uiteindelijk wel lukken..
    Ik denk dat met Gabriël en Gabriëlla het contact inderdaad is ontstaan door Phoenix, dat ze bij hem dan ook wat sneller merkte dat het wel goed zat. Ze zal dan ook wat aardiger zijn tegen hem dan tegen veel anderen


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Ik zoek nog steeds wat relaties voor Isla c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    @Supine Toffe relatievoorstellen!

    @Supine, ik vind het wel goede relaties yeah. Tussen Dallas en Marlene weet ik ook niet echt iets, maar dat is vooral omdat ik Dallas nog helemaal kan omgooien qua persoonlijkheid haha.


    That is a perfect copy of reality.

    naestivate schreef:
    Isaiah gaat wel zijn mannetje proberen te staan hoor haha.
    Met al zijn cheerleadervriendinnetjes, haarzwiep

    isaiah is altijd welkom bij Chris :Y) :Y)

    Supine: Beiden met Chanelle is goed!


    take risks

    DSprayberry schreef:
    (...)
    isaiah is altijd welkom bij Chris :Y) :Y)

    Supine: Beiden met Chanelle is goed!

    Haha, dat zal hij onthouden ^^

    Relaties & Indrukken
    Brian McElroy: Lily zal hem wel aardig vinden, maar door zijn achterdochtigheid zal ze hem proberen te vermijden, bang dat ze er misschien iets uit zal flappen wat hij niet mag weten.
    Phoenix Gabrielle Di Mercurio:Hoewel Phoenix haar hartstikke aardig lijkt, is het meisje iets té vrolijk en iets te populair voor Lily. Zelf zal ze niet snel op het meisje afstappen, hoewel ze best bevriend zouden kunnen raken.
    Chanelle Isolde Rhyne: Door het harde en brutale in Chanelle's karakter, zal Lily proberen bij dit meisje uit de buurt te blijven. Het feit dat ze zich wisselend gedraagd zal hier ook niet bij meehelpen. Daarnaast is Lily niet op haar mondje gevallen en zal gerust een rotopmerking terugmaken als Chanelle iets rots zegt, wat aardig zal botsen.
    Isaiah Gideon Smeath:Het arrogante in Isaiah zal haar waarschijnlijk afschrikken, waar het ambitieuze haar weer aantrekt. Ik denk dat Lily niet valt voor de "stoere jongen" waarvoor Isaiah zich voordoet, maar er uit zichzelf niet meer over zal zeggen.
    Marlene Charlotte Mckinnon:Beste vriendinnen. Marlene en Lily kennen elkaar al sinds hun eerste jaar op Hogwarts en ze zou alles overhebben voor het meisje.
    Gabriella Fay Cunningham:Het achterdochtige en brutale in haar zal Lily in eerste instantie afschrikken, maar daarna zal ze proberen wat meer in het meisje te zoeken, ervan overtuigd dat er meer te vinden is.
    Gabriël Alex Hamilton:Lily zal hem een interessant persoon vinden, en het contact met hem graag opzoeken.
    Rebecca Keegan Chamberlain:Door het roekeloze, sarcastische, harde en flirterige karakter komt Rebecca een beetje op Lily over als iemand die wanhopig is voor aandacht. Ze zal dan ook proberen bij het meisje uit de buurt te blijven, aangezien dit haar niet het soort meisje lijkt waar ze graag mee op zou trekken.
    Michelangelo Dante Bocelli:Ik denk dat Lily hem wel zal mogen, wat denk jij?
    Elijah Dashiell Graines:Lily zal hem geweldig vinden. Het vrolijke en enthousiaste karakter van Elijah zal haar helemaal meeslepen. Ze zal waarschijnlijk graag bevriend raken met de jongen.
    Alice Mariah Longbottom: Geen innerlijk
    Preston Royce Alcott:Lily heeft een bloedhekel aan de jongen. Dit is alleen maar erger geworden nadat hij Marlene gebruikte om haar te sarren.
    Isla Eilidh Deforest:Haar vrolijke karakter zal Lily aantrekken, al zal ze zich ontzettend ergeren aan haar besluiteloosheid, en zal ze zich soms afvragen of Isla zich zo gedraagt om aandacht te krijgen.
    Josephine Victoria Junebug Masters:Ik denk dat de twee goed met elkaar op kunnen schieten.
    Dallas Sylvester Wood:You tell meeee
    Kennedy Heather Jackson: Lily kan goed met het meisje opschieten, en helpt haar dan ook graag bij de vakken waar ze het moeilijk mee heeft. Lily is erg beschermend over het meisje, en is eigenlijk een soort "grote zus" of moeder voor haar.
    Tristan Benjamin McKenna: Door zijn vrolijke karakter zal ze hem eerst wel mogen, maar later, als ze merkt hoe hij verder is, zal ze of een soort afkeur voor hem ontwikkelen omdat ze hem te losbollig vindt, of hij trekt haar hierin mee, en zorgt ervoor dat ze iets losser wordt.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2016 - 21:07 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    Dat was vermoeiend, ik maak morgen wel lijstjes voor Oli (die geen watje is fuck u) en Eliza c:


    Spinning around, I'm weightless.

    PecuIiar schreef:
    Dat was vermoeiend, ik maak morgen wel lijstjes voor Oli (die geen watje is fuck u) en Eliza c:

    Oli is the strong man YEAHHHH Oli is het wapen van Christian


    take risks

    DSprayberry schreef:
    (...)
    Oli is the strong man YEAHHHH Oli is het wapen van Christian


    Als Ik oli en christian samen zie, zie ik chris echt zo gay als de pest en dan Oli zo van OKAY CHRIS I KNOW I KNOW CALM YOUR TITS YOU FUCKING GIRL GOD DAMN IT I LOVE YOU OMG DID YOU SEE ELIJAH TODAY *drools*


    Spinning around, I'm weightless.

    PecuIiar schreef:
    Ik ga zo lijstjes maken

    WAAROM DENKT IEDEREE DAT OLI IN WATJE IS FU


    Misschien omdat sommige personages hem nu eenmaal als een watje zien xd.


    That is a perfect copy of reality.