• Hallo allemaal,

    Het is eindelijk zo ver! We zijn er uit welke 22 users door mogen naar de tweede ronde. Deze users hebben net van mij een prive bericht ontvangen. Ze hebben twee weken de tijd, tot en met 8 augustus 23:59 uur om het formulier van de tweede ronde in te vullen en op te sturen.

    We hebben tegen deze users gezegd dat zij niet mogen vertellen dat zij door zijn naar de tweede ronde. Het is dan ook de bedoeling dat zij het formulier zelf invullen, zonder hulp. Om het hen niet nog moeilijker te maken, mogen ook de users die níet door zijn naar de tweede ronde, dit niet vertellen. Anders is het op een gegeven moment duidelijk wie er door is, zonder dat zij dit hebben laten weten.

    We vragen jullie dus om niet te laten weten of je door bent of niet door bent. Alle reacties in dit topic en op andere openbare plekken op Quizlet waar dergelijke reacties worden vermeld, zullen worden verwijderd.

    Het is verboden om bekend te maken of je door bent naar de tweede ronde. Je mag dit dus ook niet laten weten als je NIET door bent.

    Groetjes, Krull
    Ook namens de moderators

    Edit: Dit jaar waren er 48 aanmeldingen.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2016 - 13:54 ]

    Het verbaast me wel hoe lang dit al heeft geduurd. Het eerste topic over de verkiezingen werd aangemaakt op 11 juni :')


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Wauw, bijna drie maanden ja! Maar ja, ik had ook niet veel anders verwacht met de vakanties. Je moet toch wachten totdat iedereen er is om te kunnen overleggen. :'P


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vikings schreef:
    Wauw, bijna drie maanden ja! Maar ja, ik had ook niet veel anders verwacht met de vakanties. Je moet toch wachten totdat iedereen er is om te kunnen overleggen. :'P

    En tot iedereen überhaupt klaar is (;
    Daarom houden wij niet zo van vakanties, of we zijn met een groot team...

    [ bericht aangepast op 5 sep 2016 - 10:21 ]


    Deep inside, I've never felt alive