• Topic 2, nog steeds zonder beginpost!


    Spinning around, I'm weightless.

    Ziegler schreef:
    (...)

    Tristan zal meer zo dat ondergrondse flirten doen, voornamelijk op een plagerige manier dus van die opmerkingen maken die seksueel getint zijn of haar ineens een compliment geven over bepaalde zaken, maar dan nooit heel letterlijk. I hope this makes sense.


    Ik denk dat Becca er meer achter zou zoeken dat hij iets van haar nodig heeft, maar dat is vast niet het "er meer achter zoeken" dat je bedoelt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Velaris schreef:
    (...)

    Ik denk dat Becca er meer achter zou zoeken dat hij iets van haar nodig heeft, maar dat is vast niet het "er meer achter zoeken" dat je bedoelt.


    Hmm dat is niet helemaal wat ik zoek, sorry c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    Ik zoek eigenlijk bij voorbaat een meisje met wie Tristan flirt en dat zij er eigenlijk iets meer achter zoekt dan hij. Tristan wordt erg free spirited, wil altijd plezier hebben and takes no bullshit from anyone. Iemand interesse?


    Gabriella is denk ik ook niet helemaal wat je zoekt. Ze zal blij zijn dat iemand zo naar haar kan kijken en wel denken dat er meer achter zit maar het nooit toegeven, bang om uiteindelijk weer gekwetst te worden


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    JudithSuzann schreef:
    (...)

    Gabriella is denk ik ook niet helemaal wat je zoekt. Ze zal blij zijn dat iemand zo naar haar kan kijken en wel denken dat er meer achter zit maar het nooit toegeven, bang om uiteindelijk weer gekwetst te worden


    Nee, dat is het inderdaad ook niet helemaal. c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Than you guys voor de 79 berichten love you so much xxxxxxx :p
    Ziegler: Kennedy en Chanelle is goed en Chanelle heeft al een half soort relatie (het is ingewikkeld) met Michelangelo, dus ook niet iets voor Tristan :')


    take risks

    Ik verveel me echt, haha.
    Nu dat al mijn rollen af zijn, heb ik echt niets meer te doen.
    Wat ben ik toch zielig.

    Ziegler schreef:
    Ik zoek eigenlijk bij voorbaat een meisje met wie Tristan flirt en dat zij er eigenlijk iets meer achter zoekt dan hij. Tristan wordt erg free spirited, wil altijd plezier hebben and takes no bullshit from anyone. Iemand interesse?


    Ik heb geen vrouw sorry ;p


    That is a perfect copy of reality.

    Syoxisia schreef:
    (...)

    Ik heb geen vrouw sorry ;p


    Podverdorie heeee. :c


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Tristan staat er grotendeels. Is hij een beetje oké?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Iemand onder de witches & wizards die nog een negatieve/positieve relatie wilt hebben met Preston de eikel? ;p


    That is a perfect copy of reality.

    Syoxisia schreef:
    Iemand onder de witches & wizards die nog een negatieve/positieve relatie wilt hebben met Preston de eikel? ;p


    Ik vind hem echt fantastisch, maar ik schat in dat Kennedy hem niet echt aardig zal vinden. Ze zal hem waarschijnlijk Pretzel noemen, ofzo haha


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    (...)

    Ik vind hem echt fantastisch, maar ik schat in dat Kennedy hem niet echt aardig zal vinden. Ze zal hem waarschijnlijk Pretzel noemen, ofzo haha


    Ik ben blij dat je hem leuk vindt hahaha. En Pretzel, wauw. Ik vermoed dat Preston (Royce) dat niet zo gaat appreciëren.


    That is a perfect copy of reality.

    De mensen in de kamers, dus in mijn geval Chanelle en Lily & Chris, Isaiah en Oliver, slapen die dan ook met zijn drieën op een kamer of hebben ze allemaal hun eigen kamer en samen een keuken ofzo? Mij leek het namelijk wel grappig als ze samen op een kamer slapen HAHAH dan wordt het bij die jongens wel gezellig, homo Christian, bi Oliver en hetero Isaiah en alle drie muggles :') :')


    take risks

    DSprayberry schreef:
    De mensen in de kamers, dus in mijn geval Chanelle en Lily & Chris, Isaiah en Oliver, slapen die dan ook met zijn drieën op een kamer of hebben ze allemaal hun eigen kamer en samen een keuken ofzo? Mij leek het namelijk wel grappig als ze samen op een kamer slapen HAHAH dan wordt het bij die jongens wel gezellig, homo Christian, bi Oliver en hetero Isaiah en alle drie muggles :') :')


    Die indelingen gaan nog een beetje veranderen ^^
    En jongens, lees de regels, die heb ik niet voor niets geschreven haha. Er is een gezamelijke keuken etc. voor iedereen, dat betekent dus dat ze gewoon bij elkaar op de kamer slapen, maar eten enzo in de "community" ruimtes doen, zodat je niet alleen met je dormmates vast komt te zitten ^^


    Spinning around, I'm weightless.

    Volgens mij is er iets fout gegaan met codes op de laatste pagina van het rollentopic.

    Hoe zit het met de kamers inderdaad, wat er allemaal is? Ik zou zelf denk ik de voorkeur hebben dat er niet iets van een keuken is, maar dat er gewoon een gezamenlijke eetzaal is, want dat is wat makkelijker met contact leggen, maar als de rest liever wel keuken in kamer heeft is dat ook prima c:


    Never mind, hier boven al beantwoord ;D

    [ bericht aangepast op 25 juli 2016 - 23:42 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered