• Hallo allemaal,

    Het is eindelijk zo ver! We zijn er uit welke 22 users door mogen naar de tweede ronde. Deze users hebben net van mij een prive bericht ontvangen. Ze hebben twee weken de tijd, tot en met 8 augustus 23:59 uur om het formulier van de tweede ronde in te vullen en op te sturen.

    We hebben tegen deze users gezegd dat zij niet mogen vertellen dat zij door zijn naar de tweede ronde. Het is dan ook de bedoeling dat zij het formulier zelf invullen, zonder hulp. Om het hen niet nog moeilijker te maken, mogen ook de users die níet door zijn naar de tweede ronde, dit niet vertellen. Anders is het op een gegeven moment duidelijk wie er door is, zonder dat zij dit hebben laten weten.

    We vragen jullie dus om niet te laten weten of je door bent of niet door bent. Alle reacties in dit topic en op andere openbare plekken op Quizlet waar dergelijke reacties worden vermeld, zullen worden verwijderd.

    Het is verboden om bekend te maken of je door bent naar de tweede ronde. Je mag dit dus ook niet laten weten als je NIET door bent.

    Groetjes, Krull
    Ook namens de moderators

    Edit: Dit jaar waren er 48 aanmeldingen.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2016 - 13:54 ]

    Ik zie jullie ook graag hoor dames!(kudo)


    Queer zijn is gewoon alles

    Gigantopithecus schreef:
    Nieuwe vereiste voor iedereen die mod wil worden: het ego van Jarne aan kunnen. :Y)


    Nieuw idee voor de eerste ronde, een gesprek voeren met Jarne. Survival of the fittest.

    Villainess schreef:
    (...)

    Nieuw idee voor de eerste ronde, een gesprek voeren met Jarne. Survival of the fittest.

    :'D


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Villainess schreef:
    (...)

    Nieuw idee voor de eerste ronde, een gesprek voeren met Jarne. Survival of the fittest.

    Klinkt als een plan!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Villainess schreef:
    (...)

    Nieuw idee voor de eerste ronde, een gesprek voeren met Jarne. Survival of the fittest.


    HAHAHAHA. Die is echt goed. :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Geloof me maar als ik zeg dat we dan geen kandidaten overhouden.:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Villainess schreef:
    (...)

    Nieuw idee voor de eerste ronde, een gesprek voeren met Jarne. Survival of the fittest.


    Hahahahahah dan blijft er helemaaal niets meer over :'D


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Aderyn schreef:
    (...)

    Hahahahahah dan blijft er helemaaal niets meer over :'D


    Precies. Vind je het gek dat ze nieuwe mods zoeken, Jarne heeft er de laatste tijd al zo veel doorheen gejaagd. Nog even en hij neemt heel Quizlet over.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2016 - 14:50 ]

    Villainess schreef:
    (...)

    Precies. Vind je het gek dat ze nieuwe mods zoeken, Jarne heeft er de laatste tijd al zo veel doorheen gejaagd. Nog even en hij neemt heel Quizlet over.


    STAATSGREEP! We moeten opletten!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Augurey schreef:
    (...)

    STAATSGREEP! We moeten opletten!


    Oh help, tijd om een tegen beweging o.i.d. te beginnen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Augurey schreef:
    (...)

    STAATSGREEP! We moeten opletten!

    Dan weten we meteen wie uit de Crew nou eigenlijk stiekem verraders zijn (cat)


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Virtues schreef:
    (...)
    Dan weten we meteen wie uit de Crew nou eigenlijk stiekem verraders zijn (cat)


    De Weerwolven van Quizlet o.O

    Villainess schreef:
    (...)

    De Weerwolven van Quizlet o.O

    Volgens mij is er wel eens zoiets gedaan. "Moderators van Wakkerdam" ^^

    EDIT; Tum tum tumm

    [ bericht aangepast op 4 sep 2016 - 16:13 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Villainess schreef:
    (...)

    De Weerwolven van Quizlet o.O


    PAM PAM PAAAAAAAMMM *James bond muziekje* We hebben je door Jarne!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik wil de gezelligheid niet bederven, maar zullen we weer terug ontopic gaan? ^^


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."